radek_ píše:Nikdo nic?
Nevíte jak se dá vyměnit ten smínač? Jestli je to těžký - takže na servis, nebo to zvládnu sám doma?
Edit: Teď jsem byl u auta, motor byl už studený. Natočil jsem ho a žádná závada. Tak zítra zkusím projet a zahřát motor, jestli se závada objeví znovu nebo ne. Každopádně na diagnostiku stejně radši pojedu

Ciao... Taky sem měl problém s čidlem klikovky... Chovalo se to podobně. Než se motor zahřál na teplotu 80 - 90 tak se obcas rozsvitila kontrolka motoru s bleskem a po zahřátí spadly otáčky motoru a kontrolka svítila stále. Motor po krátkém sešlápnutí plynu houpal a při záběru s nízkýma otáčkama škubal. Čidlo klikovky jsem vyměnil a chování se změnilo akorát v tom, že otáčky po zahřátí nespadnou, motor nehoupe a neškube. Ale kontrolka se chová stejně.
Na diagnostice mi řekli že je problém na klapce E.G.R. (přepouštění výfuk. plynů) a problém s otáčkamy.
Takže můj názor je ten, že motor využívá na kontrolu otáček čidlo klikovky A čidlo na vačce, jak už tu někdo psal. Zkusím zajet na diagnostiku jestli tam je furt stejná závada. Když jo, bude to ještě čidlo vačky.
jen pro info:
čidlo klikovky: 1070,- druhovýroba
1700,- origoš
Astra G Caravan - 2.0 DI - X20DTL
r.v. 1998
Čest...