Test Solenoidov Y22DTR
-
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 01 srp 2009, 13:55
- Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Re: Test Solenoidov Y2.2DTR
dneska som kupil jedni diagnostiku a hned bola na pikaču, ukazala hned chybové kody a livedata už odmietala, po reštarte už vôbec nekomunikovala. Na tej prvej po čase blbol napajaci konektor druha sa stratila a tretia mala tiež problém z napajacím konektorom!
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
- Reklama
Re: Test Solenoidov Y2.2DTR
Co mi Jerry poslal texťák kódů, jsou tam tyto:
P1540 - Air Condition PWM-Signal invalid (01) - Present - to je něco o pulsní modulaci mezi jednotkou chlazení a motoru, většinou to vyskakuje při slabé baterce a startu, kdy to udělá víc než 4 otáčky motoru, se slabou baterií. Neřešit, smazat.
P0400 - Exhaust Gas Recirculation Circuit Open (04) - Present, tohle je horší, mohlo by to být emulátorem, prolez kabeláž, jestli se něco neurvalo. Hlavně tu dvoulinku u váhy.
P1590 - Vacuum Solenoid Valve Circuit Open (04) - Present, klasika, neřešit, nebo vyměnit za nový ventil
P0703 - Incorrect Brake Switch Signal (0A) - Not present, klasika, pokud svítí brzdová světla, je to chyba kontaktu pro řízení tempomatu. Anebo při velmi jemném dobržďování, kdy už sepne kontakt pro světla, ale ještě nerozepne kontakt pro ECU na tempomat. Vytáhni spínač, rozeber, očisti kontakty ( bývají tam opalové perličky)
A na závět perlička nedávno jsem psal:
P0105 - Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure (0A) - Not present
P1105 - Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure (0A) - Not present
Většinou je to přechodový odpor na MAP senzoru. Jak jsi ale naznačoval o nějakém snímači ( nevím, jestli barovatrický tlak nebo tlak sání- MAP), pak zase může být v háji MAP senzor. Tohle už chce data.
Zrovna tak na tu chybu EGRu na kterou může mít vliv i zblbnutá váha.
Co mám ověřeno, tak chyby 0105 a 1105 dokážou zblbnout i váhu vzduchu- napájení sběrny 5V.
Jak říkám, tohle už chce data.
Nepsal jsem něco o populárních chybách, co se začátkem podzimu objevují?
P1540 - Air Condition PWM-Signal invalid (01) - Present - to je něco o pulsní modulaci mezi jednotkou chlazení a motoru, většinou to vyskakuje při slabé baterce a startu, kdy to udělá víc než 4 otáčky motoru, se slabou baterií. Neřešit, smazat.
P0400 - Exhaust Gas Recirculation Circuit Open (04) - Present, tohle je horší, mohlo by to být emulátorem, prolez kabeláž, jestli se něco neurvalo. Hlavně tu dvoulinku u váhy.
P1590 - Vacuum Solenoid Valve Circuit Open (04) - Present, klasika, neřešit, nebo vyměnit za nový ventil
P0703 - Incorrect Brake Switch Signal (0A) - Not present, klasika, pokud svítí brzdová světla, je to chyba kontaktu pro řízení tempomatu. Anebo při velmi jemném dobržďování, kdy už sepne kontakt pro světla, ale ještě nerozepne kontakt pro ECU na tempomat. Vytáhni spínač, rozeber, očisti kontakty ( bývají tam opalové perličky)
A na závět perlička nedávno jsem psal:
No a co byste řekli? Měl je tamAlzafir píše:Hodně populární je opět P0105 a 1105
P0105 - Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure (0A) - Not present
P1105 - Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure (0A) - Not present
Většinou je to přechodový odpor na MAP senzoru. Jak jsi ale naznačoval o nějakém snímači ( nevím, jestli barovatrický tlak nebo tlak sání- MAP), pak zase může být v háji MAP senzor. Tohle už chce data.
Zrovna tak na tu chybu EGRu na kterou může mít vliv i zblbnutá váha.
Co mám ověřeno, tak chyby 0105 a 1105 dokážou zblbnout i váhu vzduchu- napájení sběrny 5V.
Jak říkám, tohle už chce data.
Nepsal jsem něco o populárních chybách, co se začátkem podzimu objevují?
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
-
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 01 srp 2009, 13:55
- Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Re: Test Solenoidov Y2.2DTR
Na tu kabelaž som tiež myslel ale bolo už šero a nemal som svetlo tak som to neriešil ale teraz mi to aj ty povrdzuješ že je to možny zdroj problemu. Brzdovy spinač mám novy asi pol roka, sice je to nahrada takže aj tam bude treba asi original. Zrovna inštalujeme novy ovladač a china clone 08/2010 držte palce uvidime či to rozchodime? EDIT: Dopadlo to cele na pikaču, nerozchodili sme tu digošku a išla naspäť! Zajtra kontrola kabeloveho zväzku a potom sa uvidi?
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957