Čidlo
- Reklama
Re: Čidlo
Děkuji, ale měl jsem závadu P0100 váha vzduchu. Po víměně za originální zn. Bosch tato závada zmizla a objevila se P0110.V katalogu je čidlo teploty nasávaného vzduchu jako samostatný díl, ale na motoru ho opravdu nemůžu najít.Doposud jsem si také myslel, že je součástí váhy vzduchu, tak teď mám zmatek.
Re: Čidlo
Ono je to úplně jinak
, prošel jsem TIS a ZA 2003 Y20DTH popisuje tuto chybu jako chybu v MAP senzoru .
Co máš za auto? A ročník, dej si to do podpisu. Kouknu do TISu ještě jednou.
A nejlíp ještě číslo chyby s popisem.

Co máš za auto? A ročník, dej si to do podpisu. Kouknu do TISu ještě jednou.
A nejlíp ještě číslo chyby s popisem.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Čidlo
Mám OPEL Astra G motor Y20DTH rok 2002.Co je ten TIS?Mám popisy chyb jen tady z fora. Na OBD II to píše senzor teploty nasávaného vzduch max.hodnota. P0110. Jede normálně, nic bych nepoznal jen to hlášení mi leží v hlavě aby se tím nepokazilo něco jiného. Aještě moc děkuji.
Re: Čidlo
Hm, no je to komplikované.
TIS je oplácká Bible, jsou tam schemata, pokud máš Tech II, pak to rovnou vypíše postupy měření při zjištění chyby, montážní postupy....
AG 2002 Y20DTH s jednotkou PSG5:
Celé měření kolem té chyby začíná u ověření dat váhy vzduchu, průtoku, volnoběh, zátěž, pak kontrola napájení a to i na MAPu, ono je to propojené, už jsem měl na autě chybu, kdy mi kontakt na MAPu zbláznil váhu vzduchu. Takže to měření má svoje opodstatnění.
Proměření kabeláže...hodnoty MAPu, je to fakt komplikované takhle bez dat a napojené diagnostiky.
Píšeš maximální hodnota, to je jako zkrat do plusu.
Bez dat se to dál neposune.Může to být fakt prkotina, jako špatná váha, zrovna jako MAP nebo kabeláž, konektory.
Jestli to nehlásí jinou chybu, šel bych po váze vzduchu.
Teplota nasávaného vzduchu je jedním z faktorů pro výpočet dávky nafty a trochu i na žhavení.
Poškodit se nic nemůže, jednotka si to nenechá líbit, má svoje obranné mechanismy.
TIS je oplácká Bible, jsou tam schemata, pokud máš Tech II, pak to rovnou vypíše postupy měření při zjištění chyby, montážní postupy....
AG 2002 Y20DTH s jednotkou PSG5:
Celé měření kolem té chyby začíná u ověření dat váhy vzduchu, průtoku, volnoběh, zátěž, pak kontrola napájení a to i na MAPu, ono je to propojené, už jsem měl na autě chybu, kdy mi kontakt na MAPu zbláznil váhu vzduchu. Takže to měření má svoje opodstatnění.
Proměření kabeláže...hodnoty MAPu, je to fakt komplikované takhle bez dat a napojené diagnostiky.
Píšeš maximální hodnota, to je jako zkrat do plusu.
Bez dat se to dál neposune.Může to být fakt prkotina, jako špatná váha, zrovna jako MAP nebo kabeláž, konektory.
Jestli to nehlásí jinou chybu, šel bych po váze vzduchu.
Teplota nasávaného vzduchu je jedním z faktorů pro výpočet dávky nafty a trochu i na žhavení.
Poškodit se nic nemůže, jednotka si to nenechá líbit, má svoje obranné mechanismy.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Čidlo
jen se hloupě zeptám ta nová váha vzduchu je 100% vhodná pro tento motor?? Je identická s původní??
Opel Astra G 5 dveří 2003 Opel Astra G Cabrio 2003 Audi A6 Allroad 2003 Škoda Octavia Super 1961 Zetor 25K Jawa 23 Mustang *2 a golden sport 1 Jawa 21*2 Jawa 20 *3 aaaa Prase
OP-COM.PROFESSIONAL.CZ, VCDS,FO-COM,TEXA NANO a dětská hračka SCANMASTER
OP-COM.PROFESSIONAL.CZ, VCDS,FO-COM,TEXA NANO a dětská hračka SCANMASTER
Re: Čidlo
No to je právě ono, taky jsem nad tím uvažoval, ona tam může být i váha s koncovým číslem 428.
Pošli VIN. Kouknu do EPC.
EDIT: tak jen mimochodem, 478 se na Y20DTH objevuje od řady 2003.
Pošli VIN. Kouknu do EPC.
EDIT: tak jen mimochodem, 478 se na Y20DTH objevuje od řady 2003.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Re: Čidlo
Nedá se to Aleši chápat i tak, že není uzavřený obvod čidla, čili řádná kontrola konektorů a pinů, že jsou sepnuté?Antonelo1 píše: ...Na OBD II to píše senzor teploty nasávaného vzduch max. hodnota...
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Re: Čidlo
Třeba i tak.
Problém je v tom, že to je "překlad" chyby. TIS pojem max hodnot nezná a ani opcom od Číňana to takhle neuvádí.
Antonelo psal, že to takhle píše OBDII, jenže co to je? Diagnostická zásuvka, systém komunikace. Ne diagnostický soft.
TIS zná pouze zkrat do plusu, na kostru (tzn limitní hodnoty, kam se senzor normálně nemůže dostat) a špatnou hodnotu.
Už jsem psal, že jsem měl kdysi souběh chyb, P0105 a 1105, někde jsem to tu popisoval, špatný kontakt na MAPu, když vyskočila chyba, spadl mi nasávaný vzduch na -40 stupňů, tlak v sání na hodnotu asi 300!! a váha vzduchu psala taky naprostý nesmysl. Přitom váha s tím nemá nic společného.
Pouze to, že napájecí větev +5V vede přes jednotku. A to bylo ono. MAP tu "chybu" konektoru roznesl i jinam.
Právě že je ale i dost možné, že tam má váhu z novější série, resp pro novější série od 2003. Tuhle- 478- mám na 2,2DTi.
Pro zajímavost, když jsem měnil váhu já, původní odešla za dne na den, dal jsem novou. To jsem ještě o diagnostice nic nevěděl. Ale ta váha byla s číslem 428. To jsem taky nezjistil včas. Auto kouřilo, jelo blbě, ale chyba žádná. Tady jsem se fakt neskutečně vyškolil, jak to všechno funguje. No a až jsem přišel na to, že mám váhu na jiné auto, po výměně za 478 už je to paráda. Auto ožilo, jezdí jak má. Nekouří.
A ještě na závěr, není Bosch jako Bosch
, to už jsem taky zjistitl jsou čínské napodobeniny levnější, ale hlavně "kvalitnější"
I když mají na krabičce hologram. Pak se v tom vyznejte
Problém je v tom, že to je "překlad" chyby. TIS pojem max hodnot nezná a ani opcom od Číňana to takhle neuvádí.
Antonelo psal, že to takhle píše OBDII, jenže co to je? Diagnostická zásuvka, systém komunikace. Ne diagnostický soft.
TIS zná pouze zkrat do plusu, na kostru (tzn limitní hodnoty, kam se senzor normálně nemůže dostat) a špatnou hodnotu.
Už jsem psal, že jsem měl kdysi souběh chyb, P0105 a 1105, někde jsem to tu popisoval, špatný kontakt na MAPu, když vyskočila chyba, spadl mi nasávaný vzduch na -40 stupňů, tlak v sání na hodnotu asi 300!! a váha vzduchu psala taky naprostý nesmysl. Přitom váha s tím nemá nic společného.
Pouze to, že napájecí větev +5V vede přes jednotku. A to bylo ono. MAP tu "chybu" konektoru roznesl i jinam.
Právě že je ale i dost možné, že tam má váhu z novější série, resp pro novější série od 2003. Tuhle- 478- mám na 2,2DTi.
Pro zajímavost, když jsem měnil váhu já, původní odešla za dne na den, dal jsem novou. To jsem ještě o diagnostice nic nevěděl. Ale ta váha byla s číslem 428. To jsem taky nezjistil včas. Auto kouřilo, jelo blbě, ale chyba žádná. Tady jsem se fakt neskutečně vyškolil, jak to všechno funguje. No a až jsem přišel na to, že mám váhu na jiné auto, po výměně za 478 už je to paráda. Auto ožilo, jezdí jak má. Nekouří.
A ještě na závěr, není Bosch jako Bosch



I když mají na krabičce hologram. Pak se v tom vyznejte

Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Čidlo
Win je W0L0TGF-4825160440 Píšete tu rúzné odborné termíny kterým já nerozumím.Auto sice vůbec nekouří, jede skoro jako nové. Nebýt té chyby co to píše ani bych nic netušil. Jen mám v hlavě červa zda se tím nemůže pokazit ještě něco většího. Jaký to může mít vliv na spotřebu? Děkuji
Ještě dodatek, teď jsem se podle vinka dopídil, že originál váha je BOSCH 0281002180 potom se spolehni na odborníky v prodejně. Doporučí samozřejmě to nejdražší, i když originál je o polovinu levnější.
Ještě dodatek, teď jsem se podle vinka dopídil, že originál váha je BOSCH 0281002180 potom se spolehni na odborníky v prodejně. Doporučí samozřejmě to nejdražší, i když originál je o polovinu levnější.
Re: Čidlo
v autokelly je nejakej odbornik?
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
Re: Čidlo
Zdroj, kde jsi to našel?Antonelo1 píše:... teď jsem se podle vinka dopídil, že originál váha je BOSCH 0281002180 ...
Podle EPC (to je Opel katalog) je 0281002180 na rok 2000, ty potřebuješ koncové trojčíslí 428, 478 je od 2003 a na 2,2jky DTi.
A neuvažuj o náhradách, jedině Bosch!!
Když si projdeš Bosch váhy na Granex.cz, tak to taky zjistíš, tam to mají dobře.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor