Nastartuju,chcipne,
Nastartuju,chcipne,
Ahoj,mám zafiru 2.0 dti,rv 2000 nastartuju.po 5 vteřinách chcipne,a zůstane svítit symbol baterie,a symbol chlazení motoru jako chladič s vrtulkou,a už nejde nastartovat,myslel sem ze padá nafta,ale po výměně přepadovích hadicek a filtru s gumyčkama to dělá pořád.
jezdit jezdit jezdit,a kdyz jezdit tak jedine s ASTRICKOU G 2.0 DTI 16V
- Reklama
Re: Nastartuju,chcipne,
Furt dokola -> napíchni na diagnostiku.
OPEL ZAFIRA 2,2DTI Y22DTR OPC line 2005
https://www.automilacek.cz
https://www.automilacek.cz
Re: Nastartuju,chcipne,
Tam nic nezjistí, padá nafta. Vyměň těsnění rampy vstřiků, resp asi nech vyměnit.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Nastartuju,chcipne,
A co dát zpětný ventil mezi filtr a čerpadlo?
jezdit jezdit jezdit,a kdyz jezdit tak jedine s ASTRICKOU G 2.0 DTI 16V
Re: Nastartuju,chcipne,
Pokud ti tedy padá nafta tak si najdi téma o padající naftě, jsou o tom napsány mraky příspěvků včetně zpětných ventilů. podle mě zbytečnost která neřeší vlastní problém. Řešení problému napsal výše už asi po milionté Alzafir. Investice za pár stokorun a práce pro solidního mechanika na 3-4 hodinky. Jinak vážně riskuješ poškození čerpadla, oprava cca 16.000,-
OPEL ZAFIRA 2,2DTI Y22DTR OPC line 2005
https://www.automilacek.cz
https://www.automilacek.cz
Re: Nastartuju,chcipne,
To by určitě nestačilo. Musel bys ho mít ještě na zpátečce mezi čerpadlem a nádrží. A to dost dobře nejde.kevin píše:A co dát zpětný ventil mezi filtr a čerpadlo?
Neuvažuj co do motoru přidat za nesmysl, ale soustřeď se na opravu. Pokud máš v háji těsnění na rampě vstřiků, bez opravy se to bude zhoršovat. A postupně se ti dostane nafta do oleje. Následky, to si domyslíš.
Je to běžná oprava, u těchto motorů to je slabina, nech to opravit a máš 100tkm klid. Pak bys měl v rámci údržby to nechat udělat znovu.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Nastartuju,chcipne,
Někdo tu psal že se to dá zkusit zasvorkováním hadičky zpátečky,tak sem to dneska zkusil,a stejně chcipla.tak já už nevím
jezdit jezdit jezdit,a kdyz jezdit tak jedine s ASTRICKOU G 2.0 DTI 16V
Re: Nastartuju,chcipne,
Jak nevím, vždyť jsem psal, co je třeba.
Zasvorkovat zpátečku nestačí, jestli to chytne vzduch na rampě, dostane se do vysokotlaké části čerpadla přes trubku vstřiku.
No jo no, jen zkoušej, zkoušej, ono se ti čerpadlo nebo znišený motor mazaný jen naftou, odvděčí.
Zasvorkovat zpátečku nestačí, jestli to chytne vzduch na rampě, dostane se do vysokotlaké části čerpadla přes trubku vstřiku.
No jo no, jen zkoušej, zkoušej, ono se ti čerpadlo nebo znišený motor mazaný jen naftou, odvděčí.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Nastartuju,chcipne,
1. zamrzlá nafta při -7??
2. do těchto motorů není vhodné toto palivo
Ad 1, jak jsi na to přišel, že ti zamrzla nádrž? Myslím, že ani OMV neprodává takový shit, aby to zamrzlo, i kdyby to byla nafta do mírného klimatu. Nepadá ti nafta?
Ad 2,kupuj obyčejnou naftu, přidej trochu VIFu, případně panáka motorového oleje na nádrž.
2. do těchto motorů není vhodné toto palivo
Ad 1, jak jsi na to přišel, že ti zamrzla nádrž? Myslím, že ani OMV neprodává takový shit, aby to zamrzlo, i kdyby to byla nafta do mírného klimatu. Nepadá ti nafta?
Ad 2,kupuj obyčejnou naftu, přidej trochu VIFu, případně panáka motorového oleje na nádrž.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor