Zkušenosti jsou a na brnk to startujemegdesign píše:Nikto ziadne skusenosti s tymi prepadmi/padanim nafty/studenymi startmi?
Vsetkym asi diesle startuju "na brnk" v zime, len mojemu sa nechce
I se starou baterkou, kterou už 5 let beru jako potenciální mrtvolu.
Zatím žije, hlavně proto, že ji nabíjím pulsně, jednocestným usměrněním s částečným vybíjením v půlvlně, to je zázračný lék, proti těm nabíječkám řízených 4 a více procesory.
Evidentně máš problém se startérem. Ke staru potřebuješ tlak, teplotu a palivo. Palivo máš ( padání nafty řešíš zbytečně, zatím), teplotu, s tou to bude díky nízkým točkám startéru slabší, no a tlak je totéž. S nafťákem to musí pořádně zarvat. Anebo musíš žhavit neustále.
Pak je možná varianta snímač venkovní teploty.
Chystáš se měnit žhaviče, máš je vadné? Měřil jsi je?
Tepoty cca 0-10 stupňů, teď přesně nevím, jaký to je interval, jsou problematické. Ono to moc nežhaví, počítá se s danou dávkou paliva na venkovní teplotu a teplotu válců. S opotřebením motoru a nízkými točkami motoru se to posčítá a výsledek už znáš. Na PSG5 se tuším řešil soft se změnou startovací dávky paliva, na PSG16 to není (anebo o tom nevím).
Pak existují úpravy, dodělávky na automat trvalého žhavení za všech venkovních teplot, co se vypne po startu.
No a tohle na zdravou baterku, nabitou baterku rozhodně nevypadá.megdesign píše:. Ak je chladno, motorom toci. Ale ledva ledva. Trasie sa cele auto, rucicky spadnu dole vsetky,....
Dle mě, nažhavíš, ale vyšťavíš baterku, ta už nemá sílu procvičit motor.
Takže žhaviče vynech, kontrola baterky, startéru, kabelů, dobíjení. A kontrola kabelových ok na baterce. Své postřehy se zalisovanými oky jsem tu několikrát popisoval.