Prizhaveni a cerny kour
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 04 kvě 2015, 10:01
- Bydliště: Ostrava
Prizhaveni a cerny kour
Zdravim, mam problem. Koupil jsem levne Zafiru rv. 2000 2.0 DTI 16v 74kw. Auto ma pod volantem tlacitko prizjaveni a pred startovanim se musi podrzet (delka stisksku podle venkovni teploty) aby auto nastartovalo. Ted pres leto to nebude problem ale prez zimu jsem startoval i 3 minuty. Nemate s tim nekdo zkusenosti jestli se to da odstranit nebo neco opravit aby to fungovalo rychle ?? A vec dalsi, vzdy pri startu vyleti z auta neskutecny cerny kour a taky kdyz poradne slapnu na plyn tak asi pri zabirani turba to taky hodne kouri...nevite cim to muze byt ?? Dekuji
- Reklama
Re: Prizhaveni a cerny kour
Těžko radit. Otázkou je, jestli to vůbec žhaví i s tím tlačítkem. Máš jistotu, že jsou žhaviče OK?
Černý dým, může to být netěsný EGR, nejspíš bude zanešené sání, jak je na tom váha vzduchu co se týče hodnot ( ne že by byla na start až tak markantní, ale může to být jedna z možností)
Co snímač teploty chladící kapaliny? Jsou reálné hodnoty?
Baterka, startér, kabeláž, hlavně ta silová, vše musí být v bezvadném stavu.
Kolik máš najeto, no najeto, na TM?
S přibívajícím počtem km se sčítají problémy s horší kompresí válců, ta když je podpořena slabou baterkou, špatným startérem...pak se přidává umělé žhavení na tlačítko. Ale i tak to musí chytat na jedno převalení motoru. Co nafta nepadá?
Jsi tu nový, vyplň si profil, zejména bydliště, domluv se s někým ze členů na diagnostiku ( je tu vlákno se seznamem členů s diagnostikou), minimálně to , co jsem vyjmenoval.
A hlavně číst, číst, číst. Vše už tu několikrát je popsané.
Černý dým, může to být netěsný EGR, nejspíš bude zanešené sání, jak je na tom váha vzduchu co se týče hodnot ( ne že by byla na start až tak markantní, ale může to být jedna z možností)
Co snímač teploty chladící kapaliny? Jsou reálné hodnoty?
Baterka, startér, kabeláž, hlavně ta silová, vše musí být v bezvadném stavu.
Kolik máš najeto, no najeto, na TM?
S přibívajícím počtem km se sčítají problémy s horší kompresí válců, ta když je podpořena slabou baterkou, špatným startérem...pak se přidává umělé žhavení na tlačítko. Ale i tak to musí chytat na jedno převalení motoru. Co nafta nepadá?
Jsi tu nový, vyplň si profil, zejména bydliště, domluv se s někým ze členů na diagnostiku ( je tu vlákno se seznamem členů s diagnostikou), minimálně to , co jsem vyjmenoval.
A hlavně číst, číst, číst. Vše už tu několikrát je popsané.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Prizhaveni a cerny kour
Má pravdu, předseda
Auto ti musí bez problémů nastartovat i s vadným žhavičem, kor teď v teple. Problém může být kdekoliv jinde - padající palivo, vstřikování, špatné hodnoty některého ze snímačů (teplota vody, váha vzduchu atd atd.), EGR ventil.
Máme tu několik výborných kluků odborníků (Pardubice, Brno, Uh. Hradiště, Ostrava)
Auto ti musí bez problémů nastartovat i s vadným žhavičem, kor teď v teple. Problém může být kdekoliv jinde - padající palivo, vstřikování, špatné hodnoty některého ze snímačů (teplota vody, váha vzduchu atd atd.), EGR ventil.
Máme tu několik výborných kluků odborníků (Pardubice, Brno, Uh. Hradiště, Ostrava)
OPEL ZAFIRA 2,2DTI Y22DTR OPC line 2005
https://www.automilacek.cz
https://www.automilacek.cz
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 04 kvě 2015, 10:01
- Bydliště: Ostrava
Re: Prizhaveni a cerny kour
Diky za rady, jsem uplny laik take se obratim na nektereho z clenu a pochopitelne si jeste neco nactu...jinac auto ma nalitano 270 tkm a pripada mi ze krom toho co jsem psal je auto bezproblemove.
Re: Prizhaveni a cerny kour
nic neřeš, ALZAFIRA máš za rohem. určitě najde problém.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
Re: Prizhaveni a cerny kour
podobnu vec mam dorobenu na svojom aute... je to len prepinac ktory do serie so snimacom teploty chlad. kvapaliny priradi odpor a tym oklames riadiacu jednotku ktora si myslim ze nie je vonku (v motore) -3 ale -20 a necha dlhsie zhavit ale hlavne nastavi inu startovaciu davku paliva (vacsiu samozrejme)
kym je nad nulou motor mi startuje bez problemov, ked je teply startuje vzdy bez problemov
akohonahle je chladnejsie, musim ho tocit viac a viac, alebo prepnem prepinac a startujem okamzite aj pri -15
a teraz o co tu ide:
cerpadlo casom, alebo vymenou (ako v mojom pripade) je inak nakalibrovane ako by malo byt, dava mensiu startovaciu davku paliva...
takze ak mas rovnaky problem ako ja, jedine vymontovat cerpadlo a nakalibrovat ho tak aby aj pri -15 starovalo nabrnk
ale samozrejme mozes mat problem aj v inom (zhavice, rele zhavenia, padanie nafty, baterka, starter atd.)
kym je nad nulou motor mi startuje bez problemov, ked je teply startuje vzdy bez problemov
akohonahle je chladnejsie, musim ho tocit viac a viac, alebo prepnem prepinac a startujem okamzite aj pri -15
a teraz o co tu ide:
cerpadlo casom, alebo vymenou (ako v mojom pripade) je inak nakalibrovane ako by malo byt, dava mensiu startovaciu davku paliva...
takze ak mas rovnaky problem ako ja, jedine vymontovat cerpadlo a nakalibrovat ho tak aby aj pri -15 starovalo nabrnk
ale samozrejme mozes mat problem aj v inom (zhavice, rele zhavenia, padanie nafty, baterka, starter atd.)
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 (ABS, man. klima, el. okna, tempomat) foto