astra g 2.0 dti padá nafta
Re: astra g 2.0 dti padá nafta
jo chytne to a asi 5 vteřin vydrží a pak chcípne takže vysoko tlak mám ok.
Dnes sjem to natočil konečně, sice baterka skoro už ko ale nastratoval jsem.
tak uvidíme co bude zítra ráno
Dnes sjem to natočil konečně, sice baterka skoro už ko ale nastratoval jsem.
tak uvidíme co bude zítra ráno
- Reklama
Re: astra g 2.0 dti padá nafta
snad jsem sehnal obal od filtru, je prosím stejný jako z 1.7 TD z astry G nevíte někdo? Vložka je stejná. zítra pro něj pojedu
Re: astra g 2.0 dti padá nafta
tak obal jsem ještě nekoupil.
Ale vypadá že je to v pořádku, poslední zásah byl vyměnit hadičku od filtru k čerpadlu a od čerpadla zpátečku po bajonet u filtru.
Zatím sjem nastartoval, dneska jsem na mírném kopečku tak jsem zvědav zítra.
Ale vypadá že je to v pořádku, poslední zásah byl vyměnit hadičku od filtru k čerpadlu a od čerpadla zpátečku po bajonet u filtru.
Zatím sjem nastartoval, dneska jsem na mírném kopečku tak jsem zvědav zítra.
Re: astra g 2.0 dti padá nafta
Zdravím, tak jak se ti to povedlo vyřešit ? Mám ten samý problém. A taky už nevím jak dál.
BANHAIR
- Marťasek
- Příspěvky: 3442
- Registrován: 18 zář 2011, 08:30
- Bydliště: Prostějov (TIR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: astra g 2.0 dti padá nafta
Pokud je celá palivová soustava těsná co zkusit dát před čerpadlo tohle:
https://www.google.cz/search?q=jednoces ... B640%3B480
Mě to pomohlo odstranit padání nafty na Fku
https://www.google.cz/search?q=jednoces ... B640%3B480
Mě to pomohlo odstranit padání nafty na Fku
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504
Re: astra g 2.0 dti padá nafta
Zdravím,
Už tam zpětný ventil mám, na týden to dalo pokoj a teď to dělá zase
Už tam zpětný ventil mám, na týden to dalo pokoj a teď to dělá zase
BANHAIR
Re: astra g 2.0 dti padá nafta
Zapomeň na zpětné ventily....pryč s tím, no a sám vidíš, že to je na nic.
Projdi zdejší fórum, témata o paání nafty a čerpadlu VP44. Tam vše najdeš, taky jsem tím před pár lety prošel, a ač nic kolem oplů neznaje, tady vše našel.
Kupříkladu netěsnící kroužky na rampě vstřiků zpětný ventil neřeší.
Pročti si to tu, ať víš, jak celý palivový systém a zpětné vedení nafty funguje, pak budeš vědět, jak postupovat a co vylučovat.
Opisovat donekonečna stejná témata....je to tu vždy na podzim a na jaře, kdy se výrazně mění venkovní teplota. To se objevuje...padá nafta....., pak začne mrznout a pro změnu nežhavíme.
Projdi zdejší fórum, témata o paání nafty a čerpadlu VP44. Tam vše najdeš, taky jsem tím před pár lety prošel, a ač nic kolem oplů neznaje, tady vše našel.
Kupříkladu netěsnící kroužky na rampě vstřiků zpětný ventil neřeší.
Pročti si to tu, ať víš, jak celý palivový systém a zpětné vedení nafty funguje, pak budeš vědět, jak postupovat a co vylučovat.
Opisovat donekonečna stejná témata....je to tu vždy na podzim a na jaře, kdy se výrazně mění venkovní teplota. To se objevuje...padá nafta....., pak začne mrznout a pro změnu nežhavíme.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: astra g 2.0 dti padá nafta
Ahoj,
potřebuju poradit s padáním nafty (Vectra B X20DTL). Začalo to loňskou zimu/jaro. Auto po 12 hodinách stání chytne na první otočení, běží asi 5 vteřin a chcípne (je zavdušněné). Vyměnil se palivový filtr s těsněním, nepomohlo. Potom se vyměnily přepady, nepomohlo. Potom se oteplilo a byl klid až do prvních letošních mrazů. Auto zase ihned naskočí a po chvíli zhasne. Dal se balónek se zpětným ventilem mezi filtr a čerpadlo (nepomohlo). Balonek je i po delším stání tvrdý (plný nafty). Zkusil se dát ještě jeden zpětný ventil před filtr (nepomohlo). Kde by to tedy ještě mohlo netěsnit? Kdyby to byly kroužky pod vstřikovači, tak by to bylo přeci zavzdušněné u vstřiků a vůbec nechytlo. Nebo se pletu? Známý, u kterého to teď je, to tipuje na ukapavající vstřik. Může to být?
Předem díky za odpověďi
Lukáš
potřebuju poradit s padáním nafty (Vectra B X20DTL). Začalo to loňskou zimu/jaro. Auto po 12 hodinách stání chytne na první otočení, běží asi 5 vteřin a chcípne (je zavdušněné). Vyměnil se palivový filtr s těsněním, nepomohlo. Potom se vyměnily přepady, nepomohlo. Potom se oteplilo a byl klid až do prvních letošních mrazů. Auto zase ihned naskočí a po chvíli zhasne. Dal se balónek se zpětným ventilem mezi filtr a čerpadlo (nepomohlo). Balonek je i po delším stání tvrdý (plný nafty). Zkusil se dát ještě jeden zpětný ventil před filtr (nepomohlo). Kde by to tedy ještě mohlo netěsnit? Kdyby to byly kroužky pod vstřikovači, tak by to bylo přeci zavzdušněné u vstřiků a vůbec nechytlo. Nebo se pletu? Známý, u kterého to teď je, to tipuje na ukapavající vstřik. Může to být?
Předem díky za odpověďi
Lukáš
Vectra B sedan, bílá, X20DTL, 1997
-
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 01 srp 2009, 13:55
- Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Re: astra g 2.0 dti padá nafta
Zrejme si to nevymenil na dvoch dosť dôležitých miestach, prve miesto traverza nad vstrekom a druhe miesto sú O-kružky zo silikonu na vstupe a vystupe z palivoveho filtra. Filter je jednoduchšie skôr pretesniť ako tie vstreky, stare O-kružky vyškrabneš von z filtra z tenkym na konci zahnutym drôtikom, rozmer si už nepämatam ale bude to niečo okolo 12x1,2 alebo tak nejak. Ked to zrobiš a bude to OK tak super , ale ak nie tak si kúp asi polmetra transparentnej hadičky + dve plastové spojky podobne ako T-spojky u prepadu nafty od vstrekov naspäť do čerpadla. Zasvorkuj si prepadovu hadičku do vstrekovacieho čerpadla aby sa ti zbytočne nezavzdušnil system a následne ju potom hore u hlavneho T-čka rozpoj a vsun tam tu kupenu transparentnu hadičku a spojky poriadne zaisti vhodnym spôsobom proti nahodnemu rozpojeniu, hlavne u tej transparentnej, lebo sa vlpyvom tepla od motora radi na spojkach uvolnuju. Ešte predtým urob aspon 1-2 zavity na hadičke aby bolo lepšie vyditelne znečistenie prepadovej nafty, ak to zrobiš dôkladne tak to odsvorkuj a naštartuj, pripadne ak sa ti tam dostave vzduch tak aj odzvdušniť. Po kratkej skušobnej jazde by mal byť jasny vysledok, ak bude hadička znečistena tak to znamena že chyba je v tesneni nad vstrekom, a to už je potreba zasahu do motora pri ktorom sa musi uvolniť komplet vačkova hriadeľ motora, to je už zase iný pribeh, bez patričnych vedomosti sa do toho ani nepuštať!
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
Re: astra g 2.0 dti padá nafta
Tak se zatím důkladně přetěsnilo vše kolem filtru a zatím je to dobré. Je ale pravda, že je momentálně venku dost teplo, tak uvidíme co přinesou první mrazy.
Vectra B sedan, bílá, X20DTL, 1997
-
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 01 srp 2009, 13:55
- Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Re: astra g 2.0 dti padá nafta
...aj tie O-kružky si vymenil ako som ti odporučal?
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
Re: astra g 2.0 dti padá nafta
Vyměnila se celá nádobka na filtr i ty kroužky. Zatím je to OK, uvidíme co bude až začne mrznout.
Vectra B sedan, bílá, X20DTL, 1997