astra g 2.0 dti padá nafta
astra g 2.0 dti padá nafta
Zdravím,
tíží mě potíž už dlouhou dobu a specifický.
Dost jsem toho přečetl a hledal ale jsem trošku bezradný.
Padá mi nafta, padala nejdříve když auto stálo čumákem do kopce a to se stalo málo kdy. Nyní je to už na rovině.
Vyměněn filtr, přepady opět nové i s téčkama, křoužky u vstřiků.
Problém asi vyřešen
Nyní nastalo ale to že auto stálo čumákem do kopce a opět nafta padla. Nevíte co to může dělat? Je mi jasné že to bude netěsnost a sjede to do nádrže a že to je snažší když to je do kopce, ale je to zajímavé a někdy celkem opruz když je člověk ve světě.
Ještě budu řešit ty okroužky na bajonetech filtru a plováku v nádrži. Ale více mě tedy moc nenapadá už
tíží mě potíž už dlouhou dobu a specifický.
Dost jsem toho přečetl a hledal ale jsem trošku bezradný.
Padá mi nafta, padala nejdříve když auto stálo čumákem do kopce a to se stalo málo kdy. Nyní je to už na rovině.
Vyměněn filtr, přepady opět nové i s téčkama, křoužky u vstřiků.
Problém asi vyřešen
Nyní nastalo ale to že auto stálo čumákem do kopce a opět nafta padla. Nevíte co to může dělat? Je mi jasné že to bude netěsnost a sjede to do nádrže a že to je snažší když to je do kopce, ale je to zajímavé a někdy celkem opruz když je člověk ve světě.
Ještě budu řešit ty okroužky na bajonetech filtru a plováku v nádrži. Ale více mě tedy moc nenapadá už
- Reklama
-
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 01 srp 2009, 13:55
- Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Re: astra g 2.0 dti padá nafta
Je to ono, treba ich vymeniť ale pozor v oplu ich nevedu iba komplet viko za majland! Ja som ich kúpil v obchode kde predavaju O-kružky v specifikacii SI silikonove v rozmere cca 11,5x2mm 2ks, tie staré pôvodne vytiahneš tenkym zahnutym drôtikom! Edit: pre istotu by som ešte zakúpil aj po dva kružky v rozmere 11mm a taktiež dva v rozmere 12mm lebo mám tu pri sebe jeden pôvodny starý v hnedej farbe a 11 sa mi zda malo a 12 zase moc ale neviem či robia aj v 11,5mm takže toto si ošetri už radšej sam na mieste! Ja som to riešil pred polrokom tak, si to už presne nepamätam? Daj potom vedieť či to bolo ono!eugen píše:.
Ještě budu řešit ty okroužky na bajonetech filtru...
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
Re: astra g 2.0 dti padá nafta
tak dnes jsem vyměnil ty o kroužky v bajonetech co jsou u filtru a ty menší na zpátečce v motorovém prostoru.
Otevřel jsem filtr a ten měl tak 4cm dole nafty. Ale když jsem odšrouboval šroubek na filtru tak jsem slyšel jak když bublání, jak kdyby potlak v nádrži. Pravda je ale že když tankuju tak mi střílí pořád pistole na pumpě jako když je plná nádrž. Jak kdyby to někde bylo ucpané.
Vytahl sjem víčko z nádrže a uvidíme zítra jestli mi to netahá podtlak zpět.
Jinak mám měnit ty okroužky i na plováku? Moc se mi do toho nechce je to pakárna celkem.
Otevřel jsem filtr a ten měl tak 4cm dole nafty. Ale když jsem odšrouboval šroubek na filtru tak jsem slyšel jak když bublání, jak kdyby potlak v nádrži. Pravda je ale že když tankuju tak mi střílí pořád pistole na pumpě jako když je plná nádrž. Jak kdyby to někde bylo ucpané.
Vytahl sjem víčko z nádrže a uvidíme zítra jestli mi to netahá podtlak zpět.
Jinak mám měnit ty okroužky i na plováku? Moc se mi do toho nechce je to pakárna celkem.
Re: astra g 2.0 dti padá nafta
Jestli ti to fouklo, zabublalo, při povolování šroubu u filtru paliva, pak tady to zavzdušněné není.
O kroužky jsi vyměnil, možná byl i některý nový vadný. I to se stává.
O kroužky jsi vyměnil, možná byl i některý nový vadný. I to se stává.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: astra g 2.0 dti padá nafta
ty jsem vyměnil teprve teďka po odšroubování filtru. Ráno uvidím co bude
Re: astra g 2.0 dti padá nafta
Špatně jsem se vyjádřil, myslel jsem o kroužky na rampě vstřiků. Ty gumičky v trubkách u filtru budou ok, když to fouklo.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: astra g 2.0 dti padá nafta
ty jsem nechal vyměnit u vstřiků a je to stejné
Re: astra g 2.0 dti padá nafta
tak nafta mi padla. Takže tímto to nebude, už rezignuju.
koupím zpětný ventil a bude pokoj. dám ho před filtra bude. Už nevím co udělat aby to bylo oka
koupím zpětný ventil a bude pokoj. dám ho před filtra bude. Už nevím co udělat aby to bylo oka
Re: astra g 2.0 dti padá nafta
Tak ještě jednou, jestli ti filtr fouknul, když jsi to povolil, tak tady ti nafta drží, není třeba tam cpát ventil.
Může být špatný i vyměněný kroužek pod vstřikem, nedotažený nebo naopak přetažený ten kroužek.
Co trubky ke vstřikům, nebyl tam třeba hrot kovu, že by nebylo dokonalé spojení?
Pak se to může zavzdušňovat i u čerpadla.
Může být špatný i vyměněný kroužek pod vstřikem, nedotažený nebo naopak přetažený ten kroužek.
Co trubky ke vstřikům, nebyl tam třeba hrot kovu, že by nebylo dokonalé spojení?
Pak se to může zavzdušňovat i u čerpadla.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: astra g 2.0 dti padá nafta
dneska jsem nic nepovoloval už jsem neměl chuť, zítra zkusím povolit opět víčko u filtru a uvidím, dnes jsem s tím nic nedělal.
Rozumím ti ohledně těch kroužků pod vstřikama ale filtr špinavý není, neměnil jsem ho teď při tom jak měnily kroužky u vstřiků.
ale kdyby to tam bylo oka, tak tam nebylo 4cm nafty pouze dole. Možná jsem měl haluz s tím bubláním.
Každopádně ještě koupím pokud někdo bude mít celý obal s víčkem a ty bajonety a pokusím se dát průhledné hadičky ale to už bude max investice.
Nidko v servise tady kolem nemá zájem o toto a já jsem bez auta a denně zjišťuji že se nikam moc neposouvám, protože na to nejsem vybaven.
Rozumím ti ohledně těch kroužků pod vstřikama ale filtr špinavý není, neměnil jsem ho teď při tom jak měnily kroužky u vstřiků.
ale kdyby to tam bylo oka, tak tam nebylo 4cm nafty pouze dole. Možná jsem měl haluz s tím bubláním.
Každopádně ještě koupím pokud někdo bude mít celý obal s víčkem a ty bajonety a pokusím se dát průhledné hadičky ale to už bude max investice.
Nidko v servise tady kolem nemá zájem o toto a já jsem bez auta a denně zjišťuji že se nikam moc neposouvám, protože na to nejsem vybaven.
-
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 01 srp 2009, 13:55
- Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Re: astra g 2.0 dti padá nafta
Kde byvaš, dufam že nie na marse ked to nemaš v podpise, potom sa ti tažko hľada vhodny anjel ktory by ti v tom pomohol!eugen píše:
Nidko v servise tady kolem nemá zájem o toto a já jsem bez auta a denně zjišťuji že se nikam moc neposouvám, protože na to nejsem vybaven.
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
Re: astra g 2.0 dti padá nafta
jsem od Mikulova z jihu
Re: astra g 2.0 dti padá nafta
Moze byt aj prasknuty obal filtra kludne moze byt poskodena niektora hadicka naftova co ide do nadrze a s nej miest je naozaj vela pocul som uz ze aj na cerpadle neviem ci nejake tesenie alebo co moze byt zle ale ak ta to nebavi ako mna daj si spatny ventil pred filter tym padom ti nespadne nafta do nadrze a ked to nepomoze daj este pumpicku za filter a budes mat na 100% pokoj ja uz to mam tak spravene 1.5 roka hovoria ze to zatazuje cerpadlo a to a to co si ja nemyslim a navyse nie som jeden co to ma v aute a to nemyslim len opel zatim sory za chyby pisal som na mobile
Opel Astra F C14NZ 44 KW R.I.P
Opel Astra G Y20DTH 74KW r.v.2000
Opel Astra G Y20DTH 74KW r.v.2000
Re: astra g 2.0 dti padá nafta
tak dneska jsem jukl na to.
Filtr byl plný až po vrch a byl tam přetlak zasyčel. Nechápu
Ale nenatočil jsem, baterka nestačila po upravách.
Jinak na všechny bajonety jsem dal hadičku průhlednou. Mám ještě v plánu jelikož jsem zvolil hadičku od festa průhlednou, tak na vratku hodit téčko a až seženu hadičku s vnitřním průměrem 2mm ta nebude průhledná ale tak tam hodit přepad a zaslepit ten holendr na čerpadlu kam to jde teď před vstup čerpadla, je to nesmysl si tam pouštět zase vzduch zpět. Jinak musím počkat na tu pumpičku s ventilkem až dojde tak uterý až středa.
Pokusím se parkovat tak že nacouvu do kopečka prdelou no.
Filtr byl plný až po vrch a byl tam přetlak zasyčel. Nechápu
Ale nenatočil jsem, baterka nestačila po upravách.
Jinak na všechny bajonety jsem dal hadičku průhlednou. Mám ještě v plánu jelikož jsem zvolil hadičku od festa průhlednou, tak na vratku hodit téčko a až seženu hadičku s vnitřním průměrem 2mm ta nebude průhledná ale tak tam hodit přepad a zaslepit ten holendr na čerpadlu kam to jde teď před vstup čerpadla, je to nesmysl si tam pouštět zase vzduch zpět. Jinak musím počkat na tu pumpičku s ventilkem až dojde tak uterý až středa.
Pokusím se parkovat tak že nacouvu do kopečka prdelou no.
Re: astra g 2.0 dti padá nafta
No vida, takže konečně výsledek.
Když ti to fouklo u filtru při povolování, pak tady vzduch není. A sám si odpověz na to, jestli je tam nutný zpětný ventil
Vyměň palivový filtr, nemůže být nádobka plná nafty
Zřejmě je to pozůstatek ( pokud byl odstraněn) po oleji, když netěsnily kroužky pod vstřiky. Tím je filtr přicpán, nedávno jsem měnil těsnění rampy na jedné Zafiře, totéž, nádobka plná nafty.
Když je filtr ok, je nafta i 3-4 cm pod okraj, proto se musí při odvzdušňování nafta dolívat do filtru.
Takže už jsou jen další možnosti a sice špatně udělané přetěsnění rampy vstřiků, přepady, tam snad není co zkazit , netěsnost u trubek vstřiků anebo u matic čerpadla, jak vysokého tak nízkého tlaku.
Je možnost odpojit zpátečku z přepadů od čerpadla a napojit na vratku k nádrži. I tady jsem četl o ventilech....
Osobně bych to řešil nalezením příčiny, než vytvářet nějaké skopičiny.
Edit: Když ráno startuješ, má snahu motor aspoň škytnout nebo chytne a zdechne?
Když ti to fouklo u filtru při povolování, pak tady vzduch není. A sám si odpověz na to, jestli je tam nutný zpětný ventil
Vyměň palivový filtr, nemůže být nádobka plná nafty
Zřejmě je to pozůstatek ( pokud byl odstraněn) po oleji, když netěsnily kroužky pod vstřiky. Tím je filtr přicpán, nedávno jsem měnil těsnění rampy na jedné Zafiře, totéž, nádobka plná nafty.
Když je filtr ok, je nafta i 3-4 cm pod okraj, proto se musí při odvzdušňování nafta dolívat do filtru.
Takže už jsou jen další možnosti a sice špatně udělané přetěsnění rampy vstřiků, přepady, tam snad není co zkazit , netěsnost u trubek vstřiků anebo u matic čerpadla, jak vysokého tak nízkého tlaku.
Je možnost odpojit zpátečku z přepadů od čerpadla a napojit na vratku k nádrži. I tady jsem četl o ventilech....
Osobně bych to řešil nalezením příčiny, než vytvářet nějaké skopičiny.
Edit: Když ráno startuješ, má snahu motor aspoň škytnout nebo chytne a zdechne?
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor