To rad slysim... neni to tolik, ale lepsi jak tech 165 preci jen trocha vykonu navic se hodi.... mam na tachometru 230t km a nejsem prvni majitel, takze stejne bude asi na vymenu casem
Turbo tam je nyní z 1,7 CDTI 92 KW. Předtím jsem měl Honda civic 1,7 CTDI ... s tý hondy to bylo ale živější mi přijde... ač toto z tý 92kw verze je schopno fouknout až 2,5bar přetlaku tak je to zcela zbytečný protože výkon se zhruba od 1,8 bar nahoru nemění... chtělo by to hold větší trisky.... http://www.youtube.com/watch?v=X1Ynn-Rz ... e=youtu.be
mj. zdá se mi, že foukáš zbytečně mnoho, surge je velmi patrný a turbíně jistě nedělá vůbec dobře, když se sama brzdí o tlak jdoucí zpět přes lopatky kompresoru že.. proč si měnil původní turbo, to z té hondy?
U toho honďáckého došlo k totální destrukci,jelikož jsem nedostatečně utáhl kontrmatku na regulaci a celá regulace se vyšroubovala... tzn jelo to stále na max tlak...
Teď jsemt o právě udělal na jiném principu.. že je tam přetlaková regulace s mechanickým ventilem kterým si ladím výsledný tlak.. je to bohužel špatná volba.. jelikoč při režimech na 1/4 plynu v mírném kopci to již tlačí třeba 1,3.. a to je moc... když řj požaduje mnohem méně... NICMÉNĚ veškeré tyto hodnoty... vypovídají pouze o jedíném... o kvalitě tohoto motoru.... je až nezkutečné že to vše vydrží...
Jak si dopadol z tou spojkou, vyriešilo sa to nejako?
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
Trysky jsem sháněl po různu... u úpravců motorů... atd .. jediné co jsem vyčetl je to že se tento motor montuje do lodí.. a má mechanické čerpadlo ale v sérii má 90Kw.... tzn asi budou jiné trysky protože turbo je skoros tejné..... jinak spojka.. nechal jsem si nanejtovat speciální povrch a v jedné firmě mi to udělali aby byl maximální možný přítlak. a je klid...