astra 2.0DI 16V stráca ťah

Odpovědět
dodino36
Příspěvky: 9
Registrován: 12 úno 2011, 11:26

astra 2.0DI 16V stráca ťah

Příspěvek od dodino36 » 12 úno 2011, 11:47

ahojte svietila mi kontrolka motora tak som išiel na diagnostiku ukázalo mi to chybnú váhu vzduchu vymenil som ju ale problém zostal.išiel som znova na diagnostiku a tam ukázalo chybu pracovný tlak.auto pri jazde zrazu spomalí rozsvieti sa kontrolka motora a po chvíli zhasne a auto ide normálne.Poradte prosim dik :

Reklama
 

Uživatelský avatar
dada77
Příspěvky: 558
Registrován: 30 led 2009, 22:27
Bydliště: MOST to je kousek od CHÁNOVA

Re: astra 2.0DI 16V stráca ťah

Příspěvek od dada77 » 12 úno 2011, 15:11

kontrola podtlaku už tolikrát zde řešeno hadičky,vakuum pumpa atd. 8)
ZAFIRA 2,0 DTI r.v.2000

dodino36
Příspěvky: 9
Registrován: 12 úno 2011, 11:26

Re: astra 2.0DI 16V stráca ťah

Příspěvek od dodino36 » 13 úno 2011, 11:49

Ok mohol si mi bližšie povedať na čo sa mam zamerať?čo mám meniť atd....dik

Mitom
Příspěvky: 345
Registrován: 07 zář 2007, 20:48
Bydliště: Severni Morava

Re: astra 2.0DI 16V stráca ťah

Příspěvek od Mitom » 13 úno 2011, 12:09

Měl jsem před rokem podobný problém a byl to vadný EGR. Po jeho výměně bylo vše v pořádku - když jsme ho následně v práci rozebrali, bylo vidět, že gumová membrána, která je vevnitř byla zteřelá a byly v ní dírky. EGR v našem 2.0 DI (funkčnost membrány) se dá docela dobře odzkoušet bez jakýchkoliv přípravků apod. Odpoj hadičku, která vede z EGR ventilu (viz obrázky zde: https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 0&start=15 ) - ale ne u EGR, ale na druhém konci u toho podtlakového ventilu a zkus nasát vzduch - nemělo by to jít! Ústy membránu nepřetáhneš - pokud ano, je zřejmě díra v membráně. Možná to není 100%, ale u mě to tak tenkrát bylo ;)

Obrázek
Obrázek

P.S. A pokud to bude O.K., tak může být závada kdekoliv v podtlakovém okruhu - tzn. ventily, hadičky atd...
Opel Astra Caravan 2.0 DI (X20DTL) 16V/60 kW
(10/1998)
Obrázek

dodino36
Příspěvky: 9
Registrován: 12 úno 2011, 11:26

Re: astra 2.0DI 16V stráca ťah

Příspěvek od dodino36 » 13 úno 2011, 12:51

Dakujem budem to určite riešiť!!!!

kure
Příspěvky: 29
Registrován: 13 úno 2008, 11:27
Bydliště: Zlínský kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: astra 2.0DI 16V stráca ťah

Příspěvek od kure » 02 bře 2013, 14:52

Ahoj kluci, dneska jsem testoval vakuum pumpu a je to nějaké divné, taky se mi rozsvěcuje kontrolka při jízdě, měnil jsem váhu vzduchu přetěsnil celý sací systém, čistil EGR, čistil MAP sensor, kontroloval solenoidy a ten malý ventil u MAP sensoru prej je to na vířivé klapky. mám nové turbo a nové podtlakové hadičky.

Tak jsem dneska vzal měřák a napojil ho do podtlakového systému a tady mám video co to dělá
Podotýkám dal jsem si tam schválně průhledné hadičky a z vakuum pumpy do nich leze OLEJ !!

tady je video, prosím napište mi jestli je uplně v háji nebo ji stačí vyčistit a přetěsnit

http://youtu.be/27Uc76uw3Yc

Díky Lukin
Astra G Caravan 2.2 Dti 92 KW

Uživatelský avatar
marko100le
Příspěvky: 337
Registrován: 07 čer 2009, 08:27
Bydliště: ruzomberok

Re: astra 2.0DI 16V stráca ťah

Příspěvek od marko100le » 02 bře 2013, 20:25

Tiez sa zapojim otazockou:
Auto funguje normalne no ked napr zacnem brzdit dole kopcom bez zaradenej rychlosti na volnobech po chvili mi zacne svietit kontrolka motora,auto strati tah.
Ako keby nestihala vakumpumpa na volnobeh, alebo mozno aj stiha a prepusta EGR.
Ked znova zaradim a ubehnem daky kus kontrolka zhasne.
Hadicky, T-cka, kolienka, nove
Ked som skusal EGRko tak sa mi dalo potiahnut ustami ,tak ani sam neviem kde moze byt problem.

vdaka. :D

Uživatelský avatar
brlu
Příspěvky: 23
Registrován: 22 lis 2012, 12:17
Bydliště: Turnov

Re: astra 2.0DI 16V stráca ťah

Příspěvek od brlu » 02 bře 2013, 21:06

a jake chyby ti hazi opcom?
nyní: Opel Omega 2.2 DTI 16v 2003
předtím: Opel Astra 1.6 16V 2001
dřívější: Opel Vectra B 2.5 V6 1999
diagnostika OP-COM k dispozici ;)

matozippi
Příspěvky: 472
Registrován: 12 zář 2009, 19:48
Bydliště: Nitra

Re: astra 2.0DI 16V stráca ťah

Příspěvek od matozippi » 02 bře 2013, 21:18

pre: marko100le
vaukova pumpa robi podtlak aj pre posilovac brzd, takze ak mas ten vadny a nasava ti datial niekde vzduch, je maly podtlak aj v systeme riadenia turba/egr/klapiek
zmeraj podtlak v systeme ako tu na tom videu, aky by tam mal byt podtlak si nepamatam, myslim ze 0,8 - najdes to tu niekde
ak bude menej, odpoj a zapchaj vystup na posilovac brzd, pripadne egr/turbo/klapky selenoidy a tak zistis kde ti to nasava falosny vzduch
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 (ABS, man. klima, el. okna, tempomat) foto

kure
Příspěvky: 29
Registrován: 13 úno 2008, 11:27
Bydliště: Zlínský kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: astra 2.0DI 16V stráca ťah

Příspěvek od kure » 03 bře 2013, 07:03

matozippi píše:pre: marko100le
vaukova pumpa robi podtlak aj pre posilovac brzd, takze ak mas ten vadny a nasava ti datial niekde vzduch, je maly podtlak aj v systeme riadenia turba/egr/klapiek
zmeraj podtlak v systeme ako tu na tom videu, aky by tam mal byt podtlak si nepamatam, myslim ze 0,8 - najdes to tu niekde
ak bude menej, odpoj a zapchaj vystup na posilovac brzd, pripadne egr/turbo/klapky selenoidy a tak zistis kde ti to nasava falosny vzduch

Vakuum pumpa by měla mít na volnoběh nejmín -0.7 bar a měla by chodit až do -1 bar, moje má na volnoběh skoro -0.7 a když šlýpnu na plyn tak to padá, tak jak sem natočil na videu, takže je otázka jestli je někde díra, kde to uniká, nebo je vakuum pumpa v háji.
Astra G Caravan 2.2 Dti 92 KW

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: astra 2.0DI 16V stráca ťah

Příspěvek od denny » 03 bře 2013, 11:03

Napoj budík pouze na vakuumpumpu,pokud bude podtlak ve všech otáčkách OK,tak je pumpa OK a máš někde v systemu únik.Pokud se to bude chovat jako na videu je jednoznačně pumpa KO.

matozippi
Příspěvky: 472
Registrován: 12 zář 2009, 19:48
Bydliště: Nitra

Re: astra 2.0DI 16V stráca ťah

Příspěvek od matozippi » 03 bře 2013, 16:17

a necituj prispevky ktore idu zasebou, porusujes pravidla fora...
ak pridas plyn, reguluje sa napr turbo, cize selenoid turba "nieco robi" a tym mozes v systeme stracat podtlak - ber to ako priklad, mozno mas vsetky selenoidy OK
vsetko od vakuovky odpoj a vyskusaj merat ako sa to bude spravat pri meneni otacok, tak ako ti radi denny
to ako odtestovat selenoidy tu na fore najdes, je to tu viac krat spominane
hladaj temu o EGR, virive klapky, podtlakovy system atd.
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 (ABS, man. klima, el. okna, tempomat) foto

Odpovědět