Alternator - prosba o foto (motoru), + divne "syceni"
Alternator - prosba o foto (motoru), + divne "syceni"
Ahoj kluci, prosim vas, mohl bych vas nekoho poprosit o vyfoceni casti motoru - cast kde je alternator a klinak - u opla astry g, 1.7 DTI? (mozna zkusenejsi budou vedet, zdali je to stejne i u jinych typu, muze byt i jiny typ). Jde mi o to, ze jsem mel auto v "servisu" u jednoho, omlouvam se za ten vyraz, KRUPANA, o kterem mi pritelkyne a jeji rodice rikali, jak vsechno dela temer zdarma a jak je dobrej na opravy. Nechal jsem u nej auto, pac mi odesel alternator, nakonec me oprava stala jak v origo servise a jeste mam tedka obavu, ze tam podelal neco jineho. Po prijeti domu jsem si vsiml, ze jeste doleval olej - PRELIL ho, tudiz jsem druhy den jel jeste do A.T.U. aby mi odpustili olej, kdyz jsem mu to volal a rikal jsem mu to, oznamil mi, ze to kontroloval a ze tam ZADNY olej nebyl (coz je naprosta ptakovina, protoze den predtim jsem olej kontroloval a byli 2mm pod MAX risku).
Odesel mi udajne diodovy mustek (zaplatil jsem mu 4500kc), coz je pomalu jak v ofiko servisu a jeste jsem si prave dnes vsiml, ze na alternatoru CHYBY SROUBKY!!!! a ze je nakrivo nandany (pootoceny zhruba o 5stupnu). Je tam takova "zarazka", ktera by mela dolehnout predpokladam na druhy dil alternatoru, ovsem ta je poootocena a ten uplne vrchni sroubke tam neni (pocitam ze to bude nejaky mensi prumer delsiho sroubku). Mohl bych tedy poprosit nekoho, jestli by mi sem nemohl poslat fotku sveho alternatoru namontovaneho v motoru, abych se o to opravdu presvedcil, ze to je spatne? (popripade i nejaky "manual" pro mechaniky, kde jsou vypsany ty vsechny sroubky a dily kam a jak patri)..
Zaroven bych se i rad zeptal na mozna poskozeni, ktere mohou nastat v pripade, ze to je pootocene a nepridelane tim dlouhym uzkym sroubkem (ten stredovy-velky tam je celkem na fest, prijde mi, ze mu to tam proste neslo dat, tak se na to vykaslal a dal to nakrivo).
Jeste jsem dneska jel po dalnici a okolo 100-120km/h jsem slysel zvlastni "syceni". Kdyz jsem se chtel brachovi pote "ukazat" ten zvuk a vyjeli jsme znovu na dalnici, uz se to neopakovalo, ale predtim to bylo opravdu v rozmezi 100-120km/h ne rachot ani nejake rinceni, ale opravdu neustale "syceni" (okna byla zavrena ^^ a kdyz se otevrela, bylo to jeste hlasitejsi)..Nemate nekdo predstavu, cim by to mohlo byt?? (turbo?) + jestli to muze mit souvislost s tim alternatorem?
Mockrat vsem dekuju
Odesel mi udajne diodovy mustek (zaplatil jsem mu 4500kc), coz je pomalu jak v ofiko servisu a jeste jsem si prave dnes vsiml, ze na alternatoru CHYBY SROUBKY!!!! a ze je nakrivo nandany (pootoceny zhruba o 5stupnu). Je tam takova "zarazka", ktera by mela dolehnout predpokladam na druhy dil alternatoru, ovsem ta je poootocena a ten uplne vrchni sroubke tam neni (pocitam ze to bude nejaky mensi prumer delsiho sroubku). Mohl bych tedy poprosit nekoho, jestli by mi sem nemohl poslat fotku sveho alternatoru namontovaneho v motoru, abych se o to opravdu presvedcil, ze to je spatne? (popripade i nejaky "manual" pro mechaniky, kde jsou vypsany ty vsechny sroubky a dily kam a jak patri)..
Zaroven bych se i rad zeptal na mozna poskozeni, ktere mohou nastat v pripade, ze to je pootocene a nepridelane tim dlouhym uzkym sroubkem (ten stredovy-velky tam je celkem na fest, prijde mi, ze mu to tam proste neslo dat, tak se na to vykaslal a dal to nakrivo).
Jeste jsem dneska jel po dalnici a okolo 100-120km/h jsem slysel zvlastni "syceni". Kdyz jsem se chtel brachovi pote "ukazat" ten zvuk a vyjeli jsme znovu na dalnici, uz se to neopakovalo, ale predtim to bylo opravdu v rozmezi 100-120km/h ne rachot ani nejake rinceni, ale opravdu neustale "syceni" (okna byla zavrena ^^ a kdyz se otevrela, bylo to jeste hlasitejsi)..Nemate nekdo predstavu, cim by to mohlo byt?? (turbo?) + jestli to muze mit souvislost s tim alternatorem?
Mockrat vsem dekuju
Opel Astra G 1,7 DTi, 2001
Xbox elite | flash,benq | 2x bezdrat black ovladac | PRODÁM GHOST RECON 2
Nokia N93 | HP Pavilion dv6750ec
Xbox elite | flash,benq | 2x bezdrat black ovladac | PRODÁM GHOST RECON 2
Nokia N93 | HP Pavilion dv6750ec
- Reklama
Re: Alternator - prosba o foto (motoru), + divne "syceni"
Můstek i s prací za 4500 no to je úžasné
Ale k věci.
Alternátor drží dvěma šrouby, dost dobře nechápu, jak by mohl sedět křivě. Jestli jsou oba zastrčené až po hlavu, tak je tím dána i poloha alternátoru, tím i kolmost řemenice na řemen.
Kdyby to bylo jinak, řemen by měl sjet z řemenice dolů.
Jestli jsem pochopil jak to asi u tebe teď vypadá, tak máš víko alternátoru posunuté vůči tělu o 180°.
Pak je alťák chycený jen jedním šroubem .
Jestli je to tak, a bojím se domyslet, že to tak může být, pak tě nemine vytáhnout alternátor ven a přeskládat. Ty montážní úchyty, kterými se alternátor montuje k motoru, musí být průchozí proti sobě.
Můžu ti nafotit, jak vypadá alternátor na 1,7čku, ale ne na motoru.
No a ten syčivý zvuk, to může být skříplá hadice na odvod oleje z vakuové pumpy. Jestli to špatně složil, kdo ví, jestli tu hadici připojil, anebo špatně ( nebo prořízl) pak bych chápal, že při zkoušce vytekl olej, dolil raději víc, takže si olej znovu zkontroluj.
Ale k věci.
Alternátor drží dvěma šrouby, dost dobře nechápu, jak by mohl sedět křivě. Jestli jsou oba zastrčené až po hlavu, tak je tím dána i poloha alternátoru, tím i kolmost řemenice na řemen.
Kdyby to bylo jinak, řemen by měl sjet z řemenice dolů.
Jestli jsem pochopil jak to asi u tebe teď vypadá, tak máš víko alternátoru posunuté vůči tělu o 180°.
Pak je alťák chycený jen jedním šroubem .
Jestli je to tak, a bojím se domyslet, že to tak může být, pak tě nemine vytáhnout alternátor ven a přeskládat. Ty montážní úchyty, kterými se alternátor montuje k motoru, musí být průchozí proti sobě.
Můžu ti nafotit, jak vypadá alternátor na 1,7čku, ale ne na motoru.
No a ten syčivý zvuk, to může být skříplá hadice na odvod oleje z vakuové pumpy. Jestli to špatně složil, kdo ví, jestli tu hadici připojil, anebo špatně ( nebo prořízl) pak bych chápal, že při zkoušce vytekl olej, dolil raději víc, takže si olej znovu zkontroluj.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Alternator - prosba o foto (motoru), + divne "syceni"
mno..na tom krytu jsou 2 takove "velke" srouby (17ky??) a pak tam je uplne navrchu takovy jeden "maly" (odhadem 10ka?) ale predpokladam dlouhy..
o 180stupnu doufam a modlim se snad otocene neni ..
jestli tu minutku vydrzis, skocim k autu a vyfotim to na aute, snad tam bude neco videt..
o 180stupnu doufam a modlim se snad otocene neni ..
jestli tu minutku vydrzis, skocim k autu a vyfotim to na aute, snad tam bude neco videt..
Opel Astra G 1,7 DTi, 2001
Xbox elite | flash,benq | 2x bezdrat black ovladac | PRODÁM GHOST RECON 2
Nokia N93 | HP Pavilion dv6750ec
Xbox elite | flash,benq | 2x bezdrat black ovladac | PRODÁM GHOST RECON 2
Nokia N93 | HP Pavilion dv6750ec
Re: Alternator - prosba o foto (motoru), + divne "syceni"
Vydržím, ty 17tky drží alternátor, ta " desítka", myslím že spíš 12tka, to je přívod oleje.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Alternator - prosba o foto (motoru), + divne "syceni"
po rozkliknuti se obrazek zvetsi..to leve cervene kolecko oznacuje ten sroub..to prave cervene kolecko pak onu myslenou "zarazku"..
abych byl presny, pry tam menil diodovy mustek a relatko..a ano, 4500kc..kdybych to vedel jeste nez to zacal delat, tak jsem s tim zajel do prahy do ofiko servisu a nemel jsem s tim takove nervy jako ted..kdyby prorizl tu hadici, tak je to asi hodne velky prusvih co?
Opel Astra G 1,7 DTi, 2001
Xbox elite | flash,benq | 2x bezdrat black ovladac | PRODÁM GHOST RECON 2
Nokia N93 | HP Pavilion dv6750ec
Xbox elite | flash,benq | 2x bezdrat black ovladac | PRODÁM GHOST RECON 2
Nokia N93 | HP Pavilion dv6750ec
Re: Alternator - prosba o foto (motoru), + divne "syceni"
Škoda, žes to nenafotil ještě kousek víc doprava. Tam je tuším vidět úchyt alternátoru, zdá se jako bez šroubu
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Alternator - prosba o foto (motoru), + divne "syceni"
myslis jeste to na fotce cca o 2cm napravo a cca o 3 cm dolu? ano, tam opravdu zadny sroub neni! (nebo myslis neco, co uz na fotce opravdu neni vyfocene - neni to videt)
fotka, kde je videt neco vic akorat z blbeho uhlu
(po rozkliknuti se zvetsi)
fotka, kde je videt neco vic akorat z blbeho uhlu
(po rozkliknuti se zvetsi)
Naposledy upravil(a) pinkpiggy dne 09 lis 2012, 22:30, celkem upraveno 1 x.
Opel Astra G 1,7 DTi, 2001
Xbox elite | flash,benq | 2x bezdrat black ovladac | PRODÁM GHOST RECON 2
Nokia N93 | HP Pavilion dv6750ec
Xbox elite | flash,benq | 2x bezdrat black ovladac | PRODÁM GHOST RECON 2
Nokia N93 | HP Pavilion dv6750ec
Re: Alternator - prosba o foto (motoru), + divne "syceni"
SZ
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor