ZTRÁTA VÝKONU MOTORU Y17DT aneb trampoty v autoservisu Zralý
- Mike.S
- Příspěvky: 8169
- Registrován: 28 zář 2007, 13:15
- Bydliště: Slovácko - Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZTRÁTA VÝKONU MOTORU Y17DT aneb trampoty v autoservisu Z
zajeď sem http://www.ase-dedic.com/ tam budeš v nejlepších rukou
Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
- Reklama
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 27 črc 2011, 17:50
Re: ZTRÁTA VÝKONU MOTORU Y17DT aneb trampoty v autoservisu Z
Dobrý den,
jménem firmy Autotechnik Zralý, s.r.o. musím konstatovat, že je nám pochopitelně líto Vašich negativních reakcí na práci odvedenou v našem servisu. Bohužel se tyto negativa dozvídáme z tohoto fóra a nikoli od zákazníků, kteří si zde stěžují. Naše firma se staví každé oprávněné reklamaci čelem, nezříkáme se odpovědnosti za odvedenou práci. Nevím o žádném problému s motorem, jak jsem se zde dočetl, že jsme údajně provedli opravu za 25000,-Kč a problém přetrvává. Dále bych rád reagoval na údajnou cenu za práci 10000,-Kč za hledání závady na turbu (ztrátě výkonu) : vzhledem k tomu že nemám SPZ vozu, tak se můžu pouze domnívat o jakou opravu šlo a za oněch 10000,-Kč jsme dělali : výměnu rozvodového řemene, výměnu oleje, výměnu zadních tlumičů, výměnu předních brzd.destiček a kotoučů, výměnu P čepu na řízení, demontáž bezpeč.šroubů kol, kontrola úniku chlad.kapaliny, diagnostika + kontrola podtlak.ovládání turba a geometrie. Myslím si, že tvrzení, že každý autorizovaný servis je špatný, je velmi přehnané a neuvážlivé, ale nebudu vám váš názor vyvracet, nechci rozpoutávat bouřlivé diskuze. Velmi si ceníme každého zákazníka a doufám, že je většina zákazníků spokojena.
S pozdravem Autotechnik Zralý, s.r.o.
jménem firmy Autotechnik Zralý, s.r.o. musím konstatovat, že je nám pochopitelně líto Vašich negativních reakcí na práci odvedenou v našem servisu. Bohužel se tyto negativa dozvídáme z tohoto fóra a nikoli od zákazníků, kteří si zde stěžují. Naše firma se staví každé oprávněné reklamaci čelem, nezříkáme se odpovědnosti za odvedenou práci. Nevím o žádném problému s motorem, jak jsem se zde dočetl, že jsme údajně provedli opravu za 25000,-Kč a problém přetrvává. Dále bych rád reagoval na údajnou cenu za práci 10000,-Kč za hledání závady na turbu (ztrátě výkonu) : vzhledem k tomu že nemám SPZ vozu, tak se můžu pouze domnívat o jakou opravu šlo a za oněch 10000,-Kč jsme dělali : výměnu rozvodového řemene, výměnu oleje, výměnu zadních tlumičů, výměnu předních brzd.destiček a kotoučů, výměnu P čepu na řízení, demontáž bezpeč.šroubů kol, kontrola úniku chlad.kapaliny, diagnostika + kontrola podtlak.ovládání turba a geometrie. Myslím si, že tvrzení, že každý autorizovaný servis je špatný, je velmi přehnané a neuvážlivé, ale nebudu vám váš názor vyvracet, nechci rozpoutávat bouřlivé diskuze. Velmi si ceníme každého zákazníka a doufám, že je většina zákazníků spokojena.
S pozdravem Autotechnik Zralý, s.r.o.
Re: ZTRÁTA VÝKONU MOTORU Y17DT aneb trampoty v autoservisu Z
Ahoj kolegové
Jelikož po čtyřech letech provozu se objevila závada (dle mého nefunguje podtlak na obtékací klapce na turbu) navštívil jsem tento servis s tím,že Astřinu uzdraví.Dám vědět,jak to dopadlo
Jelikož po čtyřech letech provozu se objevila závada (dle mého nefunguje podtlak na obtékací klapce na turbu) navštívil jsem tento servis s tím,že Astřinu uzdraví.Dám vědět,jak to dopadlo
Nyní Astra H 1.7CDTI 92kW Cosmo R2009
Ex - Astra G 1.7DTI 55 kW (Y17DT) r 2000
Co mně zabije,už mně neposílí !!!
Ex - Astra G 1.7DTI 55 kW (Y17DT) r 2000
Co mně zabije,už mně neposílí !!!
Re: ZTRÁTA VÝKONU MOTORU Y17DT aneb trampoty v autoservisu Z
Zdravím, mam podobný problém při rychlé a dlouhé jízde po dalnici delka cca.600km se mi zavada objevila tak 5x to znamena že při rychlosti cca.150km/hod se rozsvítila kontrolka elektroniky motoru a ztráta výkonu, při přistavení auta ke krajnici jsem sešlapl plyn
a zvuk to mnělo jak vychlastany diesel (Zetor hovno) po vypnutí motoru a vyjmutí kliče a po pěti minutach jsem nastartoval a bylo vše v pohodě a tohle se opakovalo celou cestu a děla to jen při delších trasách jinak ne.
A dodam že na diagnostice jsem byl a zavadu to žadnou nevypsalo a ani nebyla v paměti žadna chyba zapsana.
a zvuk to mnělo jak vychlastany diesel (Zetor hovno) po vypnutí motoru a vyjmutí kliče a po pěti minutach jsem nastartoval a bylo vše v pohodě a tohle se opakovalo celou cestu a děla to jen při delších trasách jinak ne.
A dodam že na diagnostice jsem byl a zavadu to žadnou nevypsalo a ani nebyla v paměti žadna chyba zapsana.
Astra G 1.7DTi_rv2000 Y17DTisuzu
http://2i.cz/44b52f05d6
http://2i.cz/44b52f05d6
Re: ZTRÁTA VÝKONU MOTORU Y17DT aneb trampoty v autoservisu Z
Čau chlapy měl jsem ten samí problém u motoru 20YDTH pří delší cestě se rozvicela kontrolka (autičko s kličkem), vyplo se vždy turbo a auto jelo na nauzovej režim vyměnil jsem čidlo tlaku v sacím potrubí a mazací trubku k turbu (byla prasklá) a je po problému....
Re: ZTRÁTA VÝKONU MOTORU Y17DT aneb trampoty v autoservisu Z
Ahoj, mám ten samý problém Astra H 1,7cdti 74kW a občas se stává (příjde mi, že čím dál častěji a hlavně při jízdě do kopce), že auto ztrácí výkon, vůbec netáhne a na přístrojový desce se rozsvící kontrolka elektroniky motoru. Když kontrolka zhasne, tak výkon stoupne. Měl jsem auto na diagnostice v Opel servisu. Čistili mě EGR ventil, ale to moc nepomohlo, takže když jsem to tam vezl podruhý během měsíce, tak po diagnostice a kontrole elektriky a kabelů řekli, že by to mohl být znovu EGR ventil (že možná odešel) a nebo možná elektromagnetický ventil. Chtěl jsem poprosit, jestli neznáte někoho z Liberce a okolí, kdo je Opelu znalý a opravy tohoto typu dělá. Díky moc za tipy.
Re: ZTRÁTA VÝKONU MOTORU Y17DT aneb trampoty v autoservisu Z
Takže zjištěno a vyměněno - elektromagnetický ventil. Již měsíc jezdím bez problémů.
jablecnak píše:Ahoj, mám ten samý problém Astra H 1,7cdti 74kW a občas se stává (příjde mi, že čím dál častěji a hlavně při jízdě do kopce), že auto ztrácí výkon, vůbec netáhne a na přístrojový desce se rozsvící kontrolka elektroniky motoru. Když kontrolka zhasne, tak výkon stoupne. Měl jsem auto na diagnostice v Opel servisu. Čistili mě EGR ventil, ale to moc nepomohlo, takže když jsem to tam vezl podruhý během měsíce, tak po diagnostice a kontrole elektriky a kabelů řekli, že by to mohl být znovu EGR ventil (že možná odešel) a nebo možná elektromagnetický ventil. Chtěl jsem poprosit, jestli neznáte někoho z Liberce a okolí, kdo je Opelu znalý a opravy tohoto typu dělá. Díky moc za tipy.