Výměna / vyčištění turba x17DTL (1.7TD)
Re: Výměna / vyčištění turba x17DTL (1.7TD)
valex malo nasavani vzduchu muze byt i vzduchovy filtr a nebo vaha vzduchu
[color=#000000]Mirdova2908-Tempomat,4xEl.okna,Pp od davida a mnoho dalsich veci[/color]
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013
- Reklama
Re: Výměna / vyčištění turba x17DTL (1.7TD)
mirda2908.To jsem si také myslel ale po vytažení vzduchového filtru byl ten samý problém žádná změna a tu váhu vzduchu si myslím též ale když to nevím jistě????koupit zajíce v pytli za minimálně 2000 a to ještě od starline???to se mi nechce.vědět to jistě tak ji koupím
2,0di 60kw
Re: Výměna / vyčištění turba x17DTL (1.7TD)
nemusis kupovat staci si ji od nekoho pujcit a vyskouset aby si vedel ta souvisi se vzduchem
[color=#000000]Mirdova2908-Tempomat,4xEl.okna,Pp od davida a mnoho dalsich veci[/color]
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013
Re: Výměna / vyčištění turba x17DTL (1.7TD)
Zkusím tedy někde sehnat tu váhu vzduch,protože nic jiného už mě nenapadá .Zkoušel jsem i egr ventyl ale pořád to samé.
2,0di 60kw
-
- Příspěvky: 45
- Registrován: 11 zář 2011, 22:34
- Bydliště: Rumburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna / vyčištění turba x17DTL (1.7TD)
spina se turbo i pri volnobehu? kdyz pridavam otacky az k 4000ot/min tak turbo nevida jedinou hlasku, pozorovali jsme tycku co zrejme ma naklanet lopatky v turbu a ta se ani nehne (pri vypnutem motoru se sni da pohnout, ale velmi ztuha).
Pri jizde auto jede, ale ze by byl nekde citit nastup turba to vubec, ani minimalni hvizd, zkratka jako obycejny diesel.
hadicka k turbu je OK.
EGR ventil jsem jeste necistil, podivam se na nej.
auto huli cerne.
obcas blika chyba motoru kolem 2000ot/min, ale zase zhasne, PIN6 v konektoru diagnostiky chybi, takze ani nevim jak vyblikat zavady.
poradi nekdo co s tim? ..
diky.
Pri jizde auto jede, ale ze by byl nekde citit nastup turba to vubec, ani minimalni hvizd, zkratka jako obycejny diesel.
hadicka k turbu je OK.
EGR ventil jsem jeste necistil, podivam se na nej.
auto huli cerne.
obcas blika chyba motoru kolem 2000ot/min, ale zase zhasne, PIN6 v konektoru diagnostiky chybi, takze ani nevim jak vyblikat zavady.
poradi nekdo co s tim? ..
diky.
Re: Výměna / vyčištění turba x17DTL (1.7TD)
diagnostika ta ti zjisti zavadu kdyz ti problikava kontrolka a turbo na 17ce moc sliset neni,je ale musi byt vsude ticho a myslim ze za neutralu je turbo mimo jenom kdyz je auto v pohybe tedy se zarazenou rychlosti
[color=#000000]Mirdova2908-Tempomat,4xEl.okna,Pp od davida a mnoho dalsich veci[/color]
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013
-
- Příspěvky: 45
- Registrován: 11 zář 2011, 22:34
- Bydliště: Rumburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna / vyčištění turba x17DTL (1.7TD)
Ahoj,
diky za odpoved, me se zda ze turbo funguje, bez turba by to auto asi takhle nejezdilo.
rozdelal jsem EGR ventil, byl pekne plnej, tedy vycisteno, saze ale byly i dale v hadici, tam uz se mi to nepodarilo vycistit.
diky za odpoved, me se zda ze turbo funguje, bez turba by to auto asi takhle nejezdilo.
rozdelal jsem EGR ventil, byl pekne plnej, tedy vycisteno, saze ale byly i dale v hadici, tam uz se mi to nepodarilo vycistit.
Re: Výměna / vyčištění turba x17DTL (1.7TD)
musel by si to cele rozebrat a pak vycistit a ten egr zatim staci ale kdyz ti problikava kontrolka jeto chyba P0400 je to vaha vzduchu ja sem to mel stejne
[color=#000000]Mirdova2908-Tempomat,4xEl.okna,Pp od davida a mnoho dalsich veci[/color]
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013
-
- Příspěvky: 45
- Registrován: 11 zář 2011, 22:34
- Bydliště: Rumburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna / vyčištění turba x17DTL (1.7TD)
Vahu vzduchu jsem menil z Astry, ktera jezdila v poradku, tam bych problem nehledal.
Rad bych vyblikal pamet zavad, ale v konektoru diagnostiky nemam PIN6.
Rad bych vyblikal pamet zavad, ale v konektoru diagnostiky nemam PIN6.
Re: Výměna / vyčištění turba x17DTL (1.7TD)
V tendlech autach nevyblikas nic musis na diagnostiku najdi si tému kto ma na fore diagnostiku a domluv se sním
[color=#000000]Mirdova2908-Tempomat,4xEl.okna,Pp od davida a mnoho dalsich veci[/color]
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013
-
- Příspěvky: 45
- Registrován: 11 zář 2011, 22:34
- Bydliště: Rumburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna / vyčištění turba x17DTL (1.7TD)
Tak to je naprd, zkusim zajet k sousedum do německa, tam mi dělali diagnostiku Kadetta E zadarmo.
Jinak k tomu tubru, je preci jen ovladane tlakem vyfukovych splodin, takze by se melo sepnout i na neutral, kdyz se dostane na spravne otacky, ne? pripadne na jakych otackach se turbo spina?
diky.
Jinak k tomu tubru, je preci jen ovladane tlakem vyfukovych splodin, takze by se melo sepnout i na neutral, kdyz se dostane na spravne otacky, ne? pripadne na jakych otackach se turbo spina?
diky.
Re: Výměna / vyčištění turba x17DTL (1.7TD)
Turbo nespíná. Pravdu máš, že ho roztáčí výfukové plyny.
Podle konstrukce turba- s proměnnou geometií lopatek turbo zabírá už při 1200 ot, při 1500 musí táhnout
- řízené obtokovou klapkou, to zabírá později, cca při 2000 už musí tahat.
Turbo se pouze odstavuje při hrozbě přetlakování, solenoidem, podle toho , jaký tlak v sání naměří MAP senzor.
Při provozu je výkon turba ( lopatky nebo klapka) regulován plynule právě solenoidem přes podtlakové hadičky.
Je to hodně stručně a hodně obecně.
Podle konstrukce turba- s proměnnou geometií lopatek turbo zabírá už při 1200 ot, při 1500 musí táhnout
- řízené obtokovou klapkou, to zabírá později, cca při 2000 už musí tahat.
Turbo se pouze odstavuje při hrozbě přetlakování, solenoidem, podle toho , jaký tlak v sání naměří MAP senzor.
Při provozu je výkon turba ( lopatky nebo klapka) regulován plynule právě solenoidem přes podtlakové hadičky.
Je to hodně stručně a hodně obecně.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
-
- Příspěvky: 45
- Registrován: 11 zář 2011, 22:34
- Bydliště: Rumburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna / vyčištění turba x17DTL (1.7TD)
Ahoj,
diky za vysvetleni, ale spina tedy i na volnobeh?
zda se mi ze vubec nefunguje, do tech 2000otacek je motor uplne líný.
turbo se tedy zrejme bude tocit, ale nenaklapi se lopatky tak jak maji, ta tycka co vede z mista kam vede hadicka se vubec nehybe, nasilim se da posunout do jine polohy (za behu motoru jsem nezkousel).
diky za vysvetleni, ale spina tedy i na volnobeh?
zda se mi ze vubec nefunguje, do tech 2000otacek je motor uplne líný.
turbo se tedy zrejme bude tocit, ale nenaklapi se lopatky tak jak maji, ta tycka co vede z mista kam vede hadicka se vubec nehybe, nasilim se da posunout do jine polohy (za behu motoru jsem nezkousel).
Re: Výměna / vyčištění turba x17DTL (1.7TD)
Ta tyčka musí zajet po nastartování motoru. Tím se lopatky naklopí na optimální průtok vzduchu.
Můžeš zkusit, jestli nejde ovládání turba ztuha. Najdeš tam ségrovku , která drží táhlo podtlakového ovladače turba. Rozmontuj to spojení. Táhlo musí to chodit naprosto lehce. A počítej s tím, že ta ségrovka je značně vyhřátá a může prasknout. Pro jistotu měj v záloze druhou, než ji sundáš.
Můžeš zkusit, jestli nejde ovládání turba ztuha. Najdeš tam ségrovku , která drží táhlo podtlakového ovladače turba. Rozmontuj to spojení. Táhlo musí to chodit naprosto lehce. A počítej s tím, že ta ségrovka je značně vyhřátá a může prasknout. Pro jistotu měj v záloze druhou, než ji sundáš.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
-
- Příspěvky: 45
- Registrován: 11 zář 2011, 22:34
- Bydliště: Rumburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna / vyčištění turba x17DTL (1.7TD)
zkontroloval jsem ovládání naklonu lopatek, ale vše bylo jak má být. hadicka tesni a je průchozí.
naklapeni lopatek šlo lehce.
je možné aby byla chyba někde směrem od hadicky do motoru? zkoušel jsem do hadicku profouknout a šlo to lehce.
naklapeni lopatek šlo lehce.
je možné aby byla chyba někde směrem od hadicky do motoru? zkoušel jsem do hadicku profouknout a šlo to lehce.