Ahoj všem,
tak po dvou a půl letech bezproblémového provozu řešim první větší problém s Astrou 2.0 DTI Caravan.
Popis závady - nastartuji jedu vše v pohodě do ohřátí motoru, po-té začne svítit kontrolka motoru s klíčem, nefunguje otáčkoměr (spadne na 0, ale motor jede dál). Udělá to normálně při jízdě i když stojím, prostě po zahřátí. Když to nastane a mám vyřazeno nebo stojím tak kolísají otáčky na volnoběhu. Auto s tímto problémem vůbec netáhne a jede max.70, ale dojelo do servisu.
Diagnostika objevila tyto dvě chyby -
1. Smínač otáček motoru
2. Vstřikovací čerpadlo
Máte někdo zkušenost co by to mohlo být? Zatím jsem domluvený že v pondělí vyměníme čidlo snímače, do čerpadla už se tak nehrnu dokud si nebudu jistý, že je v pytli.
PS.
Jinak když jsem auto kupoval tak jsem měnil chladič na klimatizaci z důvodů uniku za nový a samozřejmě jsou na něm po dvou letech zase úniky a nutná výměna. Máte stejný problém?
Problém s motorem 2.0DTI 2002
Problém s motorem 2.0DTI 2002
Opel Astra G Caravan, 2.0 DTI, 2002, RED Colour
- Reklama
- Fritol
- Příspěvky: 2005
- Registrován: 21 led 2009, 20:20
- Bydliště: Hradec Kralové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s motorem 2.0DTI 2002
vyměn čidlo kliky a mohl bys mít pokoj..
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998
Diagnostika: op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
Diagnostika: op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
Re: Problém s motorem 2.0DTI 2002
viděl bych to jako Fritol. Kdyby to bylo čerpadlo, tak ti to chcípne , ale jestli nejede ani otáčkoměr......, tak snad jen ten snímač. Když budeš potřebovat diagnostiku, ozvi se.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Problém s motorem 2.0DTI 2002
Abychom to tady uzavřeli, ano bylo to to čidlo.Vše je jinak v normálu. Ahoj Keile
Opel Astra G Caravan, 2.0 DTI, 2002, RED Colour