odvzdusneni palivove soustavy
odvzdusneni palivove soustavy
cau lidi dnes jsem u svy zafi 2.2dti vymenil palivovy filtr a nejsem schopnej dat motor do chodu.vzdy po doliti filtru se motor jen parkrat zatoci a zase zhasne.umi nekdo poradit jak system odvzdusnit vlastnima silama diky
- Reklama
- marko100le
- Příspěvky: 337
- Registrován: 07 čer 2009, 08:27
- Bydliště: ruzomberok
Re: odvzdusneni palivove soustavy
Dolej filter potom sa pusti sa dole kopcom na dvojocke,alebo roztiahni , ma to retaz nic nepreskoci a je to asi naj sposob na doma.
Sam to tak praktikujem 70-100m a je pokoj 2.0 Di
Inac vymlatis baterku a aj tak to nechiti.
Sam to tak praktikujem 70-100m a je pokoj 2.0 Di
Inac vymlatis baterku a aj tak to nechiti.
_ _ _ Zafira 2.0 Di 16 V 2000 _ X20DTL _s CHIPOM
_ _ _ Citroen C15 D_ _ _
_ _ _ Suzuki Samurai SJ 410_ _ _
_ _ _ Citroen C15 D_ _ _
_ _ _ Suzuki Samurai SJ 410_ _ _
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: odvzdusneni palivove soustavy
A pak se všichni diví,proč že jim odešlo čerpadlo s radiálním pístem bez funkce samonasávání.Nám všem známé VP 44.
To roztahování tomu vždy dost pomůže.
Ale jinak jej výrobce Bosch i výrobce Opel,Bmw ,VW,Ford a další vyloženě zakazují-asi jsou blbý,když to jde
My to tedy vždy spešl odvdušňovací sadou odvdušňujeme.
To roztahování tomu vždy dost pomůže.
Ale jinak jej výrobce Bosch i výrobce Opel,Bmw ,VW,Ford a další vyloženě zakazují-asi jsou blbý,když to jde
My to tedy vždy spešl odvdušňovací sadou odvdušňujeme.
- marko100le
- Příspěvky: 337
- Registrován: 07 čer 2009, 08:27
- Bydliště: ruzomberok
Re: odvzdusneni palivove soustavy
Dobre DENNY tak porad nieco ine na doma?
Bez odvdusnovacieho pristroja to inac nejde a je len malo servisov v okoli co o tom poculi a nie aby to tak aj robili.
Prvy krat som si to dal vymenit v servise a ked sa starter menil na vykurovacie teleso tak som si povedal, serem vam tu na take vymeny filtra
A ked to uz roztiahnem aspon nevimlatim baterku alebo nezavarim starter a ceradlo dostane aj tak ,aj tak po pisku.
Bez odvdusnovacieho pristroja to inac nejde a je len malo servisov v okoli co o tom poculi a nie aby to tak aj robili.
Prvy krat som si to dal vymenit v servise a ked sa starter menil na vykurovacie teleso tak som si povedal, serem vam tu na take vymeny filtra
A ked to uz roztiahnem aspon nevimlatim baterku alebo nezavarim starter a ceradlo dostane aj tak ,aj tak po pisku.
_ _ _ Zafira 2.0 Di 16 V 2000 _ X20DTL _s CHIPOM
_ _ _ Citroen C15 D_ _ _
_ _ _ Suzuki Samurai SJ 410_ _ _
_ _ _ Citroen C15 D_ _ _
_ _ _ Suzuki Samurai SJ 410_ _ _
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: odvzdusneni palivove soustavy
Tak ať ty servisy opravují a servisují to,na co mají výbavu.Když budu mít kladivo a sekáč,tak těžko budu seřizovat geometrii .Nějak to taky odměřím-třeba ocelovým metrem,ale moc dobře to nebude
A tady pak narážíme na problém,vyměnit fitr u někoho,kdo ví a zařízení má/cena třeba 300,-/nebo u někoho,kdo zařízení nemá za 150,-?Kdo neinvestoval,tak těch 150,-je ještě moc,protože to provede zcela neodborně a ještě může ledacos poškodit a projeví se to až za nějakou dobu.
Bohužel většina klientů by si přálo,aby jejich vůz byl opravován na špičkovém zařízení za pralesní ceny a to bohužel nejde zkloubit.Do ceny se vždy musí promítnout i cena toho zařízení.
Stačí to tu pročíst třeba o utržených žhavících svíčkách.To zařízení jako fa triumf mám na to taky.2500,- za opravu bylo klientovi moc,tak to da tady vedle do dílny,že to za 500,-odvrtají a zničili hlavu za 70000,-.Tak si teď trhá vlasy z hlavy/z té své /.
Jo,a něco na doma ti taky poradím-stačí podtlaková pistole Mytyvac a jde to úplně stejně,protože princip je taky stejný.Ale i ta pistole stojí nějaký peníz.Takže se ti na 2x v roce výměnu filtru zaplatí tak za 40let.
A tady pak narážíme na problém,vyměnit fitr u někoho,kdo ví a zařízení má/cena třeba 300,-/nebo u někoho,kdo zařízení nemá za 150,-?Kdo neinvestoval,tak těch 150,-je ještě moc,protože to provede zcela neodborně a ještě může ledacos poškodit a projeví se to až za nějakou dobu.
Bohužel většina klientů by si přálo,aby jejich vůz byl opravován na špičkovém zařízení za pralesní ceny a to bohužel nejde zkloubit.Do ceny se vždy musí promítnout i cena toho zařízení.
Stačí to tu pročíst třeba o utržených žhavících svíčkách.To zařízení jako fa triumf mám na to taky.2500,- za opravu bylo klientovi moc,tak to da tady vedle do dílny,že to za 500,-odvrtají a zničili hlavu za 70000,-.Tak si teď trhá vlasy z hlavy/z té své /.
Jo,a něco na doma ti taky poradím-stačí podtlaková pistole Mytyvac a jde to úplně stejně,protože princip je taky stejný.Ale i ta pistole stojí nějaký peníz.Takže se ti na 2x v roce výměnu filtru zaplatí tak za 40let.
- marko100le
- Příspěvky: 337
- Registrován: 07 čer 2009, 08:27
- Bydliště: ruzomberok
Re: odvzdusneni palivove soustavy
Vdaka DENNY nabuduce si pohladam servis s vybavou na odvzdusnovanie.
Skoda ze mas servis tak daleko (cca 350 km),bol by som tvoj zakaznik.
Mas pravdu to uz neni skodovecka, doma na kolene od a po z.
A za tie zlomene zhavice mas vybornu cenu, mne povedali v servise ze pri klasickom postupe (dole hlava atd.) 15 000,- a viac.
Skoda ze mas servis tak daleko (cca 350 km),bol by som tvoj zakaznik.
Mas pravdu to uz neni skodovecka, doma na kolene od a po z.
A za tie zlomene zhavice mas vybornu cenu, mne povedali v servise ze pri klasickom postupe (dole hlava atd.) 15 000,- a viac.
_ _ _ Zafira 2.0 Di 16 V 2000 _ X20DTL _s CHIPOM
_ _ _ Citroen C15 D_ _ _
_ _ _ Suzuki Samurai SJ 410_ _ _
_ _ _ Citroen C15 D_ _ _
_ _ _ Suzuki Samurai SJ 410_ _ _
Re: odvzdusneni palivove soustavy
cau tak a ted mi reknete jak sa mam rozhodnout kdyz vim ze pravdu mate oba ale zafi mi porad nejede ten filtr jsem byl donucenej vymenit-delal jsem to uz snad 20x od ascony 1.6d, astry 1.7dt az po zafiru 2.2dti-vzdy bez problemu-az ted mi filtr zamrznul-rano auto pri -18stupnich po nazhaveni ihned chytlo jako pokazde ale za par vterin motor zhasnul a nesel nastartovat- horka dan za nekvalitni naftu a to tankuji jen u znackovejch cerpacek tak jsem vymenil filtr ale potrubi uz se zavzdusnilo a nastal problem vim ze roztahovani tem nasim plechovkam moc nechutna no ale co dal do opla to mam asi 22km s kdyz skoncim s praci tak v oplu uz maji taky padla a v okoli odvzdusneni pristrojem je dost utopie , tak a co dal napada vas neco ? cau
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: odvzdusneni palivove soustavy
Hele Cert,já vím,že v nouzy si nějak poradit musíš,ale aby z toho muselo být pravidlo,to snad asi neeee.
Re: odvzdusneni palivove soustavy
No a když se dá pumpička mezi čerpadlo a filtr? Je to řešení na pytel, ale měl jsem to u peugeota a nikdy při výměně filtru nebyl problém to odvzdušnit. Psal jsem email že bych přijel protože my to blbě startuje ale teď to umřelo úplně a nenatočím. přemýšlím o té pumpičce. Co ty na to. Jsem v malé vesnici a servisi příšerně daleko.
Re: odvzdusneni palivove soustavy
daj ju tam, ja ju mam tiež a pokoj
Re: odvzdusneni palivove soustavy
Nedavno jsem se dostal k palivovýmu čerpadýlku pro 2-2.5l diesel GM/BMW z defektního nádržovýho modulu a tak mě napadlo - když se to dobře zbastlí, bylo by možný odvzdušňovat s pomocí tohohle čerpadýlka? A jak? Normálně napojim vstup za filtr a výstup do čerpadla?
Opel Astra G 1999 2.0DI hatchback Edition 100, Z 293
Re: odvzdusneni palivove soustavy
sorry ze pisem do dvoch tem... cistenie virivych klapiek
hladal som tu aj na inych forach ako doma odvzdusnit palivovy system s VP44
ako to robi original servis? kde sa pripoja s "odvzdusnovacou sadou"? na akom principe to funguje?
mam doma cerpadlo aj kompresor, mozem tlacit/nasavat naftu, len neviem kam presne sa mam pripojit
chcem vycistit sanie, takze trubky medzi cerpadlom a vstrekovacmi musia ist dole
hladal som tu aj na inych forach ako doma odvzdusnit palivovy system s VP44
ako to robi original servis? kde sa pripoja s "odvzdusnovacou sadou"? na akom principe to funguje?
mam doma cerpadlo aj kompresor, mozem tlacit/nasavat naftu, len neviem kam presne sa mam pripojit
chcem vycistit sanie, takze trubky medzi cerpadlom a vstrekovacmi musia ist dole
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 (ABS, man. klima, el. okna, tempomat) foto
Re: odvzdusneni palivove soustavy
Pokud je nádobka s filtrem zalitá naftou stačí ji zavřít,utáhnout a vypojit z víka hadici k čerpadlu.Do té injekční stříkačkou doplnit naftu a zacvaknout.
Re: odvzdusneni palivove soustavy
servisne riesenie som nasiel tu Fuel System, Bleed (X 20 DTH, Y 22 DTH)
strucny preklad:
- rozpojime hadicu ktora je na spatnej vetve ktora ide spat do nadrze
- pripojime cerpadlo paliva
- nechame 3min bezat
- skusime nastartovat, ak nenastartuje na prvy krat skusime znova
- po nastarovani nechame bezat motor aj cerpadlo paliva
- vypneme motor, potom cerpadlo, spatnu hadicu zapojime spat
otazka pre odbornikov: asi kolko paliva precerpa to cerpadlo pocas 3min?
cital som "jak na to" ale tam su podla mna napisane nezmysli...
Fuel System, Bleed (X 20 DTH, Y 22 DTH)
Caution Fuel escapes – observe safety measures and national legislation.
Open bonnet, disconnect battery Open hose clamp from fuel return hose (1).
Pull fuel return hose off from fuel return line – collect escaping fuel.
Connect intake line (7) of Bleeder KM-948 (1) to fuel return hose with reduction piece.
Attach KM-948 pressure line (2) with accompanying hose clamp (3) to fuel return line.
For Y22DTH: Attach adapter KM-948-200-1 (5) and KM-948-200-2 (4) to KM-948
Attach plug of snap connection KM-948-200-1 to intake line
Note: The fuel filter (8) is located in the intake line
Attach bush of snap connection KM-948-200-2 to pressure line (2).
Attach KM-948.
Note: Snap connections must engage noticeably and audibly.
Connect KM-948 to battery and allow to run for approx. 3 minutes without starter actuation (pre-bleeding).
When the time has elapsed, actuate the starter until the engine starts (starting operation max. 40 seconds).
If the engine does not start during this time, the starting procedure must be repeated after approx. 20 seconds (recovery phase for battery and starter).
Following successful start, allow engine to idle briefly with connected Bleeder Unit KM-948.
Disconnect battery
Remove KM-948.
For Y 22DTH: Detach KM-948-200-1 and KM-948-200-2 from fuel supply line and fuel return line.
Attach fuel return hose to fuel return line and fasten with new hose clamp.
Connect battery and program volatile memories - see "Volatile Memories, Program"
Start engine and check fuel system for leaks.
strucny preklad:
- rozpojime hadicu ktora je na spatnej vetve ktora ide spat do nadrze
- pripojime cerpadlo paliva
- nechame 3min bezat
- skusime nastartovat, ak nenastartuje na prvy krat skusime znova
- po nastarovani nechame bezat motor aj cerpadlo paliva
- vypneme motor, potom cerpadlo, spatnu hadicu zapojime spat
otazka pre odbornikov: asi kolko paliva precerpa to cerpadlo pocas 3min?
cital som "jak na to" ale tam su podla mna napisane nezmysli...
Fuel System, Bleed (X 20 DTH, Y 22 DTH)
Caution Fuel escapes – observe safety measures and national legislation.
Open bonnet, disconnect battery Open hose clamp from fuel return hose (1).
Pull fuel return hose off from fuel return line – collect escaping fuel.
Connect intake line (7) of Bleeder KM-948 (1) to fuel return hose with reduction piece.
Attach KM-948 pressure line (2) with accompanying hose clamp (3) to fuel return line.
For Y22DTH: Attach adapter KM-948-200-1 (5) and KM-948-200-2 (4) to KM-948
Attach plug of snap connection KM-948-200-1 to intake line
Note: The fuel filter (8) is located in the intake line
Attach bush of snap connection KM-948-200-2 to pressure line (2).
Attach KM-948.
Note: Snap connections must engage noticeably and audibly.
Connect KM-948 to battery and allow to run for approx. 3 minutes without starter actuation (pre-bleeding).
When the time has elapsed, actuate the starter until the engine starts (starting operation max. 40 seconds).
If the engine does not start during this time, the starting procedure must be repeated after approx. 20 seconds (recovery phase for battery and starter).
Following successful start, allow engine to idle briefly with connected Bleeder Unit KM-948.
Disconnect battery
Remove KM-948.
For Y 22DTH: Detach KM-948-200-1 and KM-948-200-2 from fuel supply line and fuel return line.
Attach fuel return hose to fuel return line and fasten with new hose clamp.
Connect battery and program volatile memories - see "Volatile Memories, Program"
Start engine and check fuel system for leaks.
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 (ABS, man. klima, el. okna, tempomat) foto
Re: odvzdusneni palivove soustavy
V knize Jak na to, je to popsané stejně. Odvzdušňovací čerpadlo se vřadí do zpátečky, tj od čerpadla vstřikovacího, rotačky VP44 do nádrže. A startovat.
A kolik přečerpá, to je jedno, hlavně musí držet trubky a čerpadlo ve zpátečce zalité naftou.
A kolik přečerpá, to je jedno, hlavně musí držet trubky a čerpadlo ve zpátečce zalité naftou.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor