Špatné startování chladného motoru
Špatné startování chladného motoru
Nazdar chlapáci,
potřeboval bych poradit s problémem špatného startování chladného motoru. Mám nové žhavící svíčky NGK takže ráno v pohodě nastartuju ale pokud chci nastartovat odpoledne kdy se mě nerožne kontrolka žhavení tak už je to problém. Tento problém jsem měl i v létě kdy se žhavení nezapne vůbec.
Dík za radu ZAFIRA 2.0 DI r.v 2000
potřeboval bych poradit s problémem špatného startování chladného motoru. Mám nové žhavící svíčky NGK takže ráno v pohodě nastartuju ale pokud chci nastartovat odpoledne kdy se mě nerožne kontrolka žhavení tak už je to problém. Tento problém jsem měl i v létě kdy se žhavení nezapne vůbec.
Dík za radu ZAFIRA 2.0 DI r.v 2000
- Reklama
Re: Špatné startování chladného motoru
Zkusil bych zkontrolovat čidla teploty ( motor, nasávaný vzduch..) jestli tam není zmatečného, podle čehož by jednotka posílala mylné údaje pro množství nafty.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Špatné startování chladného motoru
Díky zkusím to, myslíš to čidlo váhy vzduchu ?
Re: Špatné startování chladného motoru
To taky. Máš teploměr venkovní teploty ( nárazník), teplotu nasávaného vzduchu ( váha), teplotu motoru a určitě něco dalšího. Projeď to diagnostikou, jestli někde něco není mimo. Ale netvrdím, že to musí být zrovna tím, nějak se mi zamlžila křišťálová koule
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Špatné startování chladného motoru
Dík za radu, teplotní čidlo jsem měnil cca před půl rokem
tak ten zakopaný pes musí být někde jinde.
No budu muset zkoušed dál
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Surprised :o](./images/smilies/icon_surprised.gif)
No budu muset zkoušed dál
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Re: Špatné startování chladného motoru
To je sice hezké, že jsi ho měnil, ale víš určitě , že je OK? No a máš další, výše zmíněné možnosti ![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Špatné startování chladného motoru
Taky dost často je už motor těsně před pohřbem.Nemá dostatečný tlak ve spalovacím prostoru a když nenažhaví,tak bohužel nafta ne a ne chytnout.Předpis výrobce je 28-30atm.Když je pod 25atm,tak už se objevuje tato neřest.Dá se to ale ještě na nějakou dobu obejít tím,že do vedení teplotního čidla do ř.j. přes tlačítko vřadíš odpor cca 2kohmy a vždy před startem prostě nažhavíš.
Dalším důvodem bývá začátek mechanického odcházení čerpadla.
Dalším důvodem bývá začátek mechanického odcházení čerpadla.
Re: Špatné startování chladného motoru
To je pochopitelně taky varianta, ale bohužel ani nenapsal kilometráž ![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor