Padá nafta
-
- Příspěvky: 13
- Registrován: 03 srp 2010, 06:35
- Bydliště: Ostrava
Re: Pada Nafta
tak ten podtlakovej ventil jsem vcera vecer vycistil, byl tam na tom bordel, dal jsem ho zpet a rano zkouska a zase to same.chytne, chcipne, chytne a drzi.....
poodpojoval jsem vcera vsechny hadicky podtlakove a jsou vsechny ok, zkousel jsem je vsechny.
Nafta porad pada. na ten filtr se podivam hned jak si koupim naftu do flasky abych to pak mohl zalit az to bu davat dohromady.
jinac uz me nic nenapada,
pokud nezabere ani ten pal filtr jako nove tesneni atd....myslite ze bych mohl zkusit dat hned za nadrz ten zpetnej ventil?
docetl jsem se o tom tady nekde, ze se to ma dat na vystupu ze saciho kose, jako na potrubi pod zadni sedackou a melo by to pripadne zastavit vraceni nafty zpet aspon v ceste od pal filtru do nadrze.pokud to nezabere tak by se mselo hledat jinde, zda se mi to jako zkouska levnym resenim...uz si s tim zacinam nevedet rady
jo jen tak mimo bych se chtel jeste zeptat, nevite nekdo prosim jak ma fungovat to sani v motoru?
kdyz se postavim pred auto tak na prave strane motoru je nejakej snek kterej asi otvira klapky sani.jde od neho hadicka do solen ventilu na prave strane motoru do toho co je blize k oknu.
vcera jsem to pozoroval, motor bezi, nic se nedeje, pridame plyn, snek pohne jako by otevre klapky ale hned se to zavre i kdyz drzime plyn na 3000ot....takze to jako by otvira jen jednou pokud pridam plyn poprve od volnobehu.
Pokud drzim plyn treba 10sec na 3000ot to nereaguje, otvira se to jen jednou kdyz se jako by z volnobehu prida plyn a hned se to zavre...
diky
poodpojoval jsem vcera vsechny hadicky podtlakove a jsou vsechny ok, zkousel jsem je vsechny.
Nafta porad pada. na ten filtr se podivam hned jak si koupim naftu do flasky abych to pak mohl zalit az to bu davat dohromady.
jinac uz me nic nenapada,
pokud nezabere ani ten pal filtr jako nove tesneni atd....myslite ze bych mohl zkusit dat hned za nadrz ten zpetnej ventil?
docetl jsem se o tom tady nekde, ze se to ma dat na vystupu ze saciho kose, jako na potrubi pod zadni sedackou a melo by to pripadne zastavit vraceni nafty zpet aspon v ceste od pal filtru do nadrze.pokud to nezabere tak by se mselo hledat jinde, zda se mi to jako zkouska levnym resenim...uz si s tim zacinam nevedet rady
jo jen tak mimo bych se chtel jeste zeptat, nevite nekdo prosim jak ma fungovat to sani v motoru?
kdyz se postavim pred auto tak na prave strane motoru je nejakej snek kterej asi otvira klapky sani.jde od neho hadicka do solen ventilu na prave strane motoru do toho co je blize k oknu.
vcera jsem to pozoroval, motor bezi, nic se nedeje, pridame plyn, snek pohne jako by otevre klapky ale hned se to zavre i kdyz drzime plyn na 3000ot....takze to jako by otvira jen jednou pokud pridam plyn poprve od volnobehu.
Pokud drzim plyn treba 10sec na 3000ot to nereaguje, otvira se to jen jednou kdyz se jako by z volnobehu prida plyn a hned se to zavre...
diky
- Reklama
Re: Pada Nafta
No nechci Ti kazit radost, nebo přesvědčení, ale ty hadičky nejsou ve 100% stavu. Viz ta nalomená. Ale jestli jsi to opravil, tak jakobych nic neřek .
Podtlakovým ventilem asi myslíš MAP senzor. Ten nemá vliv na starty.
Promazal jsi EGR?? Tu osu pístu??
Ohledně zpětných ventilů na naftové potrubí, potřebuješ 2. Na přívod a na vracečku. U jednoho se ještě upravuje pružina, takže bych spíš zkusil odhalit příčinu chcípání motoru.
Toho šneka ( asi máš na mysli vířivé klapky) Ti zjistím. Ale na chcípání to taky vliv nemá.
Je tam ale ještě jeden, přímo na víku sání a ten na chcípání vliv má, je k tomu přímo určen. Když to budeš zkoušet, tak se otevře jen při vypnutí motoru. Ovládá klapku, která při vypnutí motoru zavře vzduch do motoru. Prostě chcípák. Jinak celou dobu chodu motoru nedělá nic.
Podtlakovým ventilem asi myslíš MAP senzor. Ten nemá vliv na starty.
Promazal jsi EGR?? Tu osu pístu??
Ohledně zpětných ventilů na naftové potrubí, potřebuješ 2. Na přívod a na vracečku. U jednoho se ještě upravuje pružina, takže bych spíš zkusil odhalit příčinu chcípání motoru.
Toho šneka ( asi máš na mysli vířivé klapky) Ti zjistím. Ale na chcípání to taky vliv nemá.
Je tam ale ještě jeden, přímo na víku sání a ten na chcípání vliv má, je k tomu přímo určen. Když to budeš zkoušet, tak se otevře jen při vypnutí motoru. Ovládá klapku, která při vypnutí motoru zavře vzduch do motoru. Prostě chcípák. Jinak celou dobu chodu motoru nedělá nic.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
-
- Příspěvky: 13
- Registrován: 03 srp 2010, 06:35
- Bydliště: Ostrava
Re: Pada Nafta
ahoj, super dekuju za obsahlou odpoved.
Jj ten EGR jsem promazal.
ty hadicky asi budu muset radeji fakt vymenit komplet, protoze jestli jsem tam neco nenasel tak to musi bejt malinka dirka ci prasklinka...aspon to bude dobra dlouhodoba investice
tak jak jsi rikal ze kdyz to chytne napoprve tak by to tesneni pod vstrikama mezi rampou melo byt v poradku tak do toho zatim penize poustet nebudu
jj jinac uz jsem cetl nejake veci na renbau opel klubu a jsou tam fakt zajimave prispevky
Jj ten EGR jsem promazal.
ty hadicky asi budu muset radeji fakt vymenit komplet, protoze jestli jsem tam neco nenasel tak to musi bejt malinka dirka ci prasklinka...aspon to bude dobra dlouhodoba investice
tak jak jsi rikal ze kdyz to chytne napoprve tak by to tesneni pod vstrikama mezi rampou melo byt v poradku tak do toho zatim penize poustet nebudu
jj jinac uz jsem cetl nejake veci na renbau opel klubu a jsou tam fakt zajimave prispevky
Re: Pada Nafta
A to cukání v otáčkách kolem 1800??
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
-
- Příspěvky: 13
- Registrován: 03 srp 2010, 06:35
- Bydliště: Ostrava
Re: Pada Nafta
To cukani, prijde mi to jako kdyby kdyz se to rozjede na jednicku tak jako by ubralo samo od sebe a pak to zase zareaguje a zacne zrychlovat.
nevim jestli je to naftou nebo tomu chybi vzduch, tezko rict, jeste jsem se s takovym problemem nikdy nesetkal.
jedja tech veci na tom mojem aute se mi zda je celkem uz dost , ale budu hledat co se da abych to odstranil
Hlavne ze nesviti zadna kontrolka na budikach, teda obcas korme palivove kontrolky
v tydnu zkusim koupit novej naftovej filtr vcetne toho tesneni a vymenim to a pri jednom tu nadrzku procistim a zkontroluju zda neni nekde praskla.
nevim jestli je to naftou nebo tomu chybi vzduch, tezko rict, jeste jsem se s takovym problemem nikdy nesetkal.
jedja tech veci na tom mojem aute se mi zda je celkem uz dost , ale budu hledat co se da abych to odstranil
Hlavne ze nesviti zadna kontrolka na budikach, teda obcas korme palivove kontrolky
v tydnu zkusim koupit novej naftovej filtr vcetne toho tesneni a vymenim to a pri jednom tu nadrzku procistim a zkontroluju zda neni nekde praskla.
Re: Pada Nafta
Každopádně vyřeš ty podtlaky.Tam bych viděl problém cukatury
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
-
- Příspěvky: 13
- Registrován: 03 srp 2010, 06:35
- Bydliště: Ostrava
Re: Pada Nafta
Tak, dneska jsem koupil a vymeni,naftovej filtr vcetne tesneni.
Prvne jsem vse vyndal, pote jsem demontoval celou nadobku, drzela na dvo sroubech u steracu.
Cele jsem to kompletne vymyl.......dole pod nadobkou je nejakej vypousteci sroub, tak jsem to cele rozebra a jak jsem to doumyval, tak jsem to zase zpet ten vypustny sroub prisrouboval. Zalil jsem to kompletne vodou a cekla zda nebudou nejake bublinky od toho vypouisteciho sroubu a nic, nikde ta nadobka neni praskla a nikde z ni neteklo.
Pak jsem vse osusil, nasrouboval zpet do motoru.
jeste uvnitr na spode nadobky byla nejaka pruzina ktera ma tlacit naf filtr na vrch vika, tak jsem ji trochu povytahnul aby mela vetsi tlaceni na filtr a tesneni.
vse jsem dal dohromady, zalil naftou, jeste predtim jsem i naftou zalil novej filtr.
Poradne jsem pridelal vsechno nove tesneni, jak pod viko tak u sroubu.
Potom jsem to totalne zalil a zamontoval.
Chytlo, , chciplo bo nafta dosla, pak jsem tocil asi cca 40 sec a pekne to chytlo.
Nechal jsem motor bezet, trochu proturoval, a pak jsem to poradne projel.
Kadzopadne po rozjezdu to na jednicku delalo jako vzdy, u cca 1300ot jako by tomu chybel vzdfuch ci nafta.
Jinac jsem to vse vymenil dneska v 14h to bylo hotovo, tak jsem zvedavej jak budu dneska vecer v 23h startovat po praci zda to bude delat to samo ze to chytne, chcipne a pak znovu chytne po cca 7 sekundach, nebo zda uz se to udrzi, booooze kdyby uz se to udrzelo .
kazdopadne dam jeste vedet behem zitrka kolem obeda jak jsem dopadl
Kdyby Te Alzafire neco jeste treba napadlo, dej mi vedet prosim
Prvne jsem vse vyndal, pote jsem demontoval celou nadobku, drzela na dvo sroubech u steracu.
Cele jsem to kompletne vymyl.......dole pod nadobkou je nejakej vypousteci sroub, tak jsem to cele rozebra a jak jsem to doumyval, tak jsem to zase zpet ten vypustny sroub prisrouboval. Zalil jsem to kompletne vodou a cekla zda nebudou nejake bublinky od toho vypouisteciho sroubu a nic, nikde ta nadobka neni praskla a nikde z ni neteklo.
Pak jsem vse osusil, nasrouboval zpet do motoru.
jeste uvnitr na spode nadobky byla nejaka pruzina ktera ma tlacit naf filtr na vrch vika, tak jsem ji trochu povytahnul aby mela vetsi tlaceni na filtr a tesneni.
vse jsem dal dohromady, zalil naftou, jeste predtim jsem i naftou zalil novej filtr.
Poradne jsem pridelal vsechno nove tesneni, jak pod viko tak u sroubu.
Potom jsem to totalne zalil a zamontoval.
Chytlo, , chciplo bo nafta dosla, pak jsem tocil asi cca 40 sec a pekne to chytlo.
Nechal jsem motor bezet, trochu proturoval, a pak jsem to poradne projel.
Kadzopadne po rozjezdu to na jednicku delalo jako vzdy, u cca 1300ot jako by tomu chybel vzdfuch ci nafta.
Jinac jsem to vse vymenil dneska v 14h to bylo hotovo, tak jsem zvedavej jak budu dneska vecer v 23h startovat po praci zda to bude delat to samo ze to chytne, chcipne a pak znovu chytne po cca 7 sekundach, nebo zda uz se to udrzi, booooze kdyby uz se to udrzelo .
kazdopadne dam jeste vedet behem zitrka kolem obeda jak jsem dopadl
Kdyby Te Alzafire neco jeste treba napadlo, dej mi vedet prosim
Re: Pada Nafta
Kdybych byl Tvé čerpadlo, tak si nepřej vědět, co Ti udělám. 40 vteřin trápení bez nafty....
Tu nádobku jsem testoval podobně jako Ty. Nové těsnění a pod vodu. Ale sehnal jsem si hadici stejného průměru, jako trubky, co vedou do víka , jednu stranu zacpal a do druhé funěl, co plíce stačily A těsnilo to.
U mě to bylo netěsností pod 2. vstřikem.
No kéž bys měl pokoj, aspoň s tím zavzdušňováním, ať můžeš řešit další
Tu nádobku jsem testoval podobně jako Ty. Nové těsnění a pod vodu. Ale sehnal jsem si hadici stejného průměru, jako trubky, co vedou do víka , jednu stranu zacpal a do druhé funěl, co plíce stačily A těsnilo to.
U mě to bylo netěsností pod 2. vstřikem.
No kéž bys měl pokoj, aspoň s tím zavzdušňováním, ať můžeš řešit další
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
-
- Příspěvky: 13
- Registrován: 03 srp 2010, 06:35
- Bydliště: Ostrava
Re: Pada Nafta
Tak zda se ze je po problemu, ale nechci to zakriknout.
Vcera jsem startoval po cca 8hodinach stani a chytlo to a v klidu se to udrzelo.
Domu jsem dojel po 23h a rano jsem startoval zase kolem 9h rano, takze po 10h stani to chytlo naprosto skvele a hlavne se to udrzelo bez znamek kolisani otacek. Mam radost.
co si myslim tak to bylo po tech prepadech asi tou pruzinkou pod pal fitlrem.
Kdyz jsem ho vytahnul a vse vyndal, tak pod fitlrem paliva je pruzina ktera jej tlaci do vika pal filtru.
Uz byla nejaka unavena, tak jsem ji pro jistotu trochuz roztahnul aby delala vetsi odpor, kdyz jsem tam pak na ni dal novej filtr tak vycnival ven z nadobky a kdyz jsem to zasroubovaval to viko tak to krasne dorazelo ten filtr na viko nadobky coz zpusobilo asi poradnou tesnost u vika.
Myslim si ze to bylo tou unavenou pruzinou.
Dam jeste vedet po par dnech zda vse funguje jako dneska rano a budu doufam ze to tak uz zustane .
Kazdopadne diky Alzafire za veskerou pomoc a rady.
Case se asi vrhnu na vycisteni toho sani v motoru, asi by to auticku po tech ujetych KM udelalo dobre.
Mam najeto 139 tis ale pravdepodobne to bude mit mozna o nejakych 50 tis vice nez ukazuje display.
Vcera jsem startoval po cca 8hodinach stani a chytlo to a v klidu se to udrzelo.
Domu jsem dojel po 23h a rano jsem startoval zase kolem 9h rano, takze po 10h stani to chytlo naprosto skvele a hlavne se to udrzelo bez znamek kolisani otacek. Mam radost.
co si myslim tak to bylo po tech prepadech asi tou pruzinkou pod pal fitlrem.
Kdyz jsem ho vytahnul a vse vyndal, tak pod fitlrem paliva je pruzina ktera jej tlaci do vika pal filtru.
Uz byla nejaka unavena, tak jsem ji pro jistotu trochuz roztahnul aby delala vetsi odpor, kdyz jsem tam pak na ni dal novej filtr tak vycnival ven z nadobky a kdyz jsem to zasroubovaval to viko tak to krasne dorazelo ten filtr na viko nadobky coz zpusobilo asi poradnou tesnost u vika.
Myslim si ze to bylo tou unavenou pruzinou.
Dam jeste vedet po par dnech zda vse funguje jako dneska rano a budu doufam ze to tak uz zustane .
Kazdopadne diky Alzafire za veskerou pomoc a rady.
Case se asi vrhnu na vycisteni toho sani v motoru, asi by to auticku po tech ujetych KM udelalo dobre.
Mam najeto 139 tis ale pravdepodobne to bude mit mozna o nejakych 50 tis vice nez ukazuje display.
Re: Pada Nafta
Tou pružinou to asi nebude. Spíš těsněním pod víkem. Ale jak jsem přečetl znova Tvůj předchozí referát, tak se to asi chovalo jako před operací s filtrem. Myslím nastartování a chcípnutí. Jestli ten čas , kdy motor po na startování běžel než zdechnul, byl stejný jako po tom, co jsi měnil filtr, tak se Ti to zavzdušňovalo asi tady!!
A s těma 50 tisícema jsi asi optimista Zrovna jako já
Ale vyčisti to. Už pro ten pocit, že auto má zas plíce
Co to servo??
A s těma 50 tisícema jsi asi optimista Zrovna jako já
Ale vyčisti to. Už pro ten pocit, že auto má zas plíce
Co to servo??
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
-
- Příspěvky: 13
- Registrován: 03 srp 2010, 06:35
- Bydliště: Ostrava
Re: Pada Nafta
Tak to servo bude pro me dalsi orisek.
Tece mi to kolem prachovku kdey se podivam za kolo tak na tyci je prachovka a jak konci jako by smerem ven z auta tak tam to protejka, sice pomalu ale chce to asi 1l za 3 tydny na dolejti.
Nekde jsem cetl ze prej se takove veci nedaj opravit a musi se to vymenit cele - opet s tim nemam zkusenost
pociytal jsem ze kdyby jsem si to nechal vymenit tak mi v servise rikali ze to prej meni kus za kus a za matros jako tu tyc s tim servem nebo co to tam vlastne presne je chcou 8000 + prace.
Kdyz si spocitam ze bych do toho serva nalil olej za 100kc mesicne tak me to vyjde levneji na dalsich 5 let.
Auto s chci urcite nechat min jeste 5 let ( dva roky uz jsem jeho panem
no a za 5 let dam do oleje 6000
jo kdybych bydlel na baraku a melo by me to kapat na zahrade tak jdu do vymeny ihned , ale kdyz me to stoji pred panelakem tak me to tak nestve, vetsinou stojim u kanalu
co si o tom myslis?
Tece mi to kolem prachovku kdey se podivam za kolo tak na tyci je prachovka a jak konci jako by smerem ven z auta tak tam to protejka, sice pomalu ale chce to asi 1l za 3 tydny na dolejti.
Nekde jsem cetl ze prej se takove veci nedaj opravit a musi se to vymenit cele - opet s tim nemam zkusenost
pociytal jsem ze kdyby jsem si to nechal vymenit tak mi v servise rikali ze to prej meni kus za kus a za matros jako tu tyc s tim servem nebo co to tam vlastne presne je chcou 8000 + prace.
Kdyz si spocitam ze bych do toho serva nalil olej za 100kc mesicne tak me to vyjde levneji na dalsich 5 let.
Auto s chci urcite nechat min jeste 5 let ( dva roky uz jsem jeho panem
no a za 5 let dam do oleje 6000
jo kdybych bydlel na baraku a melo by me to kapat na zahrade tak jdu do vymeny ihned , ale kdyz me to stoji pred panelakem tak me to tak nestve, vetsinou stojim u kanalu
co si o tom myslis?
Re: Pada Nafta
Tu ekologickou katastrofu snad raději komentovat nebudu.
Se servem zkušenosti nemám, takže nic neporadím, ale já bych to prostě nějak vyřešil. Teče ti to dost. A bude se to určitě zhoršovat. A to asi ve výpočtu oleje na další pětiletku nemáš zahrnuto
Se servem zkušenosti nemám, takže nic neporadím, ale já bych to prostě nějak vyřešil. Teče ti to dost. A bude se to určitě zhoršovat. A to asi ve výpočtu oleje na další pětiletku nemáš zahrnuto
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
- Fritol
- Příspěvky: 2005
- Registrován: 21 led 2009, 20:20
- Bydliště: Hradec Kralové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pada Nafta
tak se přidavam asi do klubu dneska po víkendovém staní přijdu rano k autu nažhavim nastartuju vemu smetaček na sníh zabouchnu dveře a najednou motor umřel :/ tak otevřu otočím kličkem nažhavím otočím a uz to jenom točilo po delší době to chytlo pěkně mě nastvala za to asi nedostane novej olej )
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998
Diagnostika: op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
Diagnostika: op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
Re: Pada Nafta
Tak až to budeš řešit, dej mi vědět, jakou máš hladinu nafty ve filtru.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
- Fritol
- Příspěvky: 2005
- Registrován: 21 led 2009, 20:20
- Bydliště: Hradec Kralové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pada Nafta
dneska sem dal nové přepady další bude asi nova nadoba na palivovej filtr..
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998
Diagnostika: op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
Diagnostika: op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí