V BS taky na objednání. Jen se chci zeptat jaký je to rok výroby. Ten kabel od čidla je určitě rozkousán??????Zdenek 9 píše:V Asku
čidlo otáček
- Reklama
Re: čidlo otáček
Tak mám ten samý problém. Auto na volnoběh jak kdyby chtělo chcípnout ... zvuk má snad horší jak traktor otáčkoměr neukazuje... Svítí kontrolka s bleskem. Auto vůbec netáhne. Nejde pořádně vytočit ani na volnoběh.
Zítra pádím na diagnostiku.
Na kolik vyjde to čidlo otáček?
Nebo máte jiný návrh, čím by to mohlo být?
Zítra pádím na diagnostiku.
Na kolik vyjde to čidlo otáček?
Nebo máte jiný návrh, čím by to mohlo být?
Astra G 1.7 DTI, 2003
Re: čidlo otáček
Nikdo nic?
Nevíte jak se dá vyměnit ten smínač? Jestli je to těžký - takže na servis, nebo to zvládnu sám doma?
Edit: Teď jsem byl u auta, motor byl už studený. Natočil jsem ho a žádná závada. Tak zítra zkusím projet a zahřát motor, jestli se závada objeví znovu nebo ne. Každopádně na diagnostiku stejně radši pojedu
Nevíte jak se dá vyměnit ten smínač? Jestli je to těžký - takže na servis, nebo to zvládnu sám doma?
Edit: Teď jsem byl u auta, motor byl už studený. Natočil jsem ho a žádná závada. Tak zítra zkusím projet a zahřát motor, jestli se závada objeví znovu nebo ne. Každopádně na diagnostiku stejně radši pojedu
Astra G 1.7 DTI, 2003
Re: čidlo otáček
radek_ píše:Nikdo nic?
Nevíte jak se dá vyměnit ten smínač? Jestli je to těžký - takže na servis, nebo to zvládnu sám doma?
Edit: Teď jsem byl u auta, motor byl už studený. Natočil jsem ho a žádná závada. Tak zítra zkusím projet a zahřát motor, jestli se závada objeví znovu nebo ne. Každopádně na diagnostiku stejně radši pojedu
Ciao... Taky sem měl problém s čidlem klikovky... Chovalo se to podobně. Než se motor zahřál na teplotu 80 - 90 tak se obcas rozsvitila kontrolka motoru s bleskem a po zahřátí spadly otáčky motoru a kontrolka svítila stále. Motor po krátkém sešlápnutí plynu houpal a při záběru s nízkýma otáčkama škubal. Čidlo klikovky jsem vyměnil a chování se změnilo akorát v tom, že otáčky po zahřátí nespadnou, motor nehoupe a neškube. Ale kontrolka se chová stejně.
Na diagnostice mi řekli že je problém na klapce E.G.R. (přepouštění výfuk. plynů) a problém s otáčkamy.
Takže můj názor je ten, že motor využívá na kontrolu otáček čidlo klikovky A čidlo na vačce, jak už tu někdo psal. Zkusím zajet na diagnostiku jestli tam je furt stejná závada. Když jo, bude to ještě čidlo vačky.
jen pro info:
čidlo klikovky: 1070,- druhovýroba
1700,- origoš
Astra G Caravan - 2.0 DI - X20DTL
r.v. 1998
Čest...
Preju hodne ujetych km bez nehod...
Astra G Caravan, 2.0 DI, 60 KW, 1999
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=4163
Astra G Caravan, 2.0 DI, 60 KW, 1999
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=4163
Re: čidlo otáček
Tak dopíšu můj připad...
Měl jsem uplně stejné příznaky jakko sniker... Vyměnil jsem teda snímač za nový - z druhovýroby... Cenovka krásných 1300 s dopravou a vše šlape jak má
Měl jsem uplně stejné příznaky jakko sniker... Vyměnil jsem teda snímač za nový - z druhovýroby... Cenovka krásných 1300 s dopravou a vše šlape jak má
Astra G 1.7 DTI, 2003
Re: čidlo otáček
Které čidlo si vyměnil? Na klikovce, nebo na vačce?radek_ píše:Tak dopíšu můj připad...
Měl jsem uplně stejné příznaky jakko sniker... Vyměnil jsem teda snímač za nový - z druhovýroby... Cenovka krásných 1300 s dopravou a vše šlape jak má
Preju hodne ujetych km bez nehod...
Astra G Caravan, 2.0 DI, 60 KW, 1999
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=4163
Astra G Caravan, 2.0 DI, 60 KW, 1999
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=4163