Nafta v oleji
Nafta v oleji
Nazdar vsetci.
Mam 1,7 DTI ISUZU - Y17DT.Mam problem, pribuda mi olej asi 1 liter/ 2000km. Voda neodbuda. Je to podla farby oleja aj zapachu nafta, ktora preteka niekde hore kde vstupuju potrubia k tryskam, mozno niekto vie poradit. Ten vrchny kryt sa nejako zhodi bez problemov, alebo je tam nejaky problem napriklad s tymi privodmi k tryskam? Mal niekto tento problem? Poradte co tam bolo, kade to tieklo? Su tam prepadove hadicky, alebo nejake tesnenia ktore treba menit? Dik Palo
Mam 1,7 DTI ISUZU - Y17DT.Mam problem, pribuda mi olej asi 1 liter/ 2000km. Voda neodbuda. Je to podla farby oleja aj zapachu nafta, ktora preteka niekde hore kde vstupuju potrubia k tryskam, mozno niekto vie poradit. Ten vrchny kryt sa nejako zhodi bez problemov, alebo je tam nejaky problem napriklad s tymi privodmi k tryskam? Mal niekto tento problem? Poradte co tam bolo, kade to tieklo? Su tam prepadove hadicky, alebo nejake tesnenia ktore treba menit? Dik Palo
ASTRA G caravan 1.7DTI (Y17DT) 2002.
- Reklama
Cital som aj https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=9197, ale je to nedokoncene. Bol som v servise a ze su tam nejake tesniace kruzky, cakam uz 3 dni ze ich objednali, ale stale nic. Je to nejaky uzkoprofilovy diel? Dufam ze ta trubka o ktorej pises nie je prasknuta.
ASTRA G caravan 1.7DTI (Y17DT) 2002.
Něco jiného je dvoulitr a něco jiného sednasedmička. Motory jsou úplně jiné od základu. Společné mají jen to, že jsou na naftu. U dvoulitru to může krom těsnění vstřiků být i netěsnost hřídele vstřikovacího čerpadla. Nafta pak teče do oleje (čerpadlo je hnané řetězem a ten je mazaný olejem) a když se pak směs oleje a nafty dostane nad vačky do víka ventulů, turbo tuto směs nasaje (přes odvětrání víka ventilů) a natlačí do sání. Výsledkem je neřízený chod motoru až do maximálních otáček a možné zničení motoru. U 1.7 je však čerpadlo hnané řemenem, takže tato situace nenastane. Problém bych hledal spíš někde v okolí vstřiků - přepadové trubky, vstřiky, těsnění a všechno kde je nafta. A podle toho, že přibývá 1 litr na 2000 km, hádal bych to na problém někde v přepadech. Těsnění nebo trubka přepadu.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Tak som sa do toho pustil sam. Zhodil som kryt ventilov( strasne vela skrutiek a odstrojenia ...) a predo mno sa zjavili krasne ciste vacky... a prepadove potrubie, ktore vychadzalo z kazdej trysky. Prepady boli upevnene skrutkami a na kazdom holendri boli 2 medene podlozky. Jedine co som mohol urobit bolo dotiahnut vsetky tieto spoje a ono to slo na kazdom asi o 30 - 40 stupnov. Teda dotiahol som ich spolu 5. 4 na kazdej tryske a 1 vystupny na okraji bloku.
Budem sledovat ci olej pribuda, potom napisem. Inak ta prepadova trubka stoji asi 3000 + podlozky kazda 45,-.
Mam a foto ale neviem kde ho umiestnit.
Budem sledovat ci olej pribuda, potom napisem. Inak ta prepadova trubka stoji asi 3000 + podlozky kazda 45,-.
Mam a foto ale neviem kde ho umiestnit.
ASTRA G caravan 1.7DTI (Y17DT) 2002.
Re: Nafta v oleji
Zdravím všechny ,v loni na podzim jsem koupil astru G rv.2001 1.7DTI isuzu,a po ujeti ca.1000 km jsem zjistil ten samý problém,přibývá mi olej v motoru asi 1cm nad horní rysku,bude to asi naftou protože voda neubývá!je to opravdu těma přepadovýma trubkama??? a jak to vypadá nyní?mohl by jste poslat ty fotky třeba na mejlem,rad bych se podíval co mně čeká , předem děkuji za každou odpověď a názor ,Aleš
Re: Nafta v oleji
Konecne som sa predral cez nejaky login do fora, stary nepustil.
Tak zatial olej nepribuda, ale chodim iba kratke trasy a je zima(vsetko je stiahnute).
Ale myslim ze to jemne dotiahnutie pomohlo.
Obrazky poslem zajtra.
Tak zatial olej nepribuda, ale chodim iba kratke trasy a je zima(vsetko je stiahnute).
Ale myslim ze to jemne dotiahnutie pomohlo.
Obrazky poslem zajtra.
-
- Příspěvky: 5540
- Registrován: 19 pro 2006, 23:37
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nafta v oleji
Jo jo, na fotky kouknu rád..
Moje Astrina 1,7DTi
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Re: Nafta v oleji
Frydex to uz dostal emailom, ale plošinař na teba nemam email.
-
- Příspěvky: 5540
- Registrován: 19 pro 2006, 23:37
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nafta v oleji
Tady to je...
Moje Astrina 1,7DTi
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Re: Nafta v oleji
jo díky moc ,tak konečně to vidím co je "pod kapotou" teď mi to je jasné .já to nevydržel a dal to dnes oplakum do servisu a je to tak,povolené těsněni na přepadech .a krom toho mi řekli že ten motor málo vytáčím -turbo prý potřebuje řádně protáhnout .....tak přeji všem hodně najetých kilometru
-
- Příspěvky: 5540
- Registrován: 19 pro 2006, 23:37
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nafta v oleji
No jasně, to na motoru poznáš, turbo se musí točit, nejlépa pořád nad 1900 ot/min, vůbec se toho neboj to sem tam vytáhnout i přes 4 tisíce Průvan tam musí být, aby se bordel vytáhnul ven..plošinař píše:....mi řekli že ten motor málo vytáčím -turbo prý potřebuje řádně protáhnout .....
Moje Astrina 1,7DTi
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."