nejde nastartovat 2.0 Di
- Reklama
-
- Moderátor
- Příspěvky: 8697
- Registrován: 27 úno 2007, 00:08
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Já měl jednu špatnou ze čtyř. Ale jsem čelt v knize, že se měří i na odpor a to mi i říkali, že když je špatný odpor, ale žhaví, tak nemusí startovat. Já koupil CHAMPION v AUTO ŠTANGL. Jedna stála ofiko 404Kč, ale ptali se mně, jestli potřebujudoklad, já že ne, tak byly za 341,50. Platil jsem 1366 za všechny čtyři. Přesné označení nemám, ale mám krabičky, tak na to můžu mrknout, když budete chtít...
Aktuální: Opel Zafira B 1.8 | Z18XER . . . . Opel Astra G 1.8 | X18XE1
Předchozí: Opel Zafira B 1.9 CDTi | Z19DT
Předchozí: Opel Zafira A OPC | Z20LET
Předchozí: ]Opel Astra G 2.0 Di| X20DTL
Předchozí: Opel Astra G 1.4 | Z14XE
Předchozí: Opel Zafira B 1.9 CDTi | Z19DT
Předchozí: Opel Zafira A OPC | Z20LET
Předchozí: ]Opel Astra G 2.0 Di| X20DTL
Předchozí: Opel Astra G 1.4 | Z14XE
-
- Moderátor
- Příspěvky: 8697
- Registrován: 27 úno 2007, 00:08
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Heh, já už si domluvil servis co mám vedle baráku. Ve středu jim dám auto. Výměna filtru, včetně práce prý 300Kč. Brnkačka.
Aktuální: Opel Zafira B 1.8 | Z18XER . . . . Opel Astra G 1.8 | X18XE1
Předchozí: Opel Zafira B 1.9 CDTi | Z19DT
Předchozí: Opel Zafira A OPC | Z20LET
Předchozí: ]Opel Astra G 2.0 Di| X20DTL
Předchozí: Opel Astra G 1.4 | Z14XE
Předchozí: Opel Zafira B 1.9 CDTi | Z19DT
Předchozí: Opel Zafira A OPC | Z20LET
Předchozí: ]Opel Astra G 2.0 Di| X20DTL
Předchozí: Opel Astra G 1.4 | Z14XE
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Trdlo píše:Svatá pravda jako pokaždý od Tebe, jenže má to háček, spousta filtrů v replice odvodňovací šroub nemá.
Marky proboha řešejí tu kluci zcela jiný systém než jim předhazuješ.I filtr je tu vložka a musí se setsakramensky perfektně vyměňovat,aby nedocházelo k zavzdušnění systému.
Trdlo vložka fakt odvzdušňovák nemá
Mi to nedošlo, no čtu vždycky jen nové příspěvky co jsem nečet a tak vznikla chyba v matrixu.
Jinak jsem ale nemluvil o odvzdušňovacím šroubu, ale odvodňovacím, což je na klasickém fitru a odvzduš. je zvrchu většinou M5 na šroubovák či klíč a odvod. je zespodu. většinou plastový M6 s velkou maticí jako křídlovkou.
Jinak jsem ale nemluvil o odvzdušňovacím šroubu, ale odvodňovacím, což je na klasickém fitru a odvzduš. je zvrchu většinou M5 na šroubovák či klíč a odvod. je zespodu. většinou plastový M6 s velkou maticí jako křídlovkou.
Naposledy upravil(a) Trdlo dne 06 led 2009, 08:02, celkem upraveno 1 x.
END
Predpokladam, ze se porad bavime o 2litrech, takze zcela jiny system to neni, pravdou je ze jsou to obrazky na motory z vectry, takze je tam jak stary komurkovy isuzu 1.7, tak opel 2.0 a prvni cast textu je venovana odvodneni 1.7 a pak 2.0 , ta dalsi cast vymene filtru-vlozky, ale ten rozdil tam neni, spis jsi uplne spravne nepochopil rozlozeni toho textu k jednotlivym motorum a ukonum (pravda je to tam trochu chaotictejsi)denny píše:Marky proboha řešejí tu kluci zcela jiný systém než jim předhazuješ.
OK pro jistotu vlozim i obr. z knihy k astram
...a prave proto si to nechavam menit v autorizakudenny píše:I filtr je tu vložka a musí se setsakramensky perfektně vyměňovat,aby nedocházelo k zavzdušnění systému.
Zlatej Esco na výměnu palivového filtru. Tam to je taky vložka a origo ve fordu stále kolem 180,- neorigo kolem 120-150 a výměna v poho a bez obav zavzdušnění a to jsem ho ani nemusel zalívat naftou neb na filtru je ruční pumpička která má zároveň odvzdušňovací funkci. Stačilo vyměnit filtr nenasadit hadičku vývodu z filtru pak pumpovat a jakmile začla téct nafta tak hadičku nasadit ještě chvíli pumpovat dokud šla pumpička mačkat a bylo hotovo takže to byla jedna z mála věcí co jsem si dělal sám. U Astry si na to netroufnu.denny píše:I filtr je tu vložka a musí se setsakramensky perfektně vyměňovat,aby nedocházelo k zavzdušnění systému.
edit by Trdlo: opravena citace
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=10584&start=0
Astra Caravan 1,7 DTi Y17DT N-Joy stříbrná metalíza, 1/2004.
+ nějakej VW k tomu
Astra Caravan 1,7 DTi Y17DT N-Joy stříbrná metalíza, 1/2004.
+ nějakej VW k tomu
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
to marky: Tak tě asi zklamu,ale systém to je opravdu zcela a zcela odlišný.
Systém ve Vectře je rotační čerpadlo mechanické s axiálním pístem a jednostupňové vstřikovací ventily bez elektronické regulace s přepady do zpátečního vedení./1,7 ISUZU./Vtřikování paliva přes předkomůrky.
Celý systém je mechanická záležitost.
Motory2,0a2,2 mají systém čerpadlo s radiálním pístem VP44 s elektronickou říd.jedn.ovládanou přes hl.říd.jedn.s dvoustup.vstřik.ventily s přepady do přívodu ,s přímým vstřikem paliva do spal.prostoru.Motory mají proměnný počet nasávacích ventilů/to se děje pomocí klapek v sacím potrubí/.Celý systém je řízen elektronicky.
Systém ve Vectře je rotační čerpadlo mechanické s axiálním pístem a jednostupňové vstřikovací ventily bez elektronické regulace s přepady do zpátečního vedení./1,7 ISUZU./Vtřikování paliva přes předkomůrky.
Celý systém je mechanická záležitost.
Motory2,0a2,2 mají systém čerpadlo s radiálním pístem VP44 s elektronickou říd.jedn.ovládanou přes hl.říd.jedn.s dvoustup.vstřik.ventily s přepady do přívodu ,s přímým vstřikem paliva do spal.prostoru.Motory mají proměnný počet nasávacích ventilů/to se děje pomocí klapek v sacím potrubí/.Celý systém je řízen elektronicky.
-
- Příspěvky: 512
- Registrován: 18 črc 2006, 09:57
- Bydliště: Pupek světa.
- Kontaktovat uživatele:
Zralok píše:Zlatej Esco na výměnu palivového filtru. Tam to je taky vložka a origo ve fordu stále kolem 180,- neorigo kolem 120-150 a výměna v poho a bez obav zavzdušnění a to jsem ho ani nemusel zalívat naftou neb na filtru je ruční pumpička která má zároveň odvzdušňovací funkci. Stačilo vyměnit filtr nenasadit hadičku vývodu z filtru pak pumpovat a jakmile začla téct nafta tak hadičku nasadit ještě chvíli pumpovat dokud šla pumpička mačkat a bylo hotovo takže to byla jedna z mála věcí co jsem si dělal sám. U Astry si na to netroufnu.denny píše:I filtr je tu vložka a musí se setsakramensky perfektně vyměňovat,aby nedocházelo k zavzdušnění systému.
edit by Trdlo: opravena citace
Ja si palivovy filtr menim sam, je to otazka 250-300 kc a 5 minut prace.
Astra 2.0 DI Y20DTL automat, r.v. 10/2000, model 2001
Jinak ješče chci tu klubovku v černym lemovaním na prdel. Mojickova Bublinka se mnou bude vzdy jezdit.
Jinak ješče chci tu klubovku v černym lemovaním na prdel. Mojickova Bublinka se mnou bude vzdy jezdit.
Promin, ale asi si nerozumime a kazdy mluvime o necem jinem, ja jen daval odkaz na odvodneni dvoulitru, akorat v tom clanku je bohuzel soucasne uveden i ten motor isuzu (coz Te asi zmatlo), ktery jsem mimochodem mel ve sve stare Astre F , takze ho osobne znam pod oznacenim TC4EE1. Nikdy jsem netvrdil, ze 1.7TDS a 2.0DI/DTI jsou stejne motory (to ani nahadou to samozrejme vim), ale oba typy se pouzivaly ve Vectre B a ty dvoulitry pak i v Astre G.denny píše:to marky: Tak tě asi zklamu,ale systém to je opravdu zcela a zcela odlišný.
Systém ve Vectře je rotační čerpadlo mechanické s axiálním pístem a jednostupňové vstřikovací ventily bez elektronické regulace s přepady do zpátečního vedení./1,7 ISUZU./Vtřikování paliva přes předkomůrky.
Celý systém je mechanická záležitost.
Motory2,0a2,2 mají systém čerpadlo s radiálním pístem VP44 s elektronickou říd.jedn.ovládanou přes hl.říd.jedn.s dvoustup.vstřik.ventily s přepady do přívodu ,s přímým vstřikem paliva do spal.prostoru.Motory mají proměnný počet nasávacích ventilů/to se děje pomocí klapek v sacím potrubí/.Celý systém je řízen elektronicky.
Vsechno to je jen nedorozumneni a nepochopeni se
No pokud mi to někdo ukáže jak na to tak si možná troufnu ale jak všude čtu jak je pro Astru v dieselu tragické zavzdušnění a není tam možnost jednoduchého odvzdušnění tak si na to sám prostě netroufám.Lukas G. píše: Ja si palivovy filtr menim sam, je to otazka 250-300 kc a 5 minut prace.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=10584&start=0
Astra Caravan 1,7 DTi Y17DT N-Joy stříbrná metalíza, 1/2004.
+ nějakej VW k tomu
Astra Caravan 1,7 DTi Y17DT N-Joy stříbrná metalíza, 1/2004.
+ nějakej VW k tomu