Včera po rozbehu z križovatky pri cca 2200 ot/min rapídny pokles výkonu,piskľavý zvuk od motora,za mnou dym ako za starou Aviou.Bafkajúc na 1500-1600 rpm som došiel na benzinku. Po otvorení kapoty som zistil,že je rozpojená hadica od turba do medzichladiča vzduchu. Podľa všetkého mi asi turbo ucucáva mazací olej,ktorý namastil spojenie hadica + hrdlo medzichladiča a pri natlakovaní sa to rozpojilo.
Bol som prekvapený,že na mňa nezablikala žiadna kontrolka.
Našťastie pre mňa to bolo celé pekne vidno,ale ak by sa to niekomu rozpojilo niekde kde nie je dobrý prístup,treba si pri takýchto príznakoch skontrolovať celú trasu od turba ako prvé.
Strata výkonu 1,7DTi
- Reklama
kontrolka by sa ti rozsvietila az po dlhsej jazde a zaroven by riadiaca jednotka prepla na nudzovy rezim. prestal by si dymit a auto by sa len tak "pogulovalo" . Ten olej sa ti do trubiek bude dostavat stale. mohlo len dojst k unave materialu z ktorej je urobena spona ktorá ti to drzí pokope.
Opel Astra G Cabrio 2.2 Dti