špatné starty za studena u 2,0di 16v
špatné starty za studena u 2,0di 16v
nazdar lidi může mi nekdo poradit mám problém se startováním za studena u 2,0di 16v při vetší zimě to chytá hned ale na 3 válce a za 10 vteřin se to rozeběhne na 4 a když je 5c nad nulou tak to chytá na 4 ale dlouho točí než chytne čekam na rady dík Ytall.
- Reklama
Re: špatné starty za studena u 2,0di 16v
žhavící svíčky + palivový filtr -> vyměnitYtall píše:nazdar lidi může mi nekdo poradit mám problém se startováním za studena u 2,0di 16v při vetší zimě to chytá hned ale na 3 válce a za 10 vteřin se to rozeběhne na 4 a když je 5c nad nulou tak to chytá na 4 ale dlouho točí než chytne čekam na rady dík Ytall.
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
no za tak trátkou dobu asi ne ale můžeš si ho ventilkem zespod filtru odvodnitpepek píše:ja som palivovy filter menil asi pred pol rokom. Ma nabehane nieco menej ako 15tis.
Nemoze to byt voda v nafte? Teda vo filtri?
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
- Zdeněk Lbc
- Příspěvky: 1744
- Registrován: 26 úno 2006, 21:57
- Bydliště: Liberec
Skusim odvodniť ten filter (aj keď, robili ste to už niekto? Ja som sa to pokúšal povoliť, ale takmer som si zlomil ruku a nepohol som s tým. Samozrejme som si najskôr povolil skrutku).
Ta prepadova hadička a zavzdušňovanie sa mi zdaju byť celkom racionalne dôvody. Skusim to cele prebehnuť.
Dikes za radu.
P.
Ta prepadova hadička a zavzdušňovanie sa mi zdaju byť celkom racionalne dôvody. Skusim to cele prebehnuť.
Dikes za radu.
P.
x20dtl, combi,r.v.99, ABS, 4xAirbag
Re: špatné starty za studena u 2,0di 16v
Ten problém som mal aj ja, teda ho aj mám. Vamenil som aj žhaviče a aj pal.filter, ale stále je to to isté. I keď mne chytne dá sa povedať ihneď či je teplo alebo zima, a keď je zima tak akoby iba na tri válce a veľmi kolíšu otáčky. Ale našťastie iba tak na 5 sekúnd. Premýšľal som ešte o tryskách.Vojta píše:žhavící svíčky + palivový filtr -> vyměnitYtall píše:nazdar lidi může mi nekdo poradit mám problém se startováním za studena u 2,0di 16v při vetší zimě to chytá hned ale na 3 válce a za 10 vteřin se to rozeběhne na 4 a když je 5c nad nulou tak to chytá na 4 ale dlouho točí než chytne čekam na rady dík Ytall.
X20DTL-G CARAVAN, AUTOMAT, PC, TEMPOMAT, KLIMA, KOŽA, 100 EDITION
Re: špatné starty za studena u 2,0di 16v
Zbieral som informácie čo by to ešte mohlo byť, niektorí sa prikláňali k strate tlaku jedného válca. Ma s tým niekto skúsenosti? Ja si myslím že ten motor musí vydržať.Vojta píše:žhavící svíčky + palivový filtr -> vyměnitYtall píše:nazdar lidi může mi nekdo poradit mám problém se startováním za studena u 2,0di 16v při vetší zimě to chytá hned ale na 3 válce a za 10 vteřin se to rozeběhne na 4 a když je 5c nad nulou tak to chytá na 4 ale dlouho točí než chytne čekam na rady dík Ytall.
X20DTL-G CARAVAN, AUTOMAT, PC, TEMPOMAT, KLIMA, KOŽA, 100 EDITION
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: 02 bře 2007, 14:28
- Bydliště: Prerov
palivovy filtr
vymontovat trva mene jak 2 minuty.
Vypojite hadicky privod a odvod pozor maji zobacku i dole.
vypojite ohrivani- elektriku
a strcite sroubovak z boku mezi drzak a filtr; je tam jenom nasunuty. Vypacite jej hladce ven.
Venku povolite sroubek, vylijete vodu (ze ja blbec jsem jednou nacepoval u hypernovy!!!) az zacne teci nafta. Jinak filtr samozrejme otevreme povolenim sroubku s hvezdickou nahore. Potom muzeme vymenit ci zkontrolovat.
celkem ne vice jak 20 minut. a jiste 500 kc v servisu.
Vypojite hadicky privod a odvod pozor maji zobacku i dole.
vypojite ohrivani- elektriku
a strcite sroubovak z boku mezi drzak a filtr; je tam jenom nasunuty. Vypacite jej hladce ven.
Venku povolite sroubek, vylijete vodu (ze ja blbec jsem jednou nacepoval u hypernovy!!!) az zacne teci nafta. Jinak filtr samozrejme otevreme povolenim sroubku s hvezdickou nahore. Potom muzeme vymenit ci zkontrolovat.
celkem ne vice jak 20 minut. a jiste 500 kc v servisu.