špatné starty za studena u 2,0di 16v

Ytall
Příspěvky: 1
Registrován: 04 dub 2006, 12:34
Bydliště: Praha

špatné starty za studena u 2,0di 16v

Příspěvek od Ytall » 05 dub 2006, 10:55

nazdar lidi může mi nekdo poradit mám problém se startováním za studena u 2,0di 16v při vetší zimě to chytá hned ale na 3 válce a za 10 vteřin se to rozeběhne na 4 a když je 5c nad nulou tak to chytá na 4 ale dlouho točí než chytne čekam na rady dík Ytall. :P

Reklama
 

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: špatné starty za studena u 2,0di 16v

Příspěvek od Vojta » 05 dub 2006, 10:56

Ytall píše:nazdar lidi může mi nekdo poradit mám problém se startováním za studena u 2,0di 16v při vetší zimě to chytá hned ale na 3 válce a za 10 vteřin se to rozeběhne na 4 a když je 5c nad nulou tak to chytá na 4 ale dlouho točí než chytne čekam na rady dík Ytall. :P
žhavící svíčky + palivový filtr -> vyměnit
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

pepek
Příspěvky: 86
Registrován: 30 led 2006, 11:12
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od pepek » 05 dub 2006, 12:19

Nazdar,
ja mam podobny problem ale len pri teplotach nad 5C. Vymenil som zhavice a tak ked mrzne, tak to nakopne krasne, ale teraz ked je teplejsie a zhavice sa nezapinaju tak to tosi aj 5-6x kým to naskocí. Cím to môze byt?
P.
x20dtl, combi,r.v.99, ABS, 4xAirbag

Kvizak
Příspěvky: 45
Registrován: 16 úno 2006, 10:36

Příspěvek od Kvizak » 06 dub 2006, 13:31

Ja som mal rovnaky problem ale len ked som odstavil auto na nejaky kopcek hore predom a musel som dlho tocit kym mi chytilo.
Vymeil som palivovy filter a bolo po probleme.
Opel Astra G 2.0 DTL Combi

pepek
Příspěvky: 86
Registrován: 30 led 2006, 11:12
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od pepek » 06 dub 2006, 13:35

ja som palivovy filter menil asi pred pol rokom. Ma nabehane nieco menej ako 15tis.
Nemoze to byt voda v nafte? Teda vo filtri?
x20dtl, combi,r.v.99, ABS, 4xAirbag

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vojta » 06 dub 2006, 15:38

pepek píše:ja som palivovy filter menil asi pred pol rokom. Ma nabehane nieco menej ako 15tis.
Nemoze to byt voda v nafte? Teda vo filtri?
no za tak trátkou dobu asi ne ale můžeš si ho ventilkem zespod filtru odvodnit
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

Gary
Příspěvky: 142
Registrován: 04 úno 2006, 15:08
Bydliště: K.Vary

Gary

Příspěvek od Gary » 06 dub 2006, 16:01

Podle mě ti padá nafta.Motory 2di to dělají často.Zkus vyměnit přepadové hadičky na vstřikách.Je to otázka 100kč.Už jsem to dělal u dvou aster a pomohlo to.
Astra CARAVAN G 1.7DTL v plný palbě.

Uživatelský avatar
Zdeněk Lbc
Příspěvky: 1744
Registrován: 26 úno 2006, 21:57
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Zdeněk Lbc » 06 dub 2006, 17:23

Tyto motory mají slabinu v řídící jednotce žhavení, které probíhá až při cca -10°. Takže při teplotě okolo 0 se musí déle točit při startu. Lze eliminovat předřazeným odporem - snížení teploty pro řídící jednotku žhavení. Podmínkou jsou správný tlaky, palivová soustava a vstřikovače.

pepek
Příspěvky: 86
Registrován: 30 led 2006, 11:12
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od pepek » 06 dub 2006, 17:28

Skusim odvodniť ten filter (aj keď, robili ste to už niekto? Ja som sa to pokúšal povoliť, ale takmer som si zlomil ruku a nepohol som s tým. Samozrejme som si najskôr povolil skrutku).
Ta prepadova hadička a zavzdušňovanie sa mi zdaju byť celkom racionalne dôvody. Skusim to cele prebehnuť.
Dikes za radu.
P.
x20dtl, combi,r.v.99, ABS, 4xAirbag

Sršeň
Příspěvky: 595
Registrován: 22 bře 2006, 09:09
Bydliště: SLOVAKIA

Re: špatné starty za studena u 2,0di 16v

Příspěvek od Sršeň » 07 dub 2006, 06:18

Vojta píše:
Ytall píše:nazdar lidi může mi nekdo poradit mám problém se startováním za studena u 2,0di 16v při vetší zimě to chytá hned ale na 3 válce a za 10 vteřin se to rozeběhne na 4 a když je 5c nad nulou tak to chytá na 4 ale dlouho točí než chytne čekam na rady dík Ytall. :P
žhavící svíčky + palivový filtr -> vyměnit
Ten problém som mal aj ja, teda ho aj mám. Vamenil som aj žhaviče a aj pal.filter, ale stále je to to isté. I keď mne chytne dá sa povedať ihneď či je teplo alebo zima, a keď je zima tak akoby iba na tri válce a veľmi kolíšu otáčky. Ale našťastie iba tak na 5 sekúnd. Premýšľal som ešte o tryskách.
X20DTL-G CARAVAN, AUTOMAT, PC, TEMPOMAT, KLIMA, KOŽA, 100 EDITION

pepek
Příspěvky: 86
Registrován: 30 led 2006, 11:12
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od pepek » 12 dub 2006, 15:47

Ahojte, tak som sa trochu pohral s tym zlym startom a zistil som, ze to bola taka banalnost.
Povolil som skrutku na filtry a nejak to tam zasycalo. Bol tam bud podtlak alebo pretlak.
Teraz sa to zda byt uz v poho.
x20dtl, combi,r.v.99, ABS, 4xAirbag

Sršeň
Příspěvky: 595
Registrován: 22 bře 2006, 09:09
Bydliště: SLOVAKIA

Re: špatné starty za studena u 2,0di 16v

Příspěvek od Sršeň » 20 dub 2006, 06:25

Vojta píše:
Ytall píše:nazdar lidi může mi nekdo poradit mám problém se startováním za studena u 2,0di 16v při vetší zimě to chytá hned ale na 3 válce a za 10 vteřin se to rozeběhne na 4 a když je 5c nad nulou tak to chytá na 4 ale dlouho točí než chytne čekam na rady dík Ytall. :P
žhavící svíčky + palivový filtr -> vyměnit
Zbieral som informácie čo by to ešte mohlo byť, niektorí sa prikláňali k strate tlaku jedného válca. Ma s tým niekto skúsenosti? Ja si myslím že ten motor musí vydržať.
X20DTL-G CARAVAN, AUTOMAT, PC, TEMPOMAT, KLIMA, KOŽA, 100 EDITION

koris
Příspěvky: 7
Registrován: 03 kvě 2006, 19:45

koris

Příspěvek od koris » 02 čer 2006, 22:07

Měl jsem něco podobného.První start se žhavením na drc, další starty na druhý, třetí pokus s velkými problémy. odvodnil jsem palivový filtr a startuju zcela bez jakýchkoliv problémů

Uživatelský avatar
maxim
Příspěvky: 259
Registrován: 31 led 2006, 08:48
Bydliště: Jeseník

Příspěvek od maxim » 02 čer 2006, 22:54

no ja koukal ze na pal. filtru ma byt ten vespod odvzus. sroub, ale ja ho tam nemam.. normalne mi tam chybi, nevim jak je to mozne, kdyz tam sahnu tak tam strcim prst..ze by byl zalomeny ?
ASTRA G 2.0Di Caravan ; X20DTL ; Z282 ; Mio A701
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=4549
Obrázek

honza_prodava
Příspěvky: 7
Registrován: 02 bře 2007, 14:28
Bydliště: Prerov

palivovy filtr

Příspěvek od honza_prodava » 23 dub 2007, 11:01

vymontovat trva mene jak 2 minuty.
Vypojite hadicky privod a odvod pozor maji zobacku i dole.
vypojite ohrivani- elektriku
a strcite sroubovak z boku mezi drzak a filtr; je tam jenom nasunuty. Vypacite jej hladce ven.
Venku povolite sroubek, vylijete vodu (ze ja blbec jsem jednou nacepoval u hypernovy!!!) az zacne teci nafta. Jinak filtr samozrejme otevreme povolenim sroubku s hvezdickou nahore. Potom muzeme vymenit ci zkontrolovat.

celkem ne vice jak 20 minut. a jiste 500 kc v servisu.

Odpovědět