Jak odvzdušnit palivovou soustavu u Astry 2,0di 16V
Jak odvzdušnit palivovou soustavu u Astry 2,0di 16V
Vyměnil jsem palivový filtr a nemůžu nastartovat motor.Neví někdo jak mám odvzdušnit palivovou soustavu na Astře 2,0Di 16V??V knize Jak na to jsem se dočetl že k tomu potřebuji nějaký odvzdušnovací přístroj.Poradí někdo?
- Reklama
Nazdar.Tak skus naštartovať na technický benzín.Do rozprašovača naleješ benzín,odkryješ sanie,jeden štartuje a druhy z vzdialenosti cca 30 cm rozpračuje po malých dávkach pred saním benzín.Malo by to chytiť.Potom drž mojor chvíľu vo vyžších otáčkach kým sa to celé dobre neodvzdušní.Celý palivový systém na Opli je dost mizerne riešený.A ešte niečo.Keď Ti to takto dlho štartuje je tu možnosť poškodeného čerpadla a časom bude treba robiť repas.Hold choroba Astra G DTL a DTH.Presne týmto spôsobom som štartoval aj svoje auto a veru chvíľu trvalo kým naskočí.Ešte sa dá auto aj roztiahnúť.Má to rozvodovú reťaz tak sa neboj a kľiudne ťahaj.
Re: Jak odvzdušnit palivovou soustavu u Astry 2,0di 16V
Tak jsem odvzdušnil filtr že jsem vytáhl naftu zpětným potrubím až nešel žádný vzduch ale jenom čistá nafta.Povolil jsem matice u vstřikovačů a vypustil z trubek vzduch až šla nafta ale nepodařilo se mi to nastartovat.Navíc se mi rozsvítila kontrolka elektroniky motoru.Tak už nevím co s tím může být.reboy píše:Vyměnil jsem palivový filtr a nemůžu nastartovat motor.Neví někdo jak mám odvzdušnit palivovou soustavu na Astře 2,0Di 16V??V knize Jak na to jsem se dočetl že k tomu potřebuji nějaký odvzdušnovací přístroj.Poradí někdo?
Ja by som to na tvojom miete skúsil roztiahnúť.Zaraď štvorku a postupne preraď do trojky.Poznám chalana ktorý musel tahat svoju Astru tri kilometre kým mu to chytilo.Nakoniec sa ale podarilo.A tá kontrolka...To môže byť spústa vecí.Napr.aj váha vzduchu.Len mi nejde do hlavy prečo začala svietiť len tak odrazu.
Opel udává toto: rozpojit vratnou hadici u palivového filtru, připojit pomocné el. čerpadlo a čerpat palivo ze vstřikovacího čerpadla. Při tom startovat.
Moje zkušenost je: připojit balonek na přívod paliva do čerpadla (rozpojit hadici u filtru). Povolit trubky na vstřicích, pumpovat palivo až začne z trubek téct, začít startovat a postupně dotahovat trubky (podle toho, kde už stříká palivo). Pokud není čerpadlo moc zavzdušněné (výměna filtru), tak nepovolovat trubky a mělo by to jít taky.
Moje zkušenost je: připojit balonek na přívod paliva do čerpadla (rozpojit hadici u filtru). Povolit trubky na vstřicích, pumpovat palivo až začne z trubek téct, začít startovat a postupně dotahovat trubky (podle toho, kde už stříká palivo). Pokud není čerpadlo moc zavzdušněné (výměna filtru), tak nepovolovat trubky a mělo by to jít taky.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Pešně takhle jsem to dělal ale stejně to nešlo nastartovat.Tak jsem musel do servisu a na diagnostice to načetlo špatné čerpadlo.byla špatná řídící jednotka na čerpadle a celé čerpadlo šlo na opravu.Celá tahle sranda přišla na 38 tis Kč docela dost že?a navíc mi mechanik řekl že tyhle čerpadla to normálně dělají že odejdou po 150000 až 200000km a musí se zrepasovat.tak vám všem radím pozor na čerpadla v astře 2,0di nebo 2,0 tdiHarley píše:Na přepadu z čerpadla odsávej podtlakem palivo. Způsob si zvol sám je více variant a startuj vesele dokud to baterie vydrží. Při delším startování se diagnostika může rozsvítit i bez chyb, až to chytne tak zase zhasne !