zvýšená spotreba 2.0 DTI 16V
- Reklama
predpokladam,že Ti to povedali v servise v Žiline,to som rad,lebo keby mi to povedali v Košiciach tak by som tomu aj tak neveril,ale tiež mi to pride čudne,lebo v ktorom aute som sedel a nebolo ich malo,za chvilu boli zohrate na prevadzkovu teplotu a netrebalo ich tlačiť
OPEL ASTRA-G CARAVAN 2,0 DTI 2004
Tam nejde o to, kedy vam na ukatzovateli teploty stupne teplota...
OPLE maju cidlo na vonkajsom okruho vody...takze to trva, kym sa zapne...
Olej je zahriaty za chvilku...ked nechas povrcat minutku auto...tak hned mas olej OK, nehovorim, ze zohriaty fest...ale proste je uz OK...a na to, aby sa Ti zohrialo turbo, je treba na neho trosku pritlacit...nie fest...nierobit overboost...ale proste...trosku..inac sa nezohreje...
OPLE maju cidlo na vonkajsom okruho vody...takze to trva, kym sa zapne...
Olej je zahriaty za chvilku...ked nechas povrcat minutku auto...tak hned mas olej OK, nehovorim, ze zohriaty fest...ale proste je uz OK...a na to, aby sa Ti zohrialo turbo, je treba na neho trosku pritlacit...nie fest...nierobit overboost...ale proste...trosku..inac sa nezohreje...
<a href="https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 5">Lukkiho 2.2DTi</a>
sak to je jasne, ze cez 2000ot...inac to ani nejde a motor sa tak by som povedal trapi.... 2000ot je normalne...sak to musi nieco vydrzat a ked mas dobry olej, nieje problem ani v zime si myslim...nechat minutku povrcat po nastartovani...a postupne jaszdit...najprv chvilku na 2000ot...a potom normalne uz...coraz viac..
<a href="https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 5">Lukkiho 2.2DTi</a>
No...ale si musis uvedomit, ze v tom rozmedzi 1500-2000 sa ten motor trosku trapi....vyraznejsie maximum krutiaceho momentu, ma kolo 2400 otacok...cize niekde tam by si ho mal drzat, kde sa mu ide lahsie a ma dostatok sily...t.j. od 2000 - 3000 ot...
lebo ked jazdis poddimenzovane, podtacas ho....tak by som povedal, ze spapka este viac, ako v normalnom rezime, t.j. 2000-3000ot
Spapka viac preto, lebo sa trapi a RJ dava viac paliva a menej vzduchu...Preplnovane naftaky su o niecom inom, ako obycajne naftaky bez turba...tu by sa malo jazdit tak, ze Ti to turbo trosku pri jazde pomaha....cize kludne jazdi od tych 1800 - 3000ot...nemusis stlacat plyn na podlahu, ale isto lepsie, ako mas jazdit 1500ot...
A nezamyslal si sa, ze prave preto mas taku velku spotrebu???
lebo ked jazdis poddimenzovane, podtacas ho....tak by som povedal, ze spapka este viac, ako v normalnom rezime, t.j. 2000-3000ot
Spapka viac preto, lebo sa trapi a RJ dava viac paliva a menej vzduchu...Preplnovane naftaky su o niecom inom, ako obycajne naftaky bez turba...tu by sa malo jazdit tak, ze Ti to turbo trosku pri jazde pomaha....cize kludne jazdi od tych 1800 - 3000ot...nemusis stlacat plyn na podlahu, ale isto lepsie, ako mas jazdit 1500ot...
A nezamyslal si sa, ze prave preto mas taku velku spotrebu???
<a href="https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 5">Lukkiho 2.2DTi</a>