Stránka 1 z 1
EGR na 1.4 16V
Napsal: 18 čer 2006, 20:48
od CUBErt
Jen se chci zeptat, zda ten EGR ventil má i 1,4 16V v Astre G, já jsem totiž zachytil informaci, že ho mají jen 1,6 a výš. Koupil jsem Astru před týdnem, má nalítáno 180000 tis. Km tak jen jestli to má smysl zaslepovat ten ventil, tedy pokud tam je. Díky
Napsal: 08 črc 2006, 18:31
od Marcel
CUBErt ano majú ho aj naše 1,4 16V, ale EGR nieje otázka
obsahu motora ale jeho vyspelosti a technyckej úrovne žial niekedy aj v neprospech jeho správnej funkčnosti len aby s nadhľadom splňal EURO ..XY
Napsal: 09 črc 2006, 22:54
od CUBErt
Díky za info, já si řikal že ho tam asi mám.
Re: EGR na 1.4 16V
Napsal: 09 črc 2006, 23:53
od Oťas
CUBErt píše:Jen se chci zeptat, zda ten EGR ventil má i 1,4 16V v Astre G, já jsem totiž zachytil informaci, že ho mají jen 1,6 a výš. Koupil jsem Astru před týdnem, má nalítáno 180000 tis. Km tak jen jestli to má smysl zaslepovat ten ventil, tedy pokud tam je. Díky
I přitom počtu nalítaných km....... zaslepit, nic tím nezkazíš.Po zaslepení odpoj baterku, tak na 5 minut (po zahřátí motoru) tím vymažeš paměť, pak ji zapoj, nastartuj a nech běžet motor tak 1 minutu na volnoběh..... potom normálně projet za provozu, tím uložíš nová data do řídící jednotky. A máš po starostech s čištěním krokáče...
egr+krokáč
Napsal: 10 črc 2006, 21:15
od xcarv
čau lidi mám 1.4 16v 2001 a zajímá mě kde je krokáč jak se k němu dostanu
jestli máta nějaký schéma dík
xcarv@seznam.cz
Napsal: 10 črc 2006, 21:54
od CUBErt
Tak jestli můžu poprosit trošku teorie, co je krokáč, kde je a k čemu je
?? Diky
Napsal: 08 dub 2008, 18:31
od R.A.Y.
Nemáte náhodou někdo foto jak by měla vypadat ta záslepka na EGR na motoru X14XE?
Napsal: 09 dub 2008, 16:43
od iwo126
Napsal: 09 dub 2008, 22:46
od Estevez
Zdarec,
pomohl by někdo se zaslepením EGR?
Brno a okolo.
Netroufám si do toho pouštět sám, páč bych ho asi ani nenašel.
Dík
Napsal: 10 dub 2008, 09:07
od jaroslav120
Krokovy motorcek je vlasne nejaky servomotor ktorym vie riadiaca jednotka pohybovat po krokoch cize ked chce nim pohnut presne o 1otacku tak to spravy (obycajny motorcek by to nesprravil). Krok mot. riadi prietok vzduchu ked mame nohu z plynu dole (tym padom je zavreta klapka vzduchu a aby motor siel potrebuje vzduch tak mu ho krokovy motorcek pusti podla hodnot z ostatnych snimacou ktore vyhodnoti RJ)to je cely princip a Krokac sa vzdy nachchadza na telese klapky vzduchu.
skoro som zabudol... Krokovym motorcekom si riadiaca jednotka nastavuje volnobezne otacky (volnobeh)
Napsal: 10 dub 2008, 09:15
od jaroslav120
https://www.astra-g.cz/jak-vycistit-klapku-vzduchu/ tu je navod na cistenie klapky ked si na to kliknete na poslednej fotke vlavo hornom rohu je k telesu klapky prisrubovany taky cierny valcek a to je krokovy motorcek...[/url]
Napsal: 10 dub 2008, 10:33
od Soram
Ja mam novu Astru 1,4 Classic G HB Twinport 2007. Je lepsie zaslepovat ten EGR ventil od nova, alebo az ked s nim budu nejake komplikacie. Diky.
Napsal: 11 dub 2008, 05:56
od Oliver
Estevez píše:Zdarec,
pomohl by někdo se zaslepením EGR?
Brno a okolo.
Netroufám si do toho pouštět sám, páč bych ho asi ani nenašel.
Dík
Hmm, možná bych ti pomohl, ale jaký máš typ motoru, rok výroby atd. 19.4. jedu do Brna, podložku jednu navíc mám, tak snad by to šlo.
egr
Napsal: 17 črc 2008, 18:49
od arnie
chlapi ja vytahl egr ale misto te jehly tam mam jakoby nejakou kovovou cepicku? copak to je? to nechapu! nemam tam jehlu nevim co a jak mam procistit