Stránka 1 z 1

EGR na 1.4 16V

Napsal: 18 čer 2006, 20:48
od CUBErt
Jen se chci zeptat, zda ten EGR ventil má i 1,4 16V v Astre G, já jsem totiž zachytil informaci, že ho mají jen 1,6 a výš. Koupil jsem Astru před týdnem, má nalítáno 180000 tis. Km tak jen jestli to má smysl zaslepovat ten ventil, tedy pokud tam je. Díky

Napsal: 08 črc 2006, 18:31
od Marcel
CUBErt ano majú ho aj naše 1,4 16V, ale EGR nieje otázka
obsahu motora ale jeho vyspelosti a technyckej úrovne žial niekedy aj v neprospech jeho správnej funkčnosti len aby s nadhľadom splňal EURO ..XY

Napsal: 09 črc 2006, 22:54
od CUBErt
Díky za info, já si řikal že ho tam asi mám.

Re: EGR na 1.4 16V

Napsal: 09 črc 2006, 23:53
od Oťas
CUBErt píše:Jen se chci zeptat, zda ten EGR ventil má i 1,4 16V v Astre G, já jsem totiž zachytil informaci, že ho mají jen 1,6 a výš. Koupil jsem Astru před týdnem, má nalítáno 180000 tis. Km tak jen jestli to má smysl zaslepovat ten ventil, tedy pokud tam je. Díky
I přitom počtu nalítaných km....... zaslepit, nic tím nezkazíš.Po zaslepení odpoj baterku, tak na 5 minut (po zahřátí motoru) tím vymažeš paměť, pak ji zapoj, nastartuj a nech běžet motor tak 1 minutu na volnoběh..... potom normálně projet za provozu, tím uložíš nová data do řídící jednotky. A máš po starostech s čištěním krokáče... :wink:

egr+krokáč

Napsal: 10 črc 2006, 21:15
od xcarv
čau lidi mám 1.4 16v 2001 a zajímá mě kde je krokáč jak se k němu dostanu
jestli máta nějaký schéma dík
xcarv@seznam.cz

Napsal: 10 črc 2006, 21:54
od CUBErt
Tak jestli můžu poprosit trošku teorie, co je krokáč, kde je a k čemu je :shock: ?? Diky

Napsal: 08 dub 2008, 18:31
od R.A.Y.
Nemáte náhodou někdo foto jak by měla vypadat ta záslepka na EGR na motoru X14XE?

Napsal: 09 dub 2008, 16:43
od iwo126

Napsal: 09 dub 2008, 22:46
od Estevez
Zdarec,
pomohl by někdo se zaslepením EGR?
Brno a okolo.
Netroufám si do toho pouštět sám, páč bych ho asi ani nenašel.
Dík :-)

Napsal: 10 dub 2008, 09:07
od jaroslav120
Krokovy motorcek je vlasne nejaky servomotor ktorym vie riadiaca jednotka pohybovat po krokoch cize ked chce nim pohnut presne o 1otacku tak to spravy (obycajny motorcek by to nesprravil). Krok mot. riadi prietok vzduchu ked mame nohu z plynu dole (tym padom je zavreta klapka vzduchu a aby motor siel potrebuje vzduch tak mu ho krokovy motorcek pusti podla hodnot z ostatnych snimacou ktore vyhodnoti RJ)to je cely princip a Krokac sa vzdy nachchadza na telese klapky vzduchu. :wink: skoro som zabudol... Krokovym motorcekom si riadiaca jednotka nastavuje volnobezne otacky (volnobeh) 8)

Napsal: 10 dub 2008, 09:15
od jaroslav120
https://www.astra-g.cz/jak-vycistit-klapku-vzduchu/ tu je navod na cistenie klapky ked si na to kliknete na poslednej fotke vlavo hornom rohu je k telesu klapky prisrubovany taky cierny valcek a to je krokovy motorcek...[/url]

Napsal: 10 dub 2008, 10:33
od Soram
Ja mam novu Astru 1,4 Classic G HB Twinport 2007. Je lepsie zaslepovat ten EGR ventil od nova, alebo az ked s nim budu nejake komplikacie. Diky.

Napsal: 11 dub 2008, 05:56
od Oliver
Estevez píše:Zdarec,
pomohl by někdo se zaslepením EGR?
Brno a okolo.
Netroufám si do toho pouštět sám, páč bych ho asi ani nenašel.
Dík :-)
Hmm, možná bych ti pomohl, ale jaký máš typ motoru, rok výroby atd. 19.4. jedu do Brna, podložku jednu navíc mám, tak snad by to šlo. :wink:

egr

Napsal: 17 črc 2008, 18:49
od arnie
chlapi ja vytahl egr ale misto te jehly tam mam jakoby nejakou kovovou cepicku? copak to je? to nechapu! nemam tam jehlu nevim co a jak mam procistit