Stránka 1 z 2
Nejekonomičtější otáčky
Napsal: 14 čer 2006, 21:32
od Charlie
Zajímalo by mě, jaké spektrum otáček je nejekonomičtější u 1,6 16V ??
X16XEL
Napsal: 15 čer 2006, 10:43
od Charlie
No právě že mě bere 10,5 i když jezdim do 3000ot, takže lehce na plyn, ok. No u mě ale bude problém ještě asi trošku jinde, protože mi svítí diagnostika motoru, jsem obědnanej do servisu, ale až na 20.6. , tak uvidím, co řeknou.
Napsal: 15 čer 2006, 18:36
od Charlie
Údajně předchozí majitel měl vyřezený EGR ventil a když to dovezli, tak ho zprovoznili a prý že občas bude svítit diagnostika, že se to časem usadí. Jenže já jak nastartuju, tak po dvou kilometrech se rozsvítí a už nezhasne. A když motor běží, tak je od výfuku cítit nespélený benzin, když se čuchne k výfuku, tak je to jak když si člověk čuchne ke kanystru s benzínem. Tak v úterý jedu na diagnostiku a uvidím. Mě právě ta spotřeba také překvapila.
Jinak na kolik vyjde nová lamba sonda?? To je to co trčí ze svodů výfuku??
Napsal: 15 čer 2006, 18:56
od Podbot
Nechci kecat, ale určitě se vejdeš do 2tisíc, jen doufej že to bude tou sondou. Myslím že tě trochu tahali za nos s EGR ventilem, asi bych nevzal auto které hlásí poruchu motoru.
Re: Nejekonomičtější otáčky
Napsal: 15 čer 2006, 19:09
od TOMHAJ
Zigi píše:Charlie píše:Zajímalo by mě, jaké spektrum otáček je nejekonomičtější u 1,6 16V ??
X16XEL
Je tezke najit ekenomocike otacky,neni to jak u felcky,kde je trapne otackomer oznacen zelenou barvou
Zalezi jakou silou budes tlacit na plyn,v tom hledej nizkou spotrebu a pak samozrejme jezdit tak do 3000Ot/min a prerazovat.Z kopce sjizdet pokud mozno s rychlosti (brzdit motorem) a pak budes jezdit ekonomicky.Ja mam X18XE1 (85Kw) a ted se snazim jezdit schvalne ekonomicky a PP mi ukazuje momentalne 6.5l/100Km,tak jsem zvedavej jak si to pak zmerim o kolik se plete nebo nikoliv!
suhlasim se Zigim,ale kdo odola to hezky vytocit na 4500ot
Napsal: 15 čer 2006, 20:18
od Pluhař
Napsal: 15 čer 2006, 21:24
od Charlie
No ono ji to začlo hlásit až později, když jsem ho kupoval, tak se nerozsvítila a to jsem s tím docela kus jel. Jinak jede krásně, nebejt té vysoké spotřeby, tak to neřeším, ale za 10,5 se mi jezdit nechce.
Napsal: 15 čer 2006, 21:50
od Hany
Jojo, ja měl na F ku ten samý problém, na nádrž jsem najel tak zhruba 550 km. Tak mě to nedalo a zajel do Opla na diagnostiku, vyplatilo se měto, protože mě našli špatnou lambda sondu, že chvilku fungune normálně a z toho nefunguje. Tak jsem si si koupil , vyměnil, a rázem byla spotřeba někde na 5,5 l. a nádrž mě vyšla na nějakých 780 km, to je rozdíl.
Napsal: 15 čer 2006, 22:00
od Oťas
Charlie píše:Údajně předchozí majitel měl vyřezený EGR ventil a když to dovezli, tak ho zprovoznili a prý že občas bude svítit diagnostika, že se to časem usadí.
Nic se neusadí, tahali tě za nos.....
Napsal: 15 čer 2006, 22:28
od pealss
Napsal: 16 čer 2006, 11:50
od Charlie
No že se to usadí řekli v servisu, když zprovoznili EGR. Jinak uvidím v úterý, dám pak vědět.
Napsal: 20 čer 2006, 12:53
od Charlie
Tak jsem byl v servise a je to nefunkčí EGR a vadná lambda, za EGR chtěj 5200 a za lambdu 3100. Takže oprava za 10.000 i s prací.
Napsal: 20 čer 2006, 16:55
od Charlie
No teď jsem ještě volal do Opela, a tam mi řekli za EGR 3128kč, tak to už je lepší. Hlavně aby ta spotřeba šla dolu. Jo a ještě, k čemu vlastněje ta lambda sonda??
Lambda sonda
Napsal: 20 čer 2006, 18:35
od tom
Otáčky
Napsal: 29 čer 2006, 16:13
od KLF
Ahoj, mám dotaz. Nemůžu ublížit motoru podtáčením? Snažím se jezdit ekonomicky, točím tak do 2000-2500ot/min. Mám motor ECOTEC 1,6 16v. Někde jsem slyšel, že se tím může motor ničit, i když já si myslím, že ne. Co je na tom pravdy?