Stránka 1 z 2

zaslepení EGR 1,6 8V ????

Napsal: 02 zář 2008, 18:09
od monderka1
Musim po zaslepeni EGR vyresetovat RJ?

Popripade jak se to dela, mam 1,6 8 V???

Delal to nekdo na tomhle motoru?

Napsal: 02 zář 2008, 22:34
od monderka1
?????

Napsal: 03 zář 2008, 07:36
od HonzaL
Mám ho zaslepený asi tři roky a bez problémů. Když pohledáš v poradně, tak toho najdeš dost jak ho zaslepit.

Napsal: 03 zář 2008, 10:38
od monderka1
A to mas 1,6 8V? Mne ted bylo receno, ze ma vysouvaci jehlu a tudiz zaslepit nejde?!!!

Napsal: 03 zář 2008, 21:05
od manli2

Napsal: 03 zář 2008, 21:45
od monderka1
Dneska jsem mluvil s Romanem K a ten mi tvrdil, ze na 1,6 8V ho zaslepit nelze kvuli vyjizdejici jehle.Vzhledem k tomu, ze se zivi na autodilech to tak asi je. Kdyz tam dam takovouhle zaslepku tak budu svitit kontrolka a tohle je jeste Fko,ne?

Napsal: 03 zář 2008, 21:46
od manli2
a co že je to efko...

Napsal: 03 zář 2008, 21:47
od manli2
a proč myslíš že tam je ta díra v tý záslepce? aha?

Napsal: 03 zář 2008, 22:04
od manli2
Obrázek 8)

Napsal: 03 zář 2008, 22:10
od monderka1
Takze to asi jde?Kdyz to tak vidim. Mne nerikejte, ze to tu nikdo nedelal u tohohle motoru. A jak potom s tou RJ?Zadna kontrolka mi nesviti,ale proste ho chci odriznout.

Napsal: 03 zář 2008, 22:12
od manli2
a poč by měla svítit.... a kdybys trochu hledal na netu.... není jen astra-g tak by si zjistil že spousta 16 má zaslepenej egr....

Napsal: 03 zář 2008, 22:19
od monderka1
Jo , ale 1,6 16V. To co sem stihl procist, tak jedinej byl Sasa,ale ten ho zaslepoval az uz ho mel v prd....

Napsal: 04 zář 2008, 02:31
od undertaker
Tak v prvom rade zaslepit sa to da a funguje to aj na 8V bez toho aby svietila kontrolka na palubovke. ihla sa vysuva co nie je idealne ale co uz... ak chces aby to malo aj nejaky vyznam tak to potrebujes spravit tak aby na tej zaslepke nebol ziaden otvor kedze sanie sa nezanasa lebo 8V je jednobodovy vstrek do sania zaslepenym sa riesi len to aby sa nepokazil AGR ventil. To dosiahnes tak ze si z hrubeho plechu spravis podla stareho tesnenia co je pod AGR zaslepku len z otvorom pre skrutky. Ja ho mam spraveny zo zeleza 3mm hrubeho. zaslepku potries silikonom tu das na miesto povodneho tesnenia a nato aby si tam mohol dat AGR tak aby sa ihla mohla pohybovat to zlozis nasledovne... das tam dva matice tak 1cm vysoke na ne das AGR a cez AGR a maticu pojdu skrutky co ho tam drzia... budes potrebovat skrutky dlhsie prave o vysku matice lebo povodne nie su dost dlhe.. tak dosiahnes to ze do agr nebude prudit plyn z vyfuku a nebude ho zanasat.. samozrejme ze predtym ako to cele zmontujes AGR poriadne vycisti... podlozku potrebujes hrubsiu pretoze ju uz nebude pritlacat cela plocha AGR ale len plocha pod maticou.. Ja to mam takto spravene na aute asi rok a vsetko funguje ako ma... Davat zaslepku z otvorom pre ihlu podla mna nema zmysel pretoze prave do priestoru ihly potom aj tak prudia spaliny ktore ju zanasaju a casom potom AGR aj tak skape...

Napsal: 06 lis 2008, 16:33
od monderka1
Dneska jsem vymontoval EGR a jak mam vycistit tu jehlu, jak ji vysunu? Je tam pet pinu na konektoru a nevim,kam mam privest napeti, nebo jak tu jehlu dostanu ven ,abych ho vycistil?Poradite mi nekdo?

Napsal: 06 lis 2008, 21:12
od HonzaL
Napětí připoj na krajní kontakty, je to jedno, kam dáš + a kam -, jehla by měla vyjet ven. Na vyčištění použij cokoliv, co rozpouští karbon.