Kontrolka elektroniky motoru pri otackach nad 3500 X16SZR
Napsal: 30 črc 2008, 14:37
Zdravim
Mam takovy problem. Koupil jsem Astru G benzin 1.6 X16SZR (r.v. 1999) puvodem z Nemecka najeto cca 98 000km, vsechno vypadalo v poradku. Ale kdyz s ni jedu po dalnici a otacky drzim nad 3500 ot/min (cca 120 km/h), rozsviti se mi kontrolka elektroniky motoru a motor uz zdaleka tolik netahne. Auto jede, ale ztrati tah dokud nezastavim a nevypnu motor. Dal jsem to kamosovi na diagnostiku a vyhodilo mu to vsechny mozne chyby od AGR pres Lambda sondu az nevim po co. Tak to vynuloval a kdyz se mu kontrolka rozsvitila zas, diagnostika uakzala chybu ridici jednotky. Ted se snazi sehnat nejakou ridici jednotku na vrakaci nebo tak nekde.
Myslite, ze ta vymena ridici jednotky (neni to zrovna nejlevnejsi) pomuze nebo by to jeste mohlo byt i neco jineho (vaha vzduchu, nebo ja nevim co). Par temat navrch mel Selice neco podobneho jen to bylo na Dieselu. Diky za pomoc.
Mam takovy problem. Koupil jsem Astru G benzin 1.6 X16SZR (r.v. 1999) puvodem z Nemecka najeto cca 98 000km, vsechno vypadalo v poradku. Ale kdyz s ni jedu po dalnici a otacky drzim nad 3500 ot/min (cca 120 km/h), rozsviti se mi kontrolka elektroniky motoru a motor uz zdaleka tolik netahne. Auto jede, ale ztrati tah dokud nezastavim a nevypnu motor. Dal jsem to kamosovi na diagnostiku a vyhodilo mu to vsechny mozne chyby od AGR pres Lambda sondu az nevim po co. Tak to vynuloval a kdyz se mu kontrolka rozsvitila zas, diagnostika uakzala chybu ridici jednotky. Ted se snazi sehnat nejakou ridici jednotku na vrakaci nebo tak nekde.
Myslite, ze ta vymena ridici jednotky (neni to zrovna nejlevnejsi) pomuze nebo by to jeste mohlo byt i neco jineho (vaha vzduchu, nebo ja nevim co). Par temat navrch mel Selice neco podobneho jen to bylo na Dieselu. Diky za pomoc.