EGR AGR moje story
Napsal: 29 črc 2008, 18:42
Kdysi jsem tady psal, jak muj Astrolet netaha, je linej, zrychleni snad jeste horsi, nez 1.4
Casem jsem udelal tyhle veci:
Zapalovaci lista Delco - nova, stara se odebrala do vecnejch lovist.
Svicky NGK - zlepseni, vzhledem k tomu, ze elektrody puvodnich GM byly jak ohorely frantisky. Nicmene furt lenochod.
Vycisteni klapky - protoze mam ultrazvukovou pracku, putovalo to tam, po vytazeni bo bylo jak novy. Nicmene zadna zmena.
Kontrola potenciometru klapky - v poradku
Cisteni trysek ultrazvukem - v poradku, zadna zmena nepozorovana.
Pak jsem byl delsi dobu mimo republiku, s autem jezdil bracha, ale taky na nic neprisel a asi si na toho lenochoda zvyknul a prislo mu to normalni.
Momentalne jsem taky mimo republiku, ale o dost bliz, takze muzu mit auto u sebe a delat pokusy.
Palivovy filtr - tudy cesta vede, auto konecne dosahuje otacek atakujici omezovac, nicmene se pri jizde obcas rozsveci kontrolka diagnostiky. Chyba P1405 Linear EGR position (?) Po vymene fitru sla neskutecne nahoru spotreba, dalnice (500km) rychlosti 110-140 za 8 a mesto snad 12.
Cisteni EGR - Moje zkusenost, ventil jako takovej chodi, cvaka, otevira, zavira jako by se nechumelilo, ale jeho "elektro" cast, ten rezistor je zrejme kaput a dava nejaky blby hodnoty. Pri jizde s live datama nikdy nesla hodnota otevreni pres 33%, coz je asi divny. No uz je objednano z eBaye, takze se pak podelim o dojmy s novym EGR. jeste vymenim svice za BOSCH, co doporucujou u Opla a uvidim.
Po tomhle "cisteni", ktery moc nepomohlo, se to trosku zlepsilo, hlavne studeny to jede celkem slusne, nicmene to houpani po ubrani plynu a lenost v nizkejch otackach tam furt jeste je. I kdyz to bejvalo o dost horsi.
K otazce zaslepeni EGR jsem skeptickej, buhvi co se deje, nebo co ocekava jednotka (z lambdy) pri otevreni ventilu a prepousteni vejfukovejch plynu zpet do sani, ceka chudsi hodnoty a pritom nenastane zadna zmena. No radsi dobre fungujici EGR, oil catch can mezi hadici z odvetravani vika ventilu a snad to bude v pohode. (toho sajrajtu v sani je neskutecny mnozstvi.)
mate nekdo nejaky tipy, co zkontrolovat, nejaky hadicky, podtlaky atd? Jo a prdej mi parohy, klasika, ale po ohrati se to zatahne, nevim, jestli to ma cenu varit nebo menit. Za cas to prdne zas.
Diky
Casem jsem udelal tyhle veci:
Zapalovaci lista Delco - nova, stara se odebrala do vecnejch lovist.
Svicky NGK - zlepseni, vzhledem k tomu, ze elektrody puvodnich GM byly jak ohorely frantisky. Nicmene furt lenochod.
Vycisteni klapky - protoze mam ultrazvukovou pracku, putovalo to tam, po vytazeni bo bylo jak novy. Nicmene zadna zmena.
Kontrola potenciometru klapky - v poradku
Cisteni trysek ultrazvukem - v poradku, zadna zmena nepozorovana.
Pak jsem byl delsi dobu mimo republiku, s autem jezdil bracha, ale taky na nic neprisel a asi si na toho lenochoda zvyknul a prislo mu to normalni.
Momentalne jsem taky mimo republiku, ale o dost bliz, takze muzu mit auto u sebe a delat pokusy.
Palivovy filtr - tudy cesta vede, auto konecne dosahuje otacek atakujici omezovac, nicmene se pri jizde obcas rozsveci kontrolka diagnostiky. Chyba P1405 Linear EGR position (?) Po vymene fitru sla neskutecne nahoru spotreba, dalnice (500km) rychlosti 110-140 za 8 a mesto snad 12.
Cisteni EGR - Moje zkusenost, ventil jako takovej chodi, cvaka, otevira, zavira jako by se nechumelilo, ale jeho "elektro" cast, ten rezistor je zrejme kaput a dava nejaky blby hodnoty. Pri jizde s live datama nikdy nesla hodnota otevreni pres 33%, coz je asi divny. No uz je objednano z eBaye, takze se pak podelim o dojmy s novym EGR. jeste vymenim svice za BOSCH, co doporucujou u Opla a uvidim.
Po tomhle "cisteni", ktery moc nepomohlo, se to trosku zlepsilo, hlavne studeny to jede celkem slusne, nicmene to houpani po ubrani plynu a lenost v nizkejch otackach tam furt jeste je. I kdyz to bejvalo o dost horsi.
K otazce zaslepeni EGR jsem skeptickej, buhvi co se deje, nebo co ocekava jednotka (z lambdy) pri otevreni ventilu a prepousteni vejfukovejch plynu zpet do sani, ceka chudsi hodnoty a pritom nenastane zadna zmena. No radsi dobre fungujici EGR, oil catch can mezi hadici z odvetravani vika ventilu a snad to bude v pohode. (toho sajrajtu v sani je neskutecny mnozstvi.)
mate nekdo nejaky tipy, co zkontrolovat, nejaky hadicky, podtlaky atd? Jo a prdej mi parohy, klasika, ale po ohrati se to zatahne, nevim, jestli to ma cenu varit nebo menit. Za cas to prdne zas.
Diky