Stránka 1 z 2
Nový 1,6 16v.
Napsal: 06 čer 2006, 10:31
od Franta
Dobrý den
Chci se Vás jako znalců, zeptat. Jaký máte názor na 1,6 v novým gečku r.v.2006?
Moc se v tom nevyznám, jaké označení má ten motor?
Chlastá olej?
Dík Franta
Napsal: 06 čer 2006, 10:39
od Oťas
G Astry jsou myslím bez problémů, co se oleje týká, na to trpěly F Astry 16V.
Napsal: 06 čer 2006, 10:42
od Vojta
no to by ti mohli někteří majitelé 1.6 16V vyprávět jak géčka "nežerou" olej
jinak když se k tomu motoru budeš chovat slušně a měnit olej max po 15000 tak by problém bejt neměl, hlavně se nenech zblbnout longlife olejema na 30tis/2 roky....
Napsal: 06 čer 2006, 10:43
od pepca
asi nemáš zcela pravdu,já mám právě ten nepovedenej motor,byl v těch posledních efkách,no a vlastně prvních géčkách,mám ten 1.6 X16 XEL no a nejsem jediný komu olej papá,mně ještě málo,sousedce příšerně.
Napsal: 06 čer 2006, 10:44
od Oťas
pepca píše: asi nemáš zcela pravdu,já mám právě ten nepovedenej motor,byl v těch posledních efkách,no a vlastně prvních géčkách,mám ten 1.6 16 ventil XEL, no a nejsem jediný komu olej papá,mně ještě málo,sousedce příšerně.
Jj... omlouvám se ...ty jsi ta světlá vyjímka...:-DDD
U těch X motorů to bylo způsobeno špatnou ovalitou pístů ... u Zkovejch se to vyřešilo a jsou bez problémů.
Napsal: 06 čer 2006, 10:46
od Franta
A jak je to s tím značením, toho motoru?
Franta
Napsal: 06 čer 2006, 10:48
od Oťas
Vojta píše:no to by ti mohli někteří majitelé 1.6 16V vyprávět jak géčka "nežerou" olej
jinak když se k tomu motoru budeš chovat slušně a měnit olej max po 15000 tak by problém bejt neměl, hlavně se nenech zblbnout longlife olejema na 30tis/2 roky....
Neznám nikoho, kdo by si na Z motor stěžoval....
Napsal: 06 čer 2006, 10:48
od pepca
Oťas píše:pepca píše: asi nemáš zcela pravdu,já mám právě ten nepovedenej motor,byl v těch posledních efkách,no a vlastně prvních géčkách,mám ten 1.6 16 ventil XEL, no a nejsem jediný komu olej papá,mně ještě málo,sousedce příšerně.
Jj... omlouvám se ...ty jsi ta světlá vyjímka...:-DDD
NECH TOHO,SRANDISTO,NEJEN JÁ,stačí se podívat do tecnických poznámek,uvidíš jakou tam uvádějí spotřebu oleje,raději to tam napsali,asi aby jsi se pak nedivil,nebo co.
Napsal: 06 čer 2006, 10:53
od Oťas
pepca píše:Oťas píše:pepca píše: asi nemáš zcela pravdu,já mám právě ten nepovedenej motor,byl v těch posledních efkách,no a vlastně prvních géčkách,mám ten 1.6 16 ventil XEL, no a nejsem jediný komu olej papá,mně ještě málo,sousedce příšerně.
Jj... omlouvám se ...ty jsi ta světlá vyjímka...:-DDD
NECH TOHO,SRANDISTO,NEJEN JÁ,stačí se podívat do tecnických poznámek,uvidíš jakou tam uvádějí spotřebu oleje,raději to tam napsali,asi aby jsi se pak nedivil,nebo co.
Já taky mluvím o Z motorech a nééé, který se dávaly do f Aster a zpočátku do Gček.... a s motorem rv 06 bych se toho vůbec nebál. Včas měnit a není co řešit.
Napsal: 06 čer 2006, 18:32
od Zdeněk Lbc
V současných ASTRÁCH řady G se používají motory s označením Z16XEP, neboli TWINPORT. Motory jsou dobrý, výkon 77 kW. Mohu doporučit.
Napsal: 06 čer 2006, 20:02
od TOMHAJ
Zdeněk Lbc píše:V současných ASTRÁCH řady G se používají motory s označením Z16XEP, neboli TWINPORT. Motory jsou dobrý, výkon 77 kW. Mohu doporučit.
zajimalo by me,od jakeho roku se davaly ty "lepsi" motory. Ja mam 5/99 a mam take 1,6 16V X...
Napsal: 06 čer 2006, 20:06
od pealss
no nase stricka je 1,6 16 v a olej vubec nepapa ani nedolivam vzdy co tam naliju i po 12 000 km vyliju
a max spokojenej slusna spotreba za slusnou muziku
Napsal: 06 čer 2006, 20:28
od pepca
zdarec,tak to ti gratuluji,co máš vlastně za rok výroby?kolik naběháno?je to asi zázrak,já tu mojí koupil v době co měla nalítáno pouhých 44000km,ted pouhých 51000km no a papá olej,tedy až taková hrůza to není,na 6000km jsem dolíval litřík,ale do výměny by jistě hladina oleje nevydržela,vychází to tudíž dva litry dolívání na 12 tisíc kiláků,bohužel,ale to jsem ještě z těch štastnějších,nejvíc to je poznat při prvním startu,to je zza prdelí pěkný bleděmodrý kouř,pak to ihned ustane,no nic,blahopřeji ti,jen prozrad ten rok,schválně.
Napsal: 06 čer 2006, 20:36
od TOMHAJ
no ten bledemodry kour byva vetsinou po vymene pistnich krouzku a tak...coz u tebe jiste neni.Nedavas tam moc oleje?
Napsal: 06 čer 2006, 20:53
od pepca
TOMHAJ píše:no ten bledemodry kour byva vetsinou po vymene pistnich krouzku a tak...coz u tebe jiste neni.Nedavas tam moc oleje?
to né,olej nedávám ani k horní rysce,to píšou i v příručce,raději kousek pod,dolíval jsem puze dvakrát,zhruba po půl litru,ten kouř taky není pravidelně,jen někdy,není až tak bledý,prostě takový modrý,né jako ty škodárny,takhle to již pokuřovalo již po dotažení z němec,prostě mně to příde,že to steče po odstavení,pak to při prvním startu vyletí ven a je to dobrý,jen ale někdy,záhada.