Stránka 1 z 5

Rozdíl 1.6 55kW nebo 74kW

Napsal: 06 čer 2006, 10:06
od Mikal
Chci se zeptat, jak hodně poznám rozdíl mezi 55kw a 74kw u benzin. motoru 1,6 16V

Při normální jizdě po městě, víkendově po republice. žádné honění po dálnicích.

Asi divnej dotaz, ale nevim jak se zeptat.
díky

Re: Dotaz

Napsal: 06 čer 2006, 10:35
od Luky
Zigi píše:
Mikal píše:Chci se zeptat, jak hodně poznám rozdíl mezi 55kw a 74kw u benzin. motoru 1,6 16V

Při normální jizdě po městě, víkendově po republice. žádné honění po dálnicích.

Asi divnej dotaz, ale nevim jak se zeptat.
díky
Tak 55kw neni 16V ale 8V a hlavne jde v tom vykonu poznat tah ve vyssich otackach!Jestli nejsi na honeni po dalnicich a caste vytaceni,doporucuji slabsi motorizaci!
Ale pokud budes ty vikendy jezdit s vice lidma treba pod stan, tj. s plnym kufrem, tak je to za trest. To pri kazdym mensim kopecku budes podrazovat.

Napsal: 06 čer 2006, 10:43
od Vojta
zase debilní název tématu :!: :!: :twisted: :twisted:

Napsal: 06 čer 2006, 11:01
od Doktor
Mikale přepiš název předmětu na co se ptáš, ať je to každému hned jasné,.
Nebo se Vojta zvojtí. A my taky :lol:

Napsal: 06 čer 2006, 11:07
od Vojta
Zigi píše:
Doktor píše:Mikale přepiš název předmětu na co se ptáš, ať je to každému hned jasné,.
Nebo se Vojta zvojtí. A my taky :lol:
Nobe at to prepise Vojta,urcite to zvladne rychleji a spolehliveji :lol: :lol:
to určitě a za chvíli nebudu dělat nic jinýho :!:

Napsal: 06 čer 2006, 11:12
od Mikal
Omlouvám se,
můžete se kdyžtak vrátit k odpovědím,

jaký je cenový rozdíl??

Napsal: 06 čer 2006, 18:26
od Zdeněk Lbc
Osmi ventilových 1,6i bude asi podstatně méně než 1,6i 16V. Gčko je i těžší než bylo Fko. To už radši sežeň 1,4i 16V má 66 kW a je jich podstatně více. Rozhodnutí je ale na Tobě. :lol: :lol: :lol:

Napsal: 08 čer 2006, 09:36
od Karlos
Jak to tady pročítám tak 1.6 8V nebrat??!! jak je to z výměnou např.rozvodů u 16.8V vs 1.4 16V,1.6 16V po najetých určitých tkm. liší se to nějak??Co ceny náhradních dílů-jaké jsou rozdíly u těchto motorů

Napsal: 08 čer 2006, 09:50
od Luky
Karlos píše:Jak to tady pročítám tak 1.6 8V nebrat??!! jak je to z výměnou např.rozvodů u 16.8V vs 1.4 16V,1.6 16V po najetých určitých tkm. liší se to nějak??Co ceny náhradních dílů-jaké jsou rozdíly u těchto motorů
Spatne jsi to pochopil. Ja ji mel ve starym eFku a ten motor je drzak.
Proste si vyber podle toho co preferujes, rek bych, ze ty vyhody a nevyhody obou jsou docela popsany o par prispevku vyse.

Napsal: 08 čer 2006, 10:02
od Vojta
Karlos píše:Jak to tady pročítám tak 1.6 8V nebrat??!! jak je to z výměnou např.rozvodů u 16.8V vs 1.4 16V,1.6 16V po najetých určitých tkm. liší se to nějak??Co ceny náhradních dílů-jaké jsou rozdíly u těchto motorů
co se týče mechanický údržby tak levnější bude asi 8V

Napsal: 08 čer 2006, 10:19
od Doktor
Já jsem koupil taky 8V a člověk,který mi ji dává dohromady říkal, že jsou to dobré motory a hlavně, že se u nich nepotkají ventily, jako je ta možnost u 16V. ALE NEVÍM, ŘÍKÁM CO JSEM SLYŠEL. :wink:

Napsal: 08 čer 2006, 10:30
od FIURY
Já jsem volil kompromis 1.6 8V 62kw , výkon ujde, levnej servis, nepotřebuju s nikým závodit... ikdyž 16V bych teď asi bral taky

Napsal: 08 čer 2006, 23:01
od M&R
Doktor píše:Já jsem koupil taky 8V a člověk,který mi ji dává dohromady říkal, že jsou to dobré motory a hlavně, že se u nich nepotkají ventily, jako je ta možnost u 16V. ALE NEVÍM, ŘÍKÁM CO JSEM SLYŠEL. :wink:
Když Ti praskne rozvoďák, potká se i osmi ventil :cry:

Napsal: 08 čer 2006, 23:14
od manli2
když praskne ve správnej čas tak ne :wink: :wink:

Napsal: 08 čer 2006, 23:17
od M&R
:P :P Ale to musíš být veliký klikař :P :P :wink: