Stránka 1 z 1

Olej ve vodě,kovové rány X16XEL

Napsal: 23 čer 2008, 06:14
od Pavlis
Neznáte náhodou někoho šikovného co by se mi na to podíval(Pardubice-Holice)? Asi to bude těsnění pod hlavou(hlavně at není prasklá hlava), Jen se bojím toho kovového klepání. Auto natočím, ty rány začnou až při přidání plynu. Nesetkal jste se stím někdo?

Napsal: 23 čer 2008, 07:07
od langdon2
Fuu, tak toto iste robi aj sestrina Corsa.....nam bolo povedane ye to je tesnenie pod hlavou.....A okrem toho aj zere olej jak fras...biely dym...Ale do opravy to nejde.....Idem tento alebo na buduci tyzden vratit motor....ten je este v zaruke...bo ten sme kupovali zvlast...Tak snad sa mi podari zohnat nejaky lepsi.....

Napsal: 23 čer 2008, 07:31
od milosh
Pavlisi, koukals na stav oleje? Mozna by to mohla byt jedna z moznych pricin.

Napsal: 23 čer 2008, 08:19
od spermin
jo jo nedostatek oleje, nebo už vyběhaný motor, vůle v ložiskách a čepech, ale nejdříve zkus ten olej.

Napsal: 23 čer 2008, 13:34
od Pavlis
Nádobka na vodu je plná vody s olejem a v motoru je plno oleje ale taky namíchaný s vodou. Tak to určitě blbě maže a podle mého názoru se blbe zvedají ventily(špatné tlakování oleje s vodou). Určitě napíšu co tomu všechno bylo a jaká byla příčina. Pokud nikoho neseženu, tak to příští týden rozdělám sám(tento týden to ani náhodou nestihnu).

Napsal: 23 čer 2008, 13:47
od spermin
Pavlis píše:Nádobka na vodu je plná vody s olejem a v motoru je plno oleje ale taky namíchaný s vodou. Tak to určitě blbě maže a podle mého názoru se blbe zvedají ventily(špatné tlakování oleje s vodou). Určitě napíšu co tomu všechno bylo a jaká byla příčina. Pokud nikoho neseženu, tak to příští týden rozdělám sám(tento týden to ani náhodou nestihnu).
to vypadá na těsnění pod hlavou

Napsal: 25 čer 2008, 08:32
od Pavlis
Jaká je cena výněny těsnění pod hlavou???Nevíte jaká by mohla být příčina?

Napsal: 04 črc 2008, 09:17
od Pavlis
Tak nakonec je to "jen " těsnění pod hlavou, je díra v těsnění mezi 1 a 2 válcem. Nechal jsem přebrousit hlavu, dneska koupím těsnění pod hlavou a pod sání. Gumičky na přetěsnění ventilů, vodní pumpu(je ještě původní a má najeto 153tis.km).Tak snad to bude vše. Napíšu přesně ceny kolik co stálo až bude po opravě.

Napsal: 16 črc 2008, 08:24
od Pavlis
Tak cena opravy mě vyšla na 6800kč, myslím že to je docela dost, na to že to dělal tzv.kámoš (matroš 1700 + 800 břebroušení hlavy o 0,35mm). Co říkáte na cenu?

Napsal: 16 črc 2008, 19:14
od spermin
Pavlis píše:Tak cena opravy mě vyšla na 6800kč, myslím že to je docela dost, na to že to dělal tzv.kámoš (matroš 1700 + 800 břebroušení hlavy o 0,35mm). Co říkáte na cenu?
jak dlouho to Dělal?
typl bych že 2000 zisku by mohly stačit

Napsal: 17 črc 2008, 11:20
od Pavlis
Auto u něho bylo 10dní a to tvrdil, že to bude max do 3. Ani nevyměnil olej a chůadící kapalinu, o které jsem mu říkal. To jsem chtel už koupin manžety na ručku a řadičku, tak budu muset zase počkat :cry:

Napsal: 17 črc 2008, 18:48
od milhaus
no za to co pises je to dost to mi ver :) :)
a co rozvody?????? to ti dal jenom novou pumpu a starej remen?kladky ti taky nevymenil?ty voe dobry :shock: :shock: :shock: a volej ti nechal starej i kapalinu?to jsou vocase ty lidi. :x :x :x a co svicky atd...................
jo jo znamy :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: 18 črc 2008, 06:13
od Pavlis
Ne vubec nic, ani svíčky,řemen kladky, prostě nic. Příště jdu raději do servisu nebo si to udělám sám. Jen jsem se bál těch rozvodů, ale podle toho co jsem viděl to není nic složitého, tak to stejně asi udělám sám.

Napsal: 18 črc 2008, 06:33
od milhaus
co si clovek neudela sam ......

kladky ani svicky by tak nevadily jestlize byly v poradku,ale remen?riskujes ze se ti to potka.remen ktery sundas se nesmi vracet,nebot je uz vytahanej a kdyz ho znova napnes tak muze rupnout.