Stránka 1 z 1

1.6 8V , Po vyhodeni rychlosti otacky padaju velmi pomaly

Napsal: 22 čer 2008, 21:32
od patrik.pirnik
Sewas hosi ! Potrebujem helfnut.

Mam Astru G1.6 8 v. KEd jazdim a vyhodim rychlost, tak otacky relativne rychlo spadnu na 1500 a potom sa tam dost dlho (10 - 15 sekund) drzia a az potom padnu pod 1000. Pri zrychlovani obas jemnesklbe motor.
Co to je ? Vycistil som skrtiacu klapku, vymenil sviecky, vymenil filtre, vymenil RG Ventil a stale to takto je. Dal som to na pocitac a bolo to ok.
Mozu to byt este Kable rozdelovac - sviecky ? Resp. co ine ? Dekuji

Napsal: 22 čer 2008, 23:07
od Lukáš.N.
Krokový motorek volnoběhu :wink:

Napsal: 24 čer 2008, 17:25
od NOVON
Pokud je to při jízdě,tak je to OK,v tomto případě motor drží zvýšeně otáčky z důvodu bezpečné funkčnosti posilovače brzd a posilovače řízení,i když není servo u G-čka poháněno motorem,má velký odběr proudu...
Po zastavení by,ale měly otáčky klesnout cca na 1000.Pokud né,tak je chyba nejspíš v krokovém motorku volnoběhu-pomalu vyjíždí pístek...

Napsal: 24 čer 2008, 23:54
od patrik.pirnik
A jemne trhanie motora pri zrychlovani, mozu sposobit kable sviecky - rozdelovac ?

Napsal: 11 črc 2008, 01:07
od Harley
Rozdělovač asi těžko, máš tam nejspíš modul zapalování ! Teda pokud je to Astra G X16SZR !

Napsal: 14 črc 2008, 20:31
od PIKI
tento problem uz riesim asi 6mes. a zatial bez uspechu , ja mam asi len ten rozdiel ze mne auto zdochne !!!

Napsal: 17 črc 2008, 18:55
od milhaus
a co olej?nemas ho tam hodne?nebo malo?co palivo je kvalitni?co palivovy filtr?

Napsal: 21 črc 2008, 00:48
od pindo5
cau ja mam tiez ten problem uz som vymenil aj ten krokovi motorcek 4500sk uf ale nepomohlo :lol:

Napsal: 31 črc 2008, 19:01
od vasekpetr1
Mám dotaz: Když povolím ty dva torxy, které drží motorek volnoběhu, půjde mně vytáhnout motorek bez potíží ven, nebo je tam ještě nějaký zádrhel v podobě nějaké pružinky, která dělá předpětí pro klapku či něco podobného? Mám problém v tom, že při volnoběhu otáčky mírně kolísají - na otáčkoměru ručička poskakuje okolo 800 otáček. Motor nemá klidný chod, mechanik mi řekl pročistit krokový motorek. Nebo mám spíš hledat problém v potenciometru nastavení škrtící klapky?