Stránka 1 z 4
Automatický sytič ?
Napsal: 07 čer 2008, 23:14
od Vavroch
Tak přátelé, po delší době na Vás mám zase technický dotaz. Astrulka začla nějáko zlobit. Jakmile se udělo tepleji ... +15 stupnu a vic tak vzdy po nastatovaní auto cca 2-3min pripadne 1-2km toci na volnoběh cca 1500 ot/s. BBohate to staci abych se rozjel bez plynu ... dela to jen kdyz je tepleji ... takze jaro- leto .... v zime dobry ... jak rikam, po chvily se to srovna a vse je v normalu ... ale po vice jak 4 hodinach kdy je autiko odstaveny a pak znovu nastartuji, tak se situace opakuje ... další věc která může a nemusí souviset je ta, ze jsem mel za to, ze na volnobech astrule (1,6/16V) ma tocit cca 700-800 otacek ... nekdy mi tocit tak jak pisu, ale vetsinou mi toci nejaky 800-1050 otacek ... nevim co se deje ... pred casem mi odesla zapalovaci lista, tak ta je nova a svicky taky ... pokud by to nekdo myslel, ze pudl bude zakopanej v termostatu, tak astra at je teplo nebo zima po zahrati ukazuje nejakych 80-90 stupnu ... coz myslim je v poradku ... pokud by někoho něco napadlo, či chtěl něco upřesnit, jen pište do fora ... budu rad za kazdy napad ... diky
Napsal: 08 čer 2008, 10:58
od pansuu
Tak k tomu se přidávám, stejná diagnoza, jen nemám novou lištu. Můj postřeh navíc, začalo to dělat až po vyčištění klapky.
Napsal: 08 čer 2008, 12:01
od rychlyradim
vidím že se tu zase skládají motory x16xel
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
a za další vím že raději nebudu šahat na klapku!
Mě tedy otáčky drží jak kdy chvíli bez nějakého lítání na 1200 otáčkách a pak normálně spadnou na 800 bez nějakého kolísání! aby mi to nedrželo tak vysoko tak mi stačilo vyčistit krokový motorek! a problém byl pryč! ----- ale asi jen tak na pár měsíců! pak opět otáčky po nastartování studeného motoru na 1200! - štve mě to akorát v tom že to bude mít asi sumasumárum vyšší spotřebu!
Další co ještě pomůže tak natankování asi 2 nádrží Shell power racing
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
For Vavroch - otáčky na volnoběh si zkoušel za jízdy nebo na místě? za jízdy jsou myslím větší než když stojíš!! jinak teplota jak řikáš cca 85C a termostatem to určitě není!!!!
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Napsal: 08 čer 2008, 12:43
od Defender
Jo dělá mi to taky úplně stejně už od koupě, tzn. v teplém období +-15
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
, zatím to neřeším a pokud můžu tak počkám ty necelý 2 min. až se to ustálí a pak v klidu vyjedu
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Napsal: 08 čer 2008, 16:54
od rychlyradim
takže jak z toho asi vyplívá u motoru X16XEL tohle neřešit...
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Napsal: 08 čer 2008, 16:59
od Phrz
po nastartovani proslapnout na volnobeh a spadne to dolu
Napsal: 08 čer 2008, 17:26
od rychlyradim
Phrz píše:po nastartovani proslapnout na volnobeh a spadne to dolu
no u mě jak kdy...někdy to pomůže jindy ne...
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
opravdu zvláštní....a je mi také divné že po pročištění krokáče je to dobrý jen na chvíli...kde bude asi ta chyba!?!
Napsal: 08 čer 2008, 18:55
od George
To samý...ale ať je teplo nebo zima
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
neřešil sem to a řešit nehodlam, když se s tim rozjedu, o to dřív to spadne na normál. Při technický taktéž volnoběžné otáčky ve zlatém středu
Napsal: 11 čer 2008, 07:39
od vasekpetr1
A nemůže to mít souvislost s teplotou nasávaného vzduchu? Takové čidlo tam přece taky je, ne?
Napsal: 11 čer 2008, 08:32
od rychlyradim
vasekpetr1 píše:A nemůže to mít souvislost s teplotou nasávaného vzduchu? Takové čidlo tam přece taky je, ne?
chtělo by to pořešit...vyměnit čidlo?!?!?!?!?!???jinak se to nikdo nikdy nedozví..
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Napsal: 11 čer 2008, 15:02
od Vavroch
rychlyradim píše:vidím že se tu zase skládají motory x16xel
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
a za další vím že raději nebudu šahat na klapku!
Mě tedy otáčky drží jak kdy chvíli bez nějakého lítání na 1200 otáčkách a pak normálně spadnou na 800 bez nějakého kolísání! aby mi to nedrželo tak vysoko tak mi stačilo vyčistit krokový motorek! a problém byl pryč! ----- ale asi jen tak na pár měsíců! pak opět otáčky po nastartování studeného motoru na 1200! - štve mě to akorát v tom že to bude mít asi sumasumárum vyšší spotřebu!
Další co ještě pomůže tak natankování asi 2 nádrží Shell power racing
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
For Vavroch - otáčky na volnoběh si zkoušel za jízdy nebo na místě? za jízdy jsou myslím větší než když stojíš!! jinak teplota jak řikáš cca 85C a termostatem to určitě není!!!!
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Souhlas, za jízdy se volnoběh pohybuje někde okolo 1000ot., při stání padá nkam k těm 700-800 ot. otačky jsou vždy ustálené, nekolísaj během několika vteřin na různý hodnoty ... přesně tak, štve mi ta spotřeba, i když to může bjt třebas jen 0,5l na 100 km
Napsal: 11 čer 2008, 15:05
od Vavroch
Nu v pondělí jdu na technickou a emise, tak vám pak povim, jak to dopadlo ...
Napsal: 11 čer 2008, 18:50
od rychlyradim
Vavroch píše:Nu v pondělí jdu na technickou a emise, tak vám pak povim, jak to dopadlo ...
já byl čerstvě tedkom na technické...tam ti nic neřeknou.....a stejně tam přijedeš ze zahřátým motorem....a když ne tak ti s tím bude šlapat pořádně na plyn aby CO2 spadlo do zelenýho..... si myslím že ti astra projde hladce na emisich!
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Napsal: 11 čer 2008, 19:04
od Karel R
no myslím, že otáčky volnoběhu asi nebudou mít vliv na spotřebu, nebo vy snad jezdíte na volnoběh?
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Napsal: 11 čer 2008, 19:25
od rychlyradim
Karel R píše:no myslím, že otáčky volnoběhu asi nebudou mít vliv na spotřebu, nebo vy snad jezdíte na volnoběh?
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
no ale víš než ty otáčky spadnou ze startu a ty se stím rozjedeš..tak nemusíš vůbec šlapat na plyn a vono to docela jede....takže na křižovatce docela vysoko než normál na otáčkách
Jinak je známo než se auto zahřeje tak žere tak 30L)100Km/h ne?