Stránka 1 z 2

Proměnlivý výkon motoru

Napsal: 07 čer 2008, 12:12
od Michal Chody1980
Zdravím Vás tady všechny, píšu zde poprvé nicméně ze zoufalství :D
Mám g 1,6 16V motor x16xe.... a mám následující problém. Někdy pří jízdě mi auto táhne vyloženě od spodu cca 15-1800otáček a jde tak volně do 4-5000....jindy naopak má motor zvuk jak přefórovaný a nemá to takový ten švih a dynamiku.....když to takto jezdí tak to potom po 4000ot/min jako by zvadne a pak zase chytne při sešlápnutí pedálu okolo 5200...dělá to dost nepravidelně ....chod na prázdno je ok, při stále jízdě vše ok, čištěna klapka, pal filtr ok, svíčky ok, lišta ok, nic na palubce nesvítí. Kolega mechanik tvrdí čidlo sání že by to mohlo být....ale vážně je ten rozdíl velmi patrný....

Napsal: 07 čer 2008, 23:36
od Mik3cuk
Uplne stejne problemy mam + jeste pri startu otacky na 1500 ... taky uz nevim co stim na diagnostice vse oka a krom listy zkuseno vse zakl. ERG, vycistit klapku, nove svicky, filtry a furt to stejne .... kontrolka nejake poruchy nikdy zadna nesvitila....

Napsal: 08 čer 2008, 12:38
od Michal Chody1980
No ty otáčky mám také, ale za chvilinku klesnou. Mám pocit, že to je ale v pořádku...to dělají všechny studené motory, ne? teplý mi to snad neudělá..... zaměřím se na tom. Také mě to štve...pač jsem míval felícii 1,6 a ta táhle kam se todle hrabe.( tedy ve chvíli kdy to netáhne jak jsem psal výše) Jsem z toho zklamanej a nejvíc z toho, že nikdo nevím čím by to mohlo být. Každý řekne, co bys chtěl od 1.6...ale to není odpověď

Napsal: 10 čer 2008, 15:19
od xcarv
nic si z toho nedělejte z1.4xe to samé .

Napsal: 10 čer 2008, 17:19
od Michal Chody1980
No na jednu stranu jsem rád, že mají podobný problémy i jiní vlastníci jinak dobrého auta, ale stejně mi to mrzí....ale až na to přijdu, jestli na to přijdu, tak budu spokojen.

Napsal: 30 črc 2008, 20:40
od tappaja
Tak co, prisel jsi na to? Ja ze moje 1.6 16V dela obcas to samy. Rano vyjedu a jede to jak slak, pak se to ohreje nebo nejaky cidlo prestane makat a jede to jak tramvaj a zvuk motoru je jak pises. Kdyz slapnu na plyn, s takovym pocukavanim se to rozjizdi a chytne to zas kolem tech 3500-4000.
Zitra vymena svicek, vzduchovyho filtru, jak sem psal v jinym vlaknu, EGR je na ceste, ten je KO na 99%

Napsal: 31 črc 2008, 00:12
od Harley
Podle vašeho popisu závady tipuju zapalovací modul. Při malém zatížení OK, při akceleraci KO a pak v otáčkách se chytne !

Napsal: 31 črc 2008, 07:00
od tappaja
Zapalovaci modul mam novej, respektive ted uz je na nem najeto 35tis km. DELCO. S linym motorem se potykam od koupe :evil:

Napsal: 31 črc 2008, 07:33
od milosh
Jako nevim jak vy muj motor 1.6 16v prevazne nejezdim vic jak 3000ot a motor mi tahne porad stejne, ale automat je asi jinej trosku :)

Napsal: 31 črc 2008, 11:43
od Boči
Mel jsem ten samej problem (auto cukalo a zabiralo az od 4. tis ot.). Bylo to v dobe kdy sem nabral Shell V-Power Racing. No pak jsem vymenil svicky+palivovej filtr a jelo zase normalne.

Napsal: 02 srp 2008, 10:25
od Michal Chody1980
Tak jsem stále na to nepřišel.....je to divné.. Dám plnej hned zkraje rozjezdu...z 1500 ot a držím to do nějakých 5800...no to je líné jak hron...houpne to cca v 1850-2000 tak zase něco 2500 a poté jako by už ne....ale je to hnus....Už nevím co s tim.... Zkusím slepnou agr...ale nevěřim že je to tím.

Napsal: 02 srp 2008, 12:41
od tappaja
Ja mam pri dnesku jednu pozitivni zpravu, vymena svicek za origo Opel (Bosch) prinesla neuveritelny zlepseni, motor se ochotne vytaci, zmizelo to vahani a ma takovej lepsi zvuk. Nicmene jeste obcas pocituju takovy to houpani po ubrani plynu, ale to by mel byt ten vadnej EGR, takze pak poreferuju.
Kazdopadne doporucuju zkontrolovat svice a asi na tom bude neco pravdy, ze ty origo jsou proste best.
Predtim jsem mel NGK, mel sem je v motoru cca 35tis km.
Obrázek

Napsal: 02 srp 2008, 14:09
od Michal Chody1980
No já jsem tam měl právě ty bosh a na nich cca 10 000 a špatné...resp....tahání nepřestalo...ted jsem tam dal ty NGK...a první km ok a jak říkáš...prostě změna...ale po týdnu zase to samé:( už nevim....nebo jestli zvětšit odtrh svíčkám, aby to palivo líp prohořelo...nevim

vykon

Napsal: 02 srp 2008, 17:40
od arnie
Chlapi, nejde mi to vytocit vic jak na 3500-4000 ot. max 4000 a jakoby omezovac proste nejde vytocit vice ztrati vykon! nevite co s tim muze byt? :? :roll: :cry: :cry: :cry:

Napsal: 02 srp 2008, 17:46
od tappaja
Veci mraky, me pomohlo:
palivovej filtr - jak ho tam mas dlouho?
svice - kolik mas na nich najeto?

chyby to nehazi? Zlobici EGR dela paseku. Nemenils rozvody nekdy ted?