Stránka 1 z 2
Nedokonalé spalování
Napsal: 30 kvě 2006, 11:04
od brauny
Ahojte,
mám asi 2 měsíce Opel Astra 1.4 benzín. Občas se mi stane, že auto jede pouze na 3 válce, stačí zastavit a pak je vše ok. Když se toto stane, svítí kontrolka diagnostiky (takový žlutý čerpadlo). Na diagnostice zjistili pouze: nedokonalé spalování třetího válce.
Nevíte, kde může být problém? Nesetkal jste se s tím někdo?
Re: Nedokonalé spalování
Napsal: 30 kvě 2006, 11:06
od Princ William
brauny píše:Ahojte,
mám asi 2 měsíce Opel Astra 1.4 benzín. Občas se mi stane, že auto jede pouze na 3 válce, stačí zastavit a pak je vše ok. Když se toto stane, svítí kontrolka diagnostiky (takový žlutý čerpadlo). Na diagnostice zjistili pouze: nedokonalé spalování třetího válce.
Nevíte, kde může být problém? Nesetkal jste se s tím někdo?
mohla by to treba byt vstrikovaci tryska, tezko rict
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Napsal: 30 kvě 2006, 11:46
od Karel Gregor
Čau, mám 1.6 16V ( Z16XE ) a měl jsem stejný problém. Jednalo se o vadu, která se objevuje hlavně u motorů 1.6 a je to zakarbonováním motoru a z toho důvodu se přidírají ventily . Je potřeba vyčistit ventilová pouzdra. Byl jsem v OPELu a prý jsem nebyl sám. Uznali to jako konstrukční problém a závadu odstranili.
Re: Nedokonalé spalování
Napsal: 30 kvě 2006, 12:27
od brauny
Mockrát děkuji....sice nevím, jak to v Opelu ukecám, ale zkusím to.
Nabídli mi totiž minule starší zapalovací lištu za 9000,-...prý to může být tím. A když ne, tak budou pátrat dál
Radka
Re: Nedokonalé spalování
Napsal: 30 kvě 2006, 12:37
od brauny
Teď mě ale napadlo, tys to auto měl asi v záruce, ne?
Napsal: 30 kvě 2006, 13:02
od rbul
mel jsem stejny problem.
obcas na tri valce, zluta kontrolka... jednou i zablikala.
servisman mi vymenil vn zapalovaci modul a zatim vse v pohode.
novy modul za pet tisic, starsi za dva. tak jsem vzal starsi.
Napsal: 30 kvě 2006, 14:57
od Karel Gregor
V záruce jsem to už neměl. Ale nebyl jsem sám s touhle závadou. Prý je to konstrukční problém....
Nedokonalé spalování
Napsal: 30 kvě 2006, 19:22
od Homer
Zdarec,
mám taky Astru G 1.4/16V r.v. 2001 a taky řeším stejný problém.
Jede jakoby na tři válce, svítí kontrolka elektroniky motoru. Když se mě to stalo poprvé (asi před 2 měsíci) dal jsem to na diagnostiku - nedokonalé spalování jednoho nebo více válců, ůdajně je to způsobeno stylem jízdy (hlavně podtáčení a krátké jízdy). Tak do toho natříkali nějaký sajrajt aby to odkarbonizoval (cca 1200,-). Chvíli jsem měl pokoj a teď se to objevilo zase. Tak nevím jestli má takové lehké odkarbonizování smysl. Přemýšlím nad nějakým profesionálnějším odkarbonizováním - nemáte nějaký tip kde a za kolik to dělají?
Ve kterém servise Vám uznali a opravili tu závadu?
Nedokonalé spalování
Napsal: 01 čer 2006, 08:15
od brauny
Zdarek,
tak to máme shodné auto:-). S tím podtáčením by to opravdu souviset možná mohlo, občas se přichytnu, že mám zbytečně zařazenu vyšší rychlost (zvyk ze staré felicie), ale i tak.....
Doufám, že to nějak vyřešíme, už mi tam zase svítí a bliká ta kontrolka, včera mi to zase nejelo na ten jeden válec a dost mě to štve (potěší, když mě předjíždí Škoda 105)
Pokud to je konstrukční vada, tak by to snad v Opelu mohli udělat zadarmo, ne? Pokud to neuznají, tak......by mě taky zajímalo to odkarbonizování
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Napsal: 01 čer 2006, 22:48
od Homer
Jestli s tím pojedeš do servisu tak dej vědět jak to dopadlo
Napsal: 10 úno 2007, 23:24
od Oliver
No já měl stejný problém, dělalo to na prvním válci, ale já kupoval u nás benzím v jedné firmě a mám dojem, že to nebyl zrovna košér benzím,
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
teď tam dávám Shell V - Power a je to v pořádku,
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
u benzinky mě řekl chlapík, když jsem se ptal na kvalitu benzínu, že tento benzín zamezuje usazování karbonu a pokud tam nějaký karbon je z dřívějška, tak že ho odstraní, prostě se motor tím benzinem dekarbonizuje, no vadí mi jen jedna věc, že na benzinku Shell to mám 20 km, u nás V Brodě nic takového není.
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Odkarbonizovanie
Napsal: 11 úno 2007, 08:29
od Rasto1967
Jeden znamy dovažal z Nemecka prísadu,ktorá sa pred výmenou oleja naliala do motora /oleja/,išiel sa povoziť na nejakých 20 minút a následne to z motora vylial spolu s olejom.Mal od toho certifikát zo skúšobne niekde v Bratislave,dokonca aj skúšky na výkonovej brzde a podľa tých dokumentov to aj fungovalo - odkarbonizovávalo to motor.Asi na 20 starších autách to skúšal aj v jednom servise,kde merali tlaky vo valcoch,pred a po aplikácii a na všetkých autách sa zlepšili tlaky,resp. ak niektorý z valcov mal tlak nižší oproti ostatným,tak po aplikácii tlak v nom stúpol.Nepamätám si názov toho sajrajtu,ale v pondelok zistím a hodím sem.
PS. 90% skúšaných áut boli ASTRY H a G.
Napsal: 11 úno 2007, 20:50
od TOMHAJ
ahoj,dnes za mnou jel kamos a rikal,ze me nejak moc kouri auto.Nemate zkusenost,jestli i po zahrati motoru jde trochu moc koure z lajfu?? Je fakt,ze kdyz jenom ridite,tak to nemuzem videt,pac na zadek si nikdo nevidi...Na volnobeh to cuti myslim jen nepatrne,ale pri pridani plynu (stojim na miste) jde oblak celkem velky.
Re: Nedokonalé spalování
Napsal: 11 úno 2007, 22:35
od Oliver
Homer píše:Zdarec,
mám taky Astru G 1.4/16V r.v. 2001 a taky řeším stejný problém.
Jede jakoby na tři válce, svítí kontrolka elektroniky motoru. Když se mě to stalo poprvé (asi před 2 měsíci) dal jsem to na diagnostiku - nedokonalé spalování jednoho nebo více válců, ůdajně je to způsobeno stylem jízdy (hlavně podtáčení a krátké jízdy). Tak do toho natříkali nějaký sajrajt aby to odkarbonizoval (cca 1200,-). Chvíli jsem měl pokoj a teď se to objevilo zase. Tak nevím jestli má takové lehké odkarbonizování smysl. Přemýšlím nad nějakým profesionálnějším odkarbonizováním - nemáte nějaký tip kde a za kolik to dělají?
Ve kterém servise Vám uznali a opravili tu závadu?
no já, jak už jsem psal, tak bych dal za vinu palivu, ty ku.vy co maj ty benzinky jako soukromé, tak tam asi lejou vodu, už jsem na to dojel několikrát, mají to levné, ale to neznamená, že je to dobré, raději si připlatím u Shellu a vím co tam mám, těch pár korun mě nezabije, furt lepší dát ty prachy do benzinu, než do servisu, kde ti řeknou, že ti nepálí první, nebo nějaký jiný válec! je to, podle mne jenom otázka kvality paliva, já jezdím celkem svižně, řek bych, až moc, na dnešní pravidla!!! motor točím raději ve vyšších točkách, mám rád rychlou jízdu!!!
Napsal: 12 úno 2007, 13:15
od TOMHAJ
myslel jsem si,ze jak mi to celkem kouri,ze jedine snad voda v benzinu,jinak nevim.Kdyz je olej i voda v chladici ok,tak mi nic jineho nenapada,proc by auto melo vice kourit.Pak jeste mozna,ucpanej palivovel filtr...