Opravy na Astře Caravan G, 1,6 16 V z roku 2001/2002
Napsal: 04 čer 2008, 21:11
Zdravim Oplaře. Měl bych zde menší přehled toho, co nás potkalo u našeho stroje během posledních 3 let a zároveň dotaz, jestli je tohle "normální":
Koupeno květen 2005, najeto 128 000
červenec 2005, najeto cca 138 000: vypálená řídící jednotka.
(Nová 30 000,-)
z vrakoviště 10 000,- ... tu jsme zvolili
listopad 2006, najeto cca 160 000: prasklé potrubí/paroží vedoucí od katalyzátoru do motoru (vypadalo to fakt neuvěřitelně): problém: katalyzátor a tato část paroží je u tohoto modelu celý jeden díl.
nový díl: 30 000 + nutná zadní část výfuku
červen 2007, najeto cca 185 000: dlouho hlučná klimatizace, speciálně při otáčení volantem v nižších rychlostech (nevim jak to spolu souviselo) - vypověděl kompresor. Problém: jedná se znovu o jeden velký díl, tudíž Bosch nemohl vyměnit pouze vadnou cívku (nebo tak něco).
nový díl: 15 000
Mimochodem, dá se ten kompresor od klimošky někde repasovat? Za nějakej bakšiš...
(Komplet výměna brzd a řemene nepočítam)
Dík kdyžtak za info. Holka má dneska 190 000, přestože je třeba dolít olej každých cca 3000 km (když se s tim jezdí opravdu "razantněji"), tak akcelerace je naprosto vynikající!
Koupeno květen 2005, najeto 128 000
červenec 2005, najeto cca 138 000: vypálená řídící jednotka.
(Nová 30 000,-)
z vrakoviště 10 000,- ... tu jsme zvolili
listopad 2006, najeto cca 160 000: prasklé potrubí/paroží vedoucí od katalyzátoru do motoru (vypadalo to fakt neuvěřitelně): problém: katalyzátor a tato část paroží je u tohoto modelu celý jeden díl.
nový díl: 30 000 + nutná zadní část výfuku
červen 2007, najeto cca 185 000: dlouho hlučná klimatizace, speciálně při otáčení volantem v nižších rychlostech (nevim jak to spolu souviselo) - vypověděl kompresor. Problém: jedná se znovu o jeden velký díl, tudíž Bosch nemohl vyměnit pouze vadnou cívku (nebo tak něco).
nový díl: 15 000
Mimochodem, dá se ten kompresor od klimošky někde repasovat? Za nějakej bakšiš...
(Komplet výměna brzd a řemene nepočítam)
Dík kdyžtak za info. Holka má dneska 190 000, přestože je třeba dolít olej každých cca 3000 km (když se s tim jezdí opravdu "razantněji"), tak akcelerace je naprosto vynikající!