Stránka 1 z 1
shell V-POWER
Napsal: 25 kvě 2006, 12:33
od Mirek
ahoj chtel sem se zeptat mam astru G 1.6 16v a chtel bych do toho tankovat V-POWER 100.oktan neskazim tim neco v motoru diky za odpovedi
Re: shell V-POWER
Napsal: 25 kvě 2006, 12:46
od Mirek
zas tolik nenajezdim takze me to nak neohrozi ale je to znat na pruznosti motoru a de to lip do otacek
Re: shell V-POWER
Napsal: 25 kvě 2006, 13:03
od Mirek
tolik to znat neni ale chod motoru je lepsi a je to tichy
Re: shell V-POWER
Napsal: 25 kvě 2006, 13:15
od Mirek
jo mam neco mi cvakalo v motoru a kdyz sem tam nalil v-power tak to prestalo jezdim na nej asi 14 dni a super
Napsal: 25 kvě 2006, 13:33
od Rado
Tankovat viac oktanov ako odporuca vyrobca je zbytocne. Viac oktanovy benzin nema vacsiu energiu, akurat vydrzi vacsi tlak takze sa sam nevznieti v motoroch s vysokym kompresnym pomerom. V motoroch co su stavane na 95-ku to ani neznizi spotrebu ani nezvysi vykon, iba ak psychologicky. Keby to aj o nejake to 1% nieco menilo neni sanca postrehnut rozdiel, lebo ovela viac vykon/spotreba/hluk zavisi hlavne od toho aky vietor prave fuka, aky je sklon cesty a kvalita asfaltu
Napsal: 25 kvě 2006, 14:06
od Mirek
achjo ma radost ze to jede lip je v pr...li tak budu jezdit na normalni benzin sakra a chci se zeptat kcemu teda je 100 oktanu
Napsal: 25 kvě 2006, 14:20
od Luky
Pro vysokovykonny autaky nad 200HP, ma delsi dobu horeni (aspon myslim), tudiz vetsi vykon.
Motor ale musi byt na to sestelovany.
Napsal: 25 kvě 2006, 22:00
od Zdeněk Lbc
Právě dnes jsem mluvil s majitelem nový ASTRY OPC. Mluvili jsme jak se s tím jezdí a jestli to už zkusil pořádně projet. Byl se svést v Německu a dostal z toho 245 km/hod. Pak tam byl ještě jednou a měl plnou nádrž 100 oktanovýho benzínu. Max. rychlost 260 km/hod. Říkal, že to byl mazec!!!! Vliv to určitě mít bude, ale spíše v extrému.
Napsal: 26 kvě 2006, 00:13
od dominus-et-deus
No Mirku, hlavně pak nebreč, že benzín je drahej. Fakt mě některý lidi baví. Nemáš formuli, ale obyč. astru- auto nižší střední třídy, takže ne BMW.
Napsal: 26 kvě 2006, 10:23
od dominus-et-deus
To byla jen nadsázka. Ale myslím si, že jsme tohle téma dostatečně probrali. To samé je s oleji. Každý si myslí, že tam leje něco extra,ale ono v konečném důsledku zjistíš k vlastnímu nasrání, že to jsou akorát vyhozené peníze a že olej za 400/litr je specifikací stejnej, jako Olej za 90 a dokonce ho ještě sice pod jinou značkou vyrábí tátatáž firma. A i s intervalama to není tak jednoznančý těch 15tis/km. Mrkněte na
www.oleje.cz Je to slušně informovanej web.
Napsal: 19 led 2007, 19:26
od Milhi
Shell V-Power nema 100oktanu....ma normalnich 95 ale Racing ma 100 oktanu a tu uz je hucak i v stare Fkove astruli.....vim o cem mluvim
Napsal: 21 led 2007, 01:42
od wlcak
jj to tohle jsme tady už několikrát prodiskutovali, ale taky přihodím slovo do pranice..
Když tam naleju v-power racing, tak jednou za měsíc, tak se mi zdá, že to má ostřejší reakci na plyn, že by to pak žralo míň se říct zrovna nedá, protože pak na to šlapeš furt aby sis to taky užil.
Jinak do toho leju furt v-power 95.
a tady se to už řešilo:
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... ght=vpower
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... ght=vpower
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... ght=vpower