Stránka 1 z 23

Problém volnobehu po naštartovaní !!!

Napsal: 28 dub 2008, 14:38
od m1lan
Zdravim, mam astru X16XEL a dost casto po nastartovani je volnobeh nepravidelny. Raz otacky padnu tak ze motor skoro zdochne a raz su moc vyskoke okolo 1500ot/min. Po jazde sa potom otacky ustalia, co to asi moze byt ???????? :( :( :(

Napsal: 28 dub 2008, 17:57
od m1lan
no co ? nema s tym nikto skusenost ???? :( :( :( :?: :?: :?:

volnobeh

Napsal: 28 dub 2008, 18:25
od Budka
máš ss

Napsal: 28 dub 2008, 22:44
od Trdlo
Vyčistit klapku, krokáč, zkontorlovat snímače otáček, egr, svíčky, lambdu a lištu. Tím bych asi začal....

Napsal: 29 dub 2008, 08:05
od milode
Mám téměř stejný problém s tím rozdílem,že mi otáčky neklesají,ale nepravidelně si motor při volnoběhu samovolně přidává až na 1500 otáček.Po zahřátí motoru na volnoběh se otáčky zvyšují už maximálně na 1200.A pokud nechám vyběhnout teplotu nad 90 stupňů,tak se mi rozsvítí kontrolka motoru s bleskem.......řešil jsem to už s Trdlem,ale potřeboval bych konkrétnější radu....pokud má někdo tu zkušenost......díky

Napsal: 29 dub 2008, 08:33
od PeDo :o)
Panove mel jsem podobny problem a vyresilo to vycisteni krokoveho motorku, a skrtici klapky vzduchu. Je to rok, co mi to delali, a muzu rict ze od te doby je to mnohem a mnohem lepsi.. :)

Napsal: 29 dub 2008, 08:36
od milode
Takže se do toho pustím,snad to pomůže.Díky

Napsal: 29 dub 2008, 09:12
od oddenek
Já měl obdobný problém s volnoběhem, časem se to projevilo i za jizdy a byla to lambda sonda....

Napsal: 29 dub 2008, 19:03
od m1lan
PeDo ) píše:Panove mel jsem podobny problem a vyresilo to vycisteni krokoveho motorku, a skrtici klapky vzduchu. Je to rok, co mi to delali, a muzu rict ze od te doby je to mnohem a mnohem lepsi.. :)
Prosim ta nemozes to cvaknut a hodit to sem co sa tam vlastne cisti ??? :wink: :wink: diky

Napsal: 29 dub 2008, 20:41
od Jiříček
Otázka na Trdla a nejen na něj. Čistil ste někdo klapku s elektronickym plynem?

Napsal: 29 dub 2008, 21:25
od Trdlo
Jiříček píše:Otázka na Trdla a nejen na něj. Čistil ste někdo klapku s elektronickym plynem?
Na rovinu přiznávám, že ne. Čistil jsem ji na spoustě oplů, ale vždy jen mech. plyn. :oops:
Ale na elektronickej bych zkusil jít s čističem. Je to spray, sundáš víko filtr boxu, nastartuješ auto, lehce si přidáváš a několikrát v cca 10 vteřinovém intervalu přitom vstřikuješ tenhle spray.
Dělám to tak u každého auta, ale s tím, že předtím klapku vyčistím, nicméně díky tomu sprayi je krásně čistá i trubka od filtr boxu. A má to vyčistit komplet. Tak bych to zkusil.
Obráceně, když se nad tím zamyslím, princip klapky bude na el. i mech. plynu stejný, jen systém ovládání je jiný, tak bych se asi nebál ani čistit přímo klapku. mechanicky hadrem. (i tam používám onen spray, skvěle rozpouští) :wink:

Napsal: 29 dub 2008, 22:15
od Jiříček
Zkusím. Nic s tím neztratím. Co je to prosím tě za spray a kde se dá sehnat. Dík

Napsal: 29 dub 2008, 22:40
od Trdlo
Já požívám Berner čistič vstřikovacího systému, tak se to přímo jmenuje. Kde koupit, netuším, vozí nám to zástupce fy na dílnu po krabicích.
Ale našel jsem jejich prodejnu v Praze, tak tady je adresa: BERNER

Napsal: 30 dub 2008, 18:17
od Arwy
Jiříček píše:Otázka na Trdla a nejen na něj. Čistil ste někdo klapku s elektronickym plynem?
Ja som čistil na Z14XE. Urobil som to tak isto ako na X16XEL. Akorát sa samotná klapka ťažšie otvára ako mechanická, ale dá sa to zvládnuť.

Napsal: 30 dub 2008, 20:03
od m1lan
a este jedna taka otazka... ukazala by diagnostika co je asi s tym volnobehom ??? :( :( a nechapem preco to nerobi vzdy... iba niekedy.. :? :?