CHIP tuning??? ano-ne?

Uživatelský avatar
petr
Příspěvky: 207
Registrován: 18 kvě 2006, 18:22
Bydliště: Praha - Plzeň

CHIP tuning??? ano-ne?

Příspěvek od petr » 18 kvě 2006, 19:02

Je nekdo kdo ma skusenosti s chipem v astre 1,4 ... koupil jsem si nedavno astru 1,4 16V 66KW.. nikdy jsem opel namel ani takhle slabi auto ale byla za vybornou cenu malo najeto a moc peknej stav.. libi se my ale premyslel jsem o tom koupit chip ale nemam skusenosti s chip tuningem a mam blbej pocit ze pro ten motor to neni nej.. jestli je nekdo kdo to u tkhle maleho motoru skusil napiste my jak to jede a co na to motor :wink: a spotreba jaka je.. DIK.....

OPEL ASTRA 1,4 16V-66kw
jo firma BITPOWER zvysi z 90hp pri 6000rmp na 102hp pri 6100rmp
tocivy moment z 125nm pri 4000rpm na 141nm pri 3800.

Reklama
 

Marcel
Příspěvky: 479
Registrován: 04 úno 2006, 19:24
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marcel » 18 kvě 2006, 19:44

pre Petr : 1,4 by som nechipoval s toho dôvodu že je to mali obsah ešte k tomu 16v a chip tuning by ho nadopoval a postupne odpisal. ...Určite ne.
(samozrejme je to len môj nazor )
"zatáčky dole otačky hore,, ferari red 1,4 5door 16V 66 Kw 90K Twinport

Kvetoslavek
Příspěvky: 256
Registrován: 06 úno 2006, 17:25
Bydliště: Brünn
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kvetoslavek » 19 kvě 2006, 12:01

Zigi píše:Chipovat atmosferu nema smysl bez jinych uprav!Nedelat a myslim ze tech 90PS nemusi byt spatnych :lol: :lol:
pravda to bys musel koupit aspon vacky
Go Hard or Go home!
ASTRA SRi 2.0 16v
Zatím plných 12 bodů....
Smrt AAA!

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od manli2 » 19 kvě 2006, 14:37

BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

PIKI
Příspěvky: 118
Registrován: 16 dub 2006, 11:42
Bydliště: PREŠOV
Kontaktovat uživatele:

Re: CHIP tuning??? ano-ne?

Příspěvek od PIKI » 19 kvě 2006, 15:40

kamos cipuje rozne auta a neodporucal mi cipovat moju astru a to mam 1,6
Astra Caravan 1,6 8V,man. klima, 2001, Z16SE

JardaB
Příspěvky: 164
Registrován: 25 úno 2006, 23:31
Bydliště: Praha

Příspěvek od JardaB » 06 čer 2006, 21:26

Já mám smůlu.

Toto je vysvětlení firmy Diesel-technik:

Vážený pane,
bohužel Opel Astra má řídící jednotku v čerpadle, která nelze upravit.
Je možná pouze úprava motoru s přídavným modulem, kterou nemáme v nabídce.
S pozdravem , Diesel - technik

> Teď se budu ptát možná hloupě, ale není můj motor shodný s Vectra
> 2.2DTI 16V, kterou v nabídce máte?
>
> 92 kW
> 280 Nm
>
> Díky za info,
>
> JB


Už jsem viděl cenu s modulem. Je to 10% ceny mého 2 roky starého vozu. Tak se mi do toho nějak nechce. I když 150 - 163 koní také není málo. Uvidíme.
Jarda B

Astra G 1.8

AstraDTI

Příspěvek od AstraDTI » 08 čer 2006, 23:32

No origo Irmscher nebo Steimetz uprava na 2.2DTI stoji 30 000. Malo muziky za hodne penez... Po uprave 150-160 koni a v serii mam podle brzdy skoro tech 150 ... :? Pocitove bych tomu celkem veril - s Astrickou tenhle motor cvici slusne ...

AstraDTI

Příspěvek od AstraDTI » 08 čer 2006, 23:43

Ja mam taky Astru G 2.2DTI Njoy 2004 :D taky v Praze ... zatim sem v provozu v CR potkal jenom 2 dalsi ...

JardaB
Příspěvky: 164
Registrován: 25 úno 2006, 23:31
Bydliště: Praha

Příspěvek od JardaB » 09 čer 2006, 00:20

AstraDTI píše:No origo Irmscher nebo Steimetz uprava na 2.2DTI stoji 30 000. Malo muziky za hodne penez... Po uprave 150-160 koni a v serii mam podle brzdy skoro tech 150 ... :? Pocitove bych tomu celkem veril - s Astrickou tenhle motor cvici slusne ...
No, nevim. Dával jsem si sprintíka s kamarádem (Ochcávka 1.9 TDI 81 kW), do kopečka, a o tolik jsem mu zase neujížděl. I když pocitově mi to jede výrazně lépe, než jemu. Řekl bych, že Superb v 1.9 PD 96kW (285 Nm) jede nepatrně lépe. I když je o dost těžší.

A už jsem dokonce i zjistil, že na jakoukoliv naftu od Shellu to jede taky výrazně lépe. Už nezáleží na tom, jestli je to V-Power nebo obyč nafta, ale oproti jiným pumpám je to fakt znát. Konkrétně kolem třech tisíc otáček.

Ty to máš po úpravě??? Nebo ne??? Jaká je barvička???
Jarda B

Astra G 1.8

Dan 7211
Příspěvky: 126
Registrován: 05 čer 2006, 20:51
Bydliště: opava
Kontaktovat uživatele:

2,0 16V

Příspěvek od Dan 7211 » 09 čer 2006, 08:57

zdar já mám 2,0 16V a taky mi nedoporučily chip bez turba to nemá smysl!

Mike
Příspěvky: 208
Registrován: 30 bře 2006, 14:31

Re: 2,0 16V

Příspěvek od Mike » 09 čer 2006, 09:39

Dan 7211 píše:zdar já mám 2,0 16V a taky mi nedoporučily chip bez turba to nemá smysl!
Myslim, ze ani s tim turbem to neni zadna vyhra. Po prechipovani je treba upravit i motor a to znamena poradnou kupu penez. Jeden mechanik mi rikal, ze nejakymu typkovi "prekopali" RJ ve skodarne 1.8 T na RS a motor sel po 20k km do haje.
Opel Astra Coupe Turbo

AstraDTI

Příspěvek od AstraDTI » 09 čer 2006, 10:03

Ja mam stribrnyho kombika. Srovnat se Superbem to muzu - jezdil sem s nim jako se sluzebakem. Tenhle konkretni 96kW TDI PD ma v serii podle brzdy o par koniku min nez moje 2.2DTI. Pocitove se zda dynamictejsi protoze ma rychlejsi odezvu na plyn a velkej narust vykonu u 2000. Nicmene zkousel jsem pruzne zrychleni z 50 - ???km/h na konci vesnice a ujel jsem mu - sice pomalu ale o nekolik delek ... Po precipovani Superba je to +-plichta, ve vetsi rychlosti zacne pomalu ujizdet. 81kW oktavce nebo passatu do kopce ujedu i kdyz jsem vic nalozenej. Mozna je to tim ze jste sprintovali z 0 - tam zas takovej rozdil neni protoze na nizky kvalty mi prijde ze turbo u Astry zacne poradne tlacit az v okamziku kdy se uz chystam radit :roll: . U Oktavy mi prijde reakce podstatne rychlejsi. Upravu motoru nemam a asi ani nebude. Jinak muzem se nekdy srazit a probrat to, pripadne porovnat ...

Mike
Příspěvky: 208
Registrován: 30 bře 2006, 14:31

Re: 2,0 16V

Příspěvek od Mike » 09 čer 2006, 10:04

Zigi píše: I to se muze stat,ale podle me to nebude caste.Spis jen to nekdo blbe chipnul!
A to si predstavujes jako jak? Myslim to "blby" chipnuti. Celkem by me zajimal rozdil mezi "blbym" a "neblbym" chipovanim.
Opel Astra Coupe Turbo

Dan 7211
Příspěvky: 126
Registrován: 05 čer 2006, 20:51
Bydliště: opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan 7211 » 09 čer 2006, 10:16

Chipování je nejefettivnější u motorů s turbem protože tim chipem se změní plnící tlak zvedá se s nějakých 0,8 až na 1,2! pokud to někdo přežene a konstrukce turba dovolí pak se může stát že ten motor to nesnese v lepším případě foukne těsnění pod hlavou v horším to odejde na klice! :D

Dan 7211
Příspěvky: 126
Registrován: 05 čer 2006, 20:51
Bydliště: opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan 7211 » 09 čer 2006, 10:29

Tak jistě intercooler je důležitým protože vzduch v turbu se ohřeje na teplotu kolm 200-300 stupňů a je potřeba ho shladit,aby směs dobře hořela!

Odpovědět