Stránka 1 z 5

X16XEL jede na tři válce

Napsal: 27 bře 2008, 23:39
od elvak
Zdravím všechny,
chtěl bych Vás požádat o radu. Sám si už nedokážu pomoci. Před nedávnem mi začalo auto chvílemi vynechávat, za studena i za tepla. Hlavně při akceleraci bylo cítit, jak se motor klepe a nemá žádný výkon. Po chvíli se zase zdálo být vše dobré, auto jelo normálně. Většinou to dělalo jen při akceleraci. Trochu se to zlepšilo když jsem na chvilku ubral plyn a pak přidal. Následovala výměna svíček, palivového a vzduchového filtru, vyčištění sacího koše čerpadla. Přišel jsem ještě na studeńák na relátku palivového čerpadla, ale tím to taky nebylo. Akorát nevím, jestli je normální, že se trochu to relé (vinutí) hřeje. Ale drží, tak to asi bude normální.
Po výměně svíček bylo vše OK, ale jen na chvíli. Te´d je to úplně stejné, ne-li horší. Jede to zdá se mi už pořád na 3 válce. Chytne se to jen zřídka. Navíc se mi rozsvítila kontrolka elektroniky motoru, Lambda sonda-zkrat. To ale bude nejspíš problémem nespáleného paliva, nevím.
Vyčistil jsem klapku, EGR, krokový motorek, pročistil všechny kontakty od čidel. Dokonce jsem měl podezření na špatný předstih, díval jsem se i na rozvody, všechny značky jsou proti sobě. Podle toho co jsem tu procházel by to mohla být nejspíš zapalovací lišta, ale ta je na pohled zachovalá, nepopraskaná. Jiskry hází všechny svíčky, palivo taky jde do všech válců.
Budu moc rád za jakýkoliv příspěvek. Díky.

Ještě jsem se zapomněl zmínit, že mám děravý střední díl výfuku, tak jestli to nemůže mít vliv na funkci, ale lambda je daleko.

Napsal: 28 bře 2008, 09:11
od Okura
vyměn egr, či lištu

Napsal: 28 bře 2008, 11:23
od Majklus
ja ti to reknu na 100 % co udelej ato bud kup novej agr ventil nebo ho zaslep a mas posrande! Fakt mluvim z me zkusenosti.presne to co si napsal tak to dela mne teda delalo vi Okuro?? :lol: :lol:

Napsal: 28 bře 2008, 12:16
od elvak
No ten EGR mi taky občas zazlobil, někdy se mi stalo, že když jsem jel po dálnici konstantní rychlostí, tak mi auto občas zacukalo, ale pak jsem ho vyčistil a byl klid. Navíc mi diagnostika neukázala žádný problém s EGRem.
Nejspíš asi ta lišta. Škoda, že neznám nikoho z Plzně nebo okolí, kdo by byl ochotný mi ji na chvíli půjčit, abych to vyzkoušel.

Napsal: 28 bře 2008, 12:35
od Majklus
Ne vermi jeto tim agr! ja mnel tento samej problem a mel jsem najeto 24 tis!!!! poctivejch nic nestoceno! diagnostika mi napsala : spatne zapalovani 1 valce,a spatna zapalovaci lista ( modul ) lista mnenena 3X!! agr cistenej a nic,proste udelanej zaslepovaci klip,a je vse ok zadna kontrolka nesviti a jede jak das! je jednoduzssi zkusit udelat zaslepku nebo koupit listu za velike prachy??? :roll: :roll: :?: :!:

Napsal: 28 bře 2008, 12:56
od Boči
Jenom mensi dotaz .... co kdyz je agr v poradku a ty ho zaslepis. Stane se neco ?

Napsal: 28 bře 2008, 13:09
od Majklus
Boči píše:Jenom mensi dotaz .... co kdyz je agr v poradku a ty ho zaslepis. Stane se neco ?
Tim lepe!!!

Napsal: 28 bře 2008, 13:09
od Majklus
Nejlepsi je koupit novej a zaslepit ho

Napsal: 28 bře 2008, 13:17
od Boči
Aha a jeste jedna vec. Musi to bejt nutne hlinikovy plech z ktereho udelam tu zaslepku ? Páč doma Al plech mit nebudu :(

Napsal: 28 bře 2008, 13:34
od Majklus
Neni podminkou,jato delal proto ,ze to nerezne a da seto dobre brousit a rezat,kdyz bude hlinikovej plech jeto lepsi,ja mam podtim jeste tesneni vyrobene a fakt! zadne problemy nemam a jede super

Napsal: 28 bře 2008, 13:45
od Boči
Pod tou záslepkou máš jeste tesneni ? A jake ? Koupim v Autokelly ?
Dík

Napsal: 28 bře 2008, 15:59
od Okura
origo záslepku myslím že už prodávají i v Oplu

Napsal: 28 bře 2008, 16:45
od Majklus
To Okura: halet ja si myslim ze zadnou neprodavaji! Kdyz sem se nato zeptal v oplu tak namne cuceli jak na blazna :roll: takze vyroba domaci

Napsal: 28 bře 2008, 17:18
od elvak
Dobře, zkusím nejdřív ten EGR. Díky za rady.
A ten EGR by měl otevírat jen při určitých otáčkách, ne hned když nastartuju. Protože mi to dělá už po nastartování. Šlápnu na plyn a cítím, jak se to klepe a nepálí. Ale když ten EGR vyndám, tak je zavřený. Ještě zkusím, co to udělá po nastartování, jestli se neotevře.

Napsal: 28 bře 2008, 19:07
od Řízek
Tak koukám,že nejsem sám...Taky mě to začlo dělat tak jsem vyměnil svíčky,chvíli dobrý a dělá to zas...Takže eště vyměnim ten palivák a agr mám novej nachystanej tak uvidim...Jen se chci zeptat proč zaslepovat novej agr?A jak a co?