X16XEL jede na tři válce
X16XEL jede na tři válce
Zdravím všechny,
chtěl bych Vás požádat o radu. Sám si už nedokážu pomoci. Před nedávnem mi začalo auto chvílemi vynechávat, za studena i za tepla. Hlavně při akceleraci bylo cítit, jak se motor klepe a nemá žádný výkon. Po chvíli se zase zdálo být vše dobré, auto jelo normálně. Většinou to dělalo jen při akceleraci. Trochu se to zlepšilo když jsem na chvilku ubral plyn a pak přidal. Následovala výměna svíček, palivového a vzduchového filtru, vyčištění sacího koše čerpadla. Přišel jsem ještě na studeńák na relátku palivového čerpadla, ale tím to taky nebylo. Akorát nevím, jestli je normální, že se trochu to relé (vinutí) hřeje. Ale drží, tak to asi bude normální.
Po výměně svíček bylo vše OK, ale jen na chvíli. Te´d je to úplně stejné, ne-li horší. Jede to zdá se mi už pořád na 3 válce. Chytne se to jen zřídka. Navíc se mi rozsvítila kontrolka elektroniky motoru, Lambda sonda-zkrat. To ale bude nejspíš problémem nespáleného paliva, nevím.
Vyčistil jsem klapku, EGR, krokový motorek, pročistil všechny kontakty od čidel. Dokonce jsem měl podezření na špatný předstih, díval jsem se i na rozvody, všechny značky jsou proti sobě. Podle toho co jsem tu procházel by to mohla být nejspíš zapalovací lišta, ale ta je na pohled zachovalá, nepopraskaná. Jiskry hází všechny svíčky, palivo taky jde do všech válců.
Budu moc rád za jakýkoliv příspěvek. Díky.
Ještě jsem se zapomněl zmínit, že mám děravý střední díl výfuku, tak jestli to nemůže mít vliv na funkci, ale lambda je daleko.
chtěl bych Vás požádat o radu. Sám si už nedokážu pomoci. Před nedávnem mi začalo auto chvílemi vynechávat, za studena i za tepla. Hlavně při akceleraci bylo cítit, jak se motor klepe a nemá žádný výkon. Po chvíli se zase zdálo být vše dobré, auto jelo normálně. Většinou to dělalo jen při akceleraci. Trochu se to zlepšilo když jsem na chvilku ubral plyn a pak přidal. Následovala výměna svíček, palivového a vzduchového filtru, vyčištění sacího koše čerpadla. Přišel jsem ještě na studeńák na relátku palivového čerpadla, ale tím to taky nebylo. Akorát nevím, jestli je normální, že se trochu to relé (vinutí) hřeje. Ale drží, tak to asi bude normální.
Po výměně svíček bylo vše OK, ale jen na chvíli. Te´d je to úplně stejné, ne-li horší. Jede to zdá se mi už pořád na 3 válce. Chytne se to jen zřídka. Navíc se mi rozsvítila kontrolka elektroniky motoru, Lambda sonda-zkrat. To ale bude nejspíš problémem nespáleného paliva, nevím.
Vyčistil jsem klapku, EGR, krokový motorek, pročistil všechny kontakty od čidel. Dokonce jsem měl podezření na špatný předstih, díval jsem se i na rozvody, všechny značky jsou proti sobě. Podle toho co jsem tu procházel by to mohla být nejspíš zapalovací lišta, ale ta je na pohled zachovalá, nepopraskaná. Jiskry hází všechny svíčky, palivo taky jde do všech válců.
Budu moc rád za jakýkoliv příspěvek. Díky.
Ještě jsem se zapomněl zmínit, že mám děravý střední díl výfuku, tak jestli to nemůže mít vliv na funkci, ale lambda je daleko.
- Reklama
ja ti to reknu na 100 % co udelej ato bud kup novej agr ventil nebo ho zaslep a mas posrande! Fakt mluvim z me zkusenosti.presne to co si napsal tak to dela mne teda delalo vi Okuro??
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
No ten EGR mi taky občas zazlobil, někdy se mi stalo, že když jsem jel po dálnici konstantní rychlostí, tak mi auto občas zacukalo, ale pak jsem ho vyčistil a byl klid. Navíc mi diagnostika neukázala žádný problém s EGRem.
Nejspíš asi ta lišta. Škoda, že neznám nikoho z Plzně nebo okolí, kdo by byl ochotný mi ji na chvíli půjčit, abych to vyzkoušel.
Nejspíš asi ta lišta. Škoda, že neznám nikoho z Plzně nebo okolí, kdo by byl ochotný mi ji na chvíli půjčit, abych to vyzkoušel.
Ne vermi jeto tim agr! ja mnel tento samej problem a mel jsem najeto 24 tis!!!! poctivejch nic nestoceno! diagnostika mi napsala : spatne zapalovani 1 valce,a spatna zapalovaci lista ( modul ) lista mnenena 3X!! agr cistenej a nic,proste udelanej zaslepovaci klip,a je vse ok zadna kontrolka nesviti a jede jak das! je jednoduzssi zkusit udelat zaslepku nebo koupit listu za velike prachy???
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
Jenom mensi dotaz .... co kdyz je agr v poradku a ty ho zaslepis. Stane se neco ?
Opel Astra G 1.6 16V X16XEL sportovní vložka K&N, sportovní výfuk Ulter Sport, pružiny Weitec -35/20
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=4398
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=4398
Tim lepe!!!Boči píše:Jenom mensi dotaz .... co kdyz je agr v poradku a ty ho zaslepis. Stane se neco ?
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
Nejlepsi je koupit novej a zaslepit ho
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
Aha a jeste jedna vec. Musi to bejt nutne hlinikovy plech z ktereho udelam tu zaslepku ? Páč doma Al plech mit nebudu
Opel Astra G 1.6 16V X16XEL sportovní vložka K&N, sportovní výfuk Ulter Sport, pružiny Weitec -35/20
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=4398
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=4398
Neni podminkou,jato delal proto ,ze to nerezne a da seto dobre brousit a rezat,kdyz bude hlinikovej plech jeto lepsi,ja mam podtim jeste tesneni vyrobene a fakt! zadne problemy nemam a jede super
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
Pod tou záslepkou máš jeste tesneni ? A jake ? Koupim v Autokelly ?
Dík
Dík
Opel Astra G 1.6 16V X16XEL sportovní vložka K&N, sportovní výfuk Ulter Sport, pružiny Weitec -35/20
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=4398
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=4398
To Okura: halet ja si myslim ze zadnou neprodavaji! Kdyz sem se nato zeptal v oplu tak namne cuceli jak na blazna takze vyroba domaci
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
Dobře, zkusím nejdřív ten EGR. Díky za rady.
A ten EGR by měl otevírat jen při určitých otáčkách, ne hned když nastartuju. Protože mi to dělá už po nastartování. Šlápnu na plyn a cítím, jak se to klepe a nepálí. Ale když ten EGR vyndám, tak je zavřený. Ještě zkusím, co to udělá po nastartování, jestli se neotevře.
A ten EGR by měl otevírat jen při určitých otáčkách, ne hned když nastartuju. Protože mi to dělá už po nastartování. Šlápnu na plyn a cítím, jak se to klepe a nepálí. Ale když ten EGR vyndám, tak je zavřený. Ještě zkusím, co to udělá po nastartování, jestli se neotevře.