Stránka 1 z 2
špatné řazení 1 a R - Astra G 1.6 16V r.v. 2000
Napsal: 20 bře 2008, 08:51
od IvanP
U mé Astry G 1.6 16V Caravan r.v. 2000, najeto 140tis.km jde špatně zařadit "1" a zpátečka. Od doby co jsem auto jako ojeté (s 110tis.km) koupil, se to pomaličku zhoršuje. V mém servisu mi převedovku jen promazali, a že prý je to u Oplů normální, trošku se to po promazání zlepšilo, ale někdy mám co dělat tam dát jedničku (musím řadičku dost natlačit k sobě a pak zasunout do polohy 1).
Co s tím?
1 + R
Napsal: 20 bře 2008, 09:06
od KLF
Obávám se, že asi měli pravdu, čili že to asi je normální
Napsal: 20 bře 2008, 09:25
od Samothe
jo to jsem taky slyšel že je to u Oplíků normální,mám nalítáno 170t. a občas zazlobí jednička ale není to tak časté a ostatní rychlosti a zpátečka jsou ok takže si ani nestěžuji
Napsal: 20 bře 2008, 09:36
od monderka1
Ja mam najeto 102t a taky to zacalo zlobit,tak sem nechal vymenit olej v prevodovce cca 600Kc a je to mnohem lepsi.Tak to muzes taky zkusit, treba to pomuze.
Napsal: 20 bře 2008, 09:37
od santik
Mne tam ide tazsie 1 ked nestojim uplne (spatecku ani nedam ,ale to asi kazdy), a dvojku tiez nedam ak nejdem menej ako 30-40.
Napsal: 20 bře 2008, 11:02
od Stand
Tohle se mi občas stane po studeném startu při prvním podřazování.. Takže sem se naučil na prvé podřazování u problematických rychlostí meziplynovat jako u asynchronní převodovky. A supr..
Mimo to 1 rychlostní stupeň by se neměl řadit pokud nestojíš..
Napsal: 20 bře 2008, 11:02
od kabrioletak
take pomaha promazani kloubu pod radici pakou.
Napsal: 20 bře 2008, 15:03
od santik
Stand píše:
Mimo to 1 rychlostní stupeň by se neměl řadit pokud nestojíš..
No sak ja vzdy stojim ale tu 1 by som mohol zaradit uz predom pre plynulost premavky
Napsal: 20 bře 2008, 15:17
od AstraDTI
Tak si pri dojizdeni podrad na 1 s mezyplynem ... Me tam 1 krasne padne i za jizdy, kdyz se ji tam nechce pomuzu tomu meziplynem a vse je OK. Kdyz tam kvalt nebudes cpat silou, tak bych se toho nebal.
Napsal: 20 bře 2008, 15:18
od Salám
Jednička jde na pikaču, zpátečka, pokud se řadí podle návodu, tak ok. Dvojka někdy jde taky docela blbě..
Řešení: co nejde silou, pujde ještě větší silou
Napsal: 20 bře 2008, 15:51
od Saša
Zdělej koženou manžetu a zkontroluj chod řadičky.
Napsal: 20 bře 2008, 15:57
od Leo
já teda problém s kvaltama nemám, jednička de fpoho, zpátečka de taky dobře, jen když chvátám a málo zvednu kroužek tak ji tam nedostanu,což je jasný. Jediný kdy sem nemohl dát nákej kvalt bylo v liazce v autoškole.
Napsal: 21 bře 2008, 23:12
od K.
Zkusil bych zkontrolovat čep řadiciho mechanismu,je to videt ,kdyz otevreš kapotu a mrknes se shora na prevodovku,je to v takove vidlici covede do domecku.Na tom domecku je znazorneno schema razeni.Ten čep je vetšinou praskly nebo vymačkany.Zkus to treba ti to pomuze.
Napsal: 15 zář 2008, 08:57
od Lucky
Čaute, tak se také přidávám do klubu. Z pěti pokusu se mi podaří zařadit zpátečku na první pokus dvakrát. Občas to udělá jednička, ale to opravdu jen občas. Začal jsem si toho ale všímat po výměně manžety. Snad jsem tam nic nepokřivil nebo nezlomil. Už jsem tam koukal, ale kromě dosti velké vůle jsem si ničeho nevšiml.
Napsal: 15 zář 2008, 09:02
od rychlyradim
AstraDTI píše:Tak si pri dojizdeni podrad na 1 s mezyplynem ... Me tam 1 krasne padne i za jizdy, kdyz se ji tam nechce pomuzu tomu meziplynem a vse je OK. Kdyz tam kvalt nebudes cpat silou, tak bych se toho nebal.
no ale pozor u Dieslu narveš jedničku za jízdy zcela vpohodě u benzínu to nejde odjakživa co vím!
PS: možná s hodně velkou silou! a to můžeš ještě něco poškodit..