Stránka 1 z 2
Lítaj otáčky
Napsal: 14 kvě 2006, 20:52
od Jan
Dobry den ,Astra G 1.6 16V XEL nema nekdo zkusenost . Po starto me hrozle litaj otacky nahoru a dolu cca na 500 a 900 , lita to nez se to poradne ohreje pak je vse super . Děkuji za kazdou radu.
Napsal: 15 kvě 2006, 15:24
od Kaz
taky mam asi podobny problem
po nastartovani mi vyskoci otacky na 2-2500 a pak nepravidelne klesaji tak na 1200, nekdy staci nastartovat znovu, nekdy nastartuju v garazi, udelato, vyjedu ven, vypnu motor, jdu zavrit dvere, vratim se, nastartuju a jsou v normalu
ale kdyz to tak necham tak se po nejakym case uklidni, ale prijde mi ze pri razeni proste nepadaj, nebo spadnou minimalne, takze to rve nez tam dam znovu kvalt
1.6 16V
Napsal: 20 kvě 2006, 22:13
od jerryl
Kaz píše:taky mam asi podobny problem
po nastartovani mi vyskoci otacky na 2-2500 a pak nepravidelne klesaji tak na 1200, nekdy staci nastartovat znovu, nekdy nastartuju v garazi, udelato, vyjedu ven, vypnu motor, jdu zavrit dvere, vratim se, nastartuju a jsou v normalu
ale kdyz to tak necham tak se po nejakym case uklidni, ale prijde mi ze pri razeni proste nepadaj, nebo spadnou minimalne, takze to rve nez tam dam znovu kvalt
1.6 16V
Treba vyčistiť krokový motorček.Bude zanesený.
Napsal: 20 kvě 2006, 22:16
od libik
zvladne to automechanik-lama
?
Napsal: 20 kvě 2006, 22:19
od jerryl
libik píše:zvladne to automechanik-lama
?
To musí zvládnuť aj malé dieťa...
Napsal: 20 kvě 2006, 22:38
od libik
ok, nevim kde ho najit a jak vycistit... predem dekuju za navod !
Napsal: 25 kvě 2006, 09:31
od Kaz
taky bych uzil radu jak na to
Napsal: 25 kvě 2006, 22:15
od pepca
zdravím,taky si stoupnu do řady,asi tu radu ocení mnohem víc lidí
Napsal: 08 čer 2006, 20:50
od TOMHAJ
nevim,vsichni hned rikaji vycistit krok. moturek,ale tusim ze u benzinaku zadny takovy moturek neni....potencoometr jo,ale krok.moturek::nejlepsi by bylo,kdyby nejaky borec sem dal presne postu a fota...
Napsal: 08 čer 2006, 21:00
od Vojta
TOMHAJ píše:nevim,vsichni hned rikaji vycistit krok. moturek,ale tusim ze u benzinaku zadny takovy moturek neni....potencoometr jo,ale krok.moturek::nejlepsi by bylo,kdyby nejaky borec sem dal presne postu a fota...
ja na svy bejvaný X16SZ měl krokovej motorek volnoběhu a když byl zasranej tak mi to na volnoběh točilo tak 1500 otáček, pak mi to kámoš vyčistil (já u toho nebyl) a bylo to zase jak nový až do chvíle co sem to prodal
Napsal: 08 čer 2006, 21:01
od manli2
Vojta píše:TOMHAJ píše:nevim,vsichni hned rikaji vycistit krok. moturek,ale tusim ze u benzinaku zadny takovy moturek neni....potencoometr jo,ale krok.moturek::nejlepsi by bylo,kdyby nejaky borec sem dal presne postu a fota...
ja na svy bejvaný X16SZ měl krokovej motorek volnoběhu a když byl zasranej tak mi to na volnoběh točilo tak 1500 otáček, pak mi to kámoš vyčistil (já u toho nebyl) a bylo to zase jak nový až do chvíle co sem to prodal
ano ano ano je to tak
Napsal: 08 čer 2006, 21:39
od TOMHAJ
ok,jen chci rici,ze vsichni rikaj toto,ale bud to nikdo nedelal,spise jen slysel a tak....ale postup cisteni nikde...snad to nekdo zdokumentuje...diky moc
Napsal: 09 čer 2006, 12:23
od Dan 7211
Buď to krokový motorek,a nebo si to nechte napíchnout na comp může tam být v hájí snímač otáček na baď na vačkách nebo na klice hoďne se to projevuje u 1,8! ale po napíchnutí a přečtení chyby na to přijdete!
Napsal: 16 čer 2006, 18:40
od rally
dobry den.
pri volnobeznych otackach mi ide motor nepravidelne, trhavo (mierne mi kolisu otacky).Mal som to uz aj na diagnostike, neukalo to ziadne chyby.vymenil som uz aj sviecky a vycistil klapku ale ani to nepomohlo.
ak je motor studeny tak otacky su okolo 1300 a plynovy pedal je zpociatku necitlivy a ked ho zatlacim trosku viac tak otacky prudko vybehnu hore.ak sa trochu zahreje tak otacky klesnu na cca 800 a pedal je uz v pohode. to trasenie s motorom je aj pri studenom aj zahriatom motore.
nemal niekto uz takyto problem alebo nevedel by niekto poradit co by to mohlo byt?
Napsal: 27 čer 2006, 20:15
od TOMHAJ
Ahojky, jeste,take se vam ted vlete,po nastartovani zda,ze motor bezi ve vyssich otackach??Porovnavam to se zimou,kdy u studeneho motoru otacky tak velke nejsou.Ted trva,asi 3min nez se vrati na klasiku-850ot/min.