Lambda - motor X16XEL a Z18XEL
Napsal: 22 úno 2008, 15:22
Zdar,
Je mozne z motoru Z18XEL vymontovat lambdu a pouzit na test do X16XEL? Nebo je to uplna blbost?
Resim totiz jeden problem, mam X16XEL predelany na LPG (nechci rozpoutavat debaty stylu LPG je nahovno atp... snazim se vyresit problem).
Prvotni problem bylo cukani motoru na LPG, zjisteno ze na benzin to cuka taky ale mene. Po informacich z debaty jsem vycistil krokac (pekne zanesenej), klapku a EGR, nasledne jsem EGR zaslepil. Pote motor jiz jede na benzin OK. Nasledovalo serizeni LPG a auto zacalo jaks taks jet. Nicmene problem se neustale objevuje auto cuka pri rozjezdech jednicka dvojka je katastrofa, clovek to musi proslapnout na 3500 ot a pak se to rozjede. Dlohodobym sledovanim jsem zjistil, ze motor za studena jde na LPG za plynem uplne bez problemu, vse uplne OK.
Jak se motor zahreje tak se to opet objevi, motor pri rozjezdech cuka, nejhorsi je to vzdy kdyz se zastavi na krizovatce, kde motor chvilku toci volnobeh 700ot.
Z toho jsem vydedukoval, ze by problem mohl byt v lambde, nekdo mi rikal ze pri studenem motoru se do toho lambda neplete, po jejim zahrati zacne ridit. (Sorry za lajcke vysvetleni, ale v elektronice motoru se nevyznam.)
Osobne bych se do toho nepoustel, ale uz to bylo na kontrole ve 3 servisech, pokazde vymeni svicky, vyblikaji zavady, cosi postelujou a je to furt stejny akorat sem zase o neco financne lehci...
Pokud mate radu na nekoho kdo rozumi autoelektrice a je schopen mi pomoct sem s nim, klidne prijedu... Samo ze nejlepe Brno a okoli, ale na sluzebky jezdim casto po cele republice.
Dik za pripadne rady ci nazory (krome nazoru LPG je nahovno).
Riki
Je mozne z motoru Z18XEL vymontovat lambdu a pouzit na test do X16XEL? Nebo je to uplna blbost?
Resim totiz jeden problem, mam X16XEL predelany na LPG (nechci rozpoutavat debaty stylu LPG je nahovno atp... snazim se vyresit problem).
Prvotni problem bylo cukani motoru na LPG, zjisteno ze na benzin to cuka taky ale mene. Po informacich z debaty jsem vycistil krokac (pekne zanesenej), klapku a EGR, nasledne jsem EGR zaslepil. Pote motor jiz jede na benzin OK. Nasledovalo serizeni LPG a auto zacalo jaks taks jet. Nicmene problem se neustale objevuje auto cuka pri rozjezdech jednicka dvojka je katastrofa, clovek to musi proslapnout na 3500 ot a pak se to rozjede. Dlohodobym sledovanim jsem zjistil, ze motor za studena jde na LPG za plynem uplne bez problemu, vse uplne OK.
Jak se motor zahreje tak se to opet objevi, motor pri rozjezdech cuka, nejhorsi je to vzdy kdyz se zastavi na krizovatce, kde motor chvilku toci volnobeh 700ot.
Z toho jsem vydedukoval, ze by problem mohl byt v lambde, nekdo mi rikal ze pri studenem motoru se do toho lambda neplete, po jejim zahrati zacne ridit. (Sorry za lajcke vysvetleni, ale v elektronice motoru se nevyznam.)
Osobne bych se do toho nepoustel, ale uz to bylo na kontrole ve 3 servisech, pokazde vymeni svicky, vyblikaji zavady, cosi postelujou a je to furt stejny akorat sem zase o neco financne lehci...
Pokud mate radu na nekoho kdo rozumi autoelektrice a je schopen mi pomoct sem s nim, klidne prijedu... Samo ze nejlepe Brno a okoli, ale na sluzebky jezdim casto po cele republice.
Dik za pripadne rady ci nazory (krome nazoru LPG je nahovno).
Riki