Stránka 1 z 1

turbo na motor 1,6 16V 74 KW

Napsal: 09 kvě 2006, 18:38
od pealss
zdarec borci chtel bych se zeptat jetli to ma cenu davat turbo na benzin a na kolik to vyjde a kolik mi to vyhodi KW navic? dikec moc (ZACATECNIK :D )

Napsal: 09 kvě 2006, 20:36
od Vojta
no tak nějak by to určitě šlo ale nedělal bych to pokud nemáš aspoň nějaký zkušenosti s motorama......

Re: turbo na motor 1,6 16V 74 KW

Napsal: 09 kvě 2006, 21:04
od Oťas
pealss píše:zdarec borci chtel bych se zeptat jetli to ma cenu davat turbo na benzin a na kolik to vyjde a kolik mi to vyhodi KW navic? dikec moc (ZACATECNIK :D )
Nad tím moc nepřemejšlej ten motor na to není konstrukčně dělanej, jestli chceš víc kobyl, kup si silnějš auto.

Napsal: 09 kvě 2006, 21:41
od Mike
Jj, taky bych rek, ze to je spis draha sranda s nejistym vysledkem...

BTW nevite nekdo, jestli ma Z20LET blow off ventil na turbu?

Napsal: 10 kvě 2006, 07:17
od FIURY
Já typuju že ne , ale t poznáš podle zvuku , projeď se kolem někoho a zeptej se :)

Napsal: 10 kvě 2006, 12:43
od pealss
diky moc to jsem chtel jen tak vedet a v motorech jsem takovy like a mam hodne znamych v soukromych servisech ale to je jedno diky moc za radu , by se musela urcite dat jina hlava s ventilama a urcite vymenit pistni krousky a vylestit kanalky aby teplotou se nezadrely vylace ze? to by vyslo trosicku draho :(

Napsal: 10 kvě 2006, 13:02
od pealss
kluci chtel jsem se zeptat v jakych otackach ma ten motor nejvetsi kroutak a kolik to dela v Nm? dik

Napsal: 10 kvě 2006, 13:36
od Mike
FIURY píše:Já typuju že ne , ale t poznáš podle zvuku , projeď se kolem někoho a zeptej se :)
No prave, ze to tak easy neni. Cet sem, ze vsechny moderni turbo motory (zazehovy) maj blow off ventil od vyroby (ale jak vypada nevim). Samozrejme nemaj open ale clossed loop variantu, tudiz to neni slyset. Kdybych tam mel open BOV, tak to slysim i uvnitr, ze... BTW uvnitr je slyset i kdyz se do toho opre turbo (mnam, mnam).

Napsal: 10 kvě 2006, 13:48
od pealss
hm jedine co slysim tak je nad 3000 ot. /min ze ten motor dostava akceleracni zvuk a zacina poradne tahnout ta nevim co to je. ale libi se mi to 8)

Napsal: 14 kvě 2006, 23:19
od Podbot
pealss píše:kluci chtel jsem se zeptat v jakych otackach ma ten motor nejvetsi kroutak a kolik to dela v Nm? dik
Náš motor má maximum krouťáku v 3500ot/min, a činí 150N/m, maximální výkon v 6000ot/min, a to 74kW, točit točit točit 6000ot!!!

Napsal: 15 kvě 2006, 07:51
od Kvetoslavek

Napsal: 14 čer 2006, 21:56
od Charlie
Přesně tak, v 3500ot 150Nm a v 6000ot 100koníků :-)

Napsal: 14 čer 2006, 22:04
od pealss
diky kluci za rady uz jsem to taky se nekde docetl ale do 6000 netocim ponevac to nejak pak uz netahne a nevim proc tocim tak 5000 az 5500 ot. a na 4ku to da tech 160km/h vcera jsem to uz testoval ;)

Napsal: 15 čer 2006, 22:43
od pealss
nejlepsi se mi zda radit v 4500 tak je nejpruznejsi alespon se me zda a ani ta spotreba nebude tak hrozna ne?
:oops:

Napsal: 16 čer 2006, 10:21
od AstraDTI
Pri jen castecnem zatizeni motoru se charakteristika (prubeh) tociveho momentu zmeni! Posouva se do ponekud nizsich otacek nez pri plnem plynu (ted mluvim o atmosferickym benzinu). RJ se vetsinou konstruuje tak aby motor jezdil optimalne s castecnym zatizenim na nizsich otackach a s plnym zatizenim v otackach vyssich. Plny plyn odspodu nebo lechtani plynu v otackach je plytvani paliva. Tzn. drzet co nejnizsi otacky pri malem zatizni motoru (rovina, kopec dolu, ...) a pri zrychlovani ci jizde do kopce podradit. Otacky by mely byt zkratka zavisle na zatizeni motoru.