Stránka 1 z 2

svody od motoru 1,6 16V 2001

Napsal: 05 kvě 2006, 12:56
od jandibi
Zdar mám menší celkem drahej problém, praskli mi litinový svody co jsou rovnou za motorem a protože toho je součástí i katalizátor tak za nový to je pěkná pálka :( . Nemáte někdo kontakt ně někoho kdo by byl schopnej sehnat starší. Obvolal jsem všechny vrakáče co měli inzerát v annonci a NIC :evil: . V oplu mi tvrdili že to je ojedinělá záležitost, ale jak jsem obvolával ty vrakáče tak asi nejsem jedinej. To zase něco chlapcům německejm konstrukčně nevyšlo. :wink:

Napsal: 23 kvě 2007, 21:09
od svantner3
ahoj , jak se ti projevovalo na motoru? hlucnost , startovani , otacky , dik za info

re

Napsal: 24 kvě 2007, 17:01
od jandibi
přistudeném motoru to bylo jako traktor. Když se motor ohřál tak se prasklina zatáhla a bylo to dobrý. Poznal jsem to jen na hlučnosti. Jiné známky auto nejevilo.

Napsal: 24 kvě 2007, 17:04
od Charlie
No a co je sundat a dát je zavařit. To by neměl bejt vůbec žádnej problém.

Napsal: 24 kvě 2007, 17:17
od MAJK
Musim oponovat, je to dost velkej problem!! Pokud sou ty svody litinovy tak to sice zavaris ale pocase to zas praskne vedle!
důvod: pri vyssich teplotach litina absorbuje cast uhliku z vyfukovych plynu a uz to nikdy dukladne nezavaris!! :(

Napsal: 24 kvě 2007, 18:09
od Charlie
Záleží jak je ta prasklina velká, pokud to bude vařit někdo, kdo se zabejvá svařováním litiny, tak to pro něj problém nebude. Co já vím, tak se prasklý svody normálně svařujou.

Napsal: 24 kvě 2007, 18:21
od Charlie
Jinak já svody v jednom kuse s katalizátorem tedy nemam. Mam samostatný svody, pod lambda sondou je příruba, tam je to sešroubovaný a pokračují dvě do sebe zapletené trubky, ty se spojují v jednu a pak až je katalizátor. Nevim no, možná do novějších aut už to dávali v jednom kuse. Já mam rok 99, ještě Xkovej motor.

re

Napsal: 24 kvě 2007, 20:09
od jandibi
jak už jsem tu někde psal, tak já jsem ty svody v práci zavařil tigem a vydrželi v poho přes 10 000 (pak se rozsipal katík a kupoval jsem nový). Jo když mi je sundávali, tak ten svár vypadal, že by klidne vydržel dalších 10 000. Jo ale při svařování to musíš ohřát (mi jsme to ohřívali v kalící peci). Jen pro upřesění. Svody jsme nezavařovali, ale udělali jsme "V" drážku a navařili jsme to drátem ze slitiny která je i po navaření dosthouževnatá a dobře snáší pnutí.

P.S. soused měl stejnej problém na laguně. Zavařili to elektrikou a dojel ani do práce.

Napsal: 24 kvě 2007, 21:07
od Charlie
No pokud nemáš elektrodu na litinu, tak se to musí ohřát a pak to nechat zase pomalu chladnout. Jinak s tou drážkou je to ok, udělat drážku, vyvařit to jednim svarem a pak přes to lupnout druhej krycí a je to v pohodě.

Napsal: 24 kvě 2007, 21:18
od koudy

Re: re

Napsal: 09 čer 2007, 14:50
od svantner3
jandibi píše:přistudeném motoru to bylo jako traktor. Když se motor ohřál tak se prasklina zatáhla a bylo to dobrý. Poznal jsem to jen na hlučnosti. Jiné známky auto nejevilo.
A ani ti nezakolisali otacky jak to bylo studene?

Napsal: 11 čer 2007, 09:55
od Hbitý Panter
zdarvím mužete někdo prosím poroadit,kde se dají koupit svody na Astru 1.6 16v X16XEL,předem díky moc

svody

Napsal: 11 čer 2007, 12:52
od jandibi
repasovaný cca za 12000 jsem sehnal v jeseníku.

zde kontakt:

Pavel Kanálik
Bezručova 186
790 01 Jeseník 1
Tel. 604 655 405
email: pkanalik@vyfuky1.cz

Napsal: 11 čer 2007, 13:42
od Astra - R@SAG
No musím vám řící, že mám kamarádku a oni maji Ford Focus I r.v. 2002 a najeto 60 000 km, taky jim praskli svody.

Napsal: 11 čer 2007, 14:00
od raadyjo
Napište mi někdo Opel čísla a já zjistím, co by stály nové v DE.