Stránka 1 z 1
OPC vs 2,0 16v
Napsal: 28 dub 2006, 10:06
od Kvetoslavek
Ahojik,nevite nekdo jaky je rozdil v motorech 2,0 16v 100kw(136hp) a opc 2,0 16v 118kw(160hp)? jenom jina rj nebo i neco mechanickeho? dikec.
Re: OPC vs 2,0 16v
Napsal: 28 dub 2006, 11:50
od Vojta
Kvetoslavek píše:Ahojik,nevite nekdo jaky je rozdil v motorech 2,0 16v 100kw(136hp) a opc 2,0 16v 118kw(160hp)? jenom jina rj nebo i neco mechanickeho? dikec.
opc 118 kw snad neni ne? do opc se přece dával 2,0 Turbo 147kw
Napsal: 30 dub 2006, 16:15
od Kvetoslavek
v prvnich verzich se daval i tento motor.
je treba v ralllycrossovem zavodaku R.Castorala nebo vrcharskem Vojacka....
Napsal: 02 kvě 2006, 08:39
od Princ William
Kvetoslavek píše:v prvnich verzich se daval i tento motor.
je treba v ralllycrossovem zavodaku R.Castorala nebo vrcharskem Vojacka....
taky jsem tenhle vykon uz nekde cetl na nemcich ale nevim jsetli to je opc (turbo) nebo normalni 2 litr bez turba se zvysenym vykonem
Napsal: 02 kvě 2006, 11:36
od Princ William
Zigi píše:Tak na 2.0 turbo by to byl dost chaby vykon,nemyslis?
to nevim. treba to byla nejaka predverze
Napsal: 02 kvě 2006, 11:42
od Vojta
Jarda píše:Zigi píše:Tak na 2.0 turbo by to byl dost chaby vykon,nemyslis?
to nevim. treba to byla nejaka predverze
118kw je OPC verze 2,0 (bez turba) která se dávala do OPC I (bez opc nárazníků) a do OPC II se dával 2,0turbo 147kw
Napsal: 02 kvě 2006, 11:44
od Princ William
Vojta píše:118kw je OPC verze 2,0 (bez turba) která se dávala do OPC I (bez opc nárazníků) a do OPC II se dával 2,0turbo 147kw
tak a mame to vysvetlene
urcite bych sel rovnou do OPC2
Napsal: 03 kvě 2006, 08:08
od Kvetoslavek
gratuluju to je supr auto akorat nespolehlivy..../ten rozdil teda nevite?Vojto spoleham na Tebe....
Napsal: 09 kvě 2006, 00:02
od Návštěvník
Mam opc I motor x20xer 118 kw a jak jsem menil tesneni pod hlavou,tak ta hlava vypadala jako z turba a ani tesneni na svody mi nesedelo ze 100 kw motoru.Ten mel by mit jeste ostrejsi vacku a sportovni svody.
Napsal: 09 kvě 2006, 07:35
od Kvetoslavek
najde se autor?moc mu dekuju...
OPC
Napsal: 22 kvě 2006, 21:51
od Beruna
Jelikož mě také zajímají astry OPC tak přidávám nějaké články:
http://www.autorevue.cz/Automobilka/AR.asp?ARI=183
Re: OPC vs 2,0 16v
Napsal: 05 zář 2010, 14:15
od romco911
Zdravím mam problem, uvazujem nad kupou 3 dvetovej astry G mam moznost 1,8l 18V (115k) r. v. 99 v kozi - vymenou za moje auto, ale akosi ma viac laka 2,0 16V (136 k) alebo aj OPC I (160k). Mate niekto skusenost s Tymito motormi? Teda ako ide 1,8 ? aku ma spotrebu, ci je velky rozdiel medzi 1,8 a 2,0 l ??? Ako som uz pisal lakaju ma viac 2,0l ale tu 1,8 l mozem mat vymenou kus za kus, co mi najviac vyhovovalo, lebo sa zbavim mojho stareho auta. Potom mam moznost menit za OPC s Recaro sedackami, zevraj nejake obmedzena seria, ale tam chce doplatok 3000 € cim by ma to auto auto vyslo na 6000 € co sa mi zda vela za 10 rocne auto
aj ked to je limitovana edicia
Taaakze spat k mojej otazke ake mate skusenosti s 1,8 16V (115k) alebo 2,0 16V je velky rozdiel v tahu motora, spotrebe, alebo poruchovosti? Ma 1,8 dost zivota? alebo ist radsej do 2,0 l ?
Re: OPC vs 2,0 16v
Napsal: 12 zář 2010, 08:57
od Kiski
Nazdar,
ja mám 2,0i 16V 100kW, čiže ten ktorý popisuješ. Rozdiely oproti 1,8i 16V veľké nie sú, vo výkone myslím len zopár koní. Ale každopádne by som radšej zobral ten väčší, už len kvôli krutiacemu momentu... Ja som dokázal spraviť spotrebu 6,8L/100km, kombinovanú. Takže dá sa zajazdiť aj úsporne.
Čo sa týka poruchovosti, tak nejakú väčšiu závadu na motore mám až teraz, ale za tú si môžem sám, popísaná je v inom vlákne. Okrem tej som mal len raz vadný snímač vačky (u ECOTECov bežná vec). Inak nič, ten motor je blbuvzdorný (dokonca aj pre mňa
).
Re: OPC vs 2,0 16v
Napsal: 04 říj 2010, 00:13
od gordon7
Mam tu OPC I verziu cize 118kW. Je tam aj mechanicky rozdiel...nie je to len v RJ to viem urcite.