Stránka 1 z 2

1,6 benzín 8ventil 55kW(146000 tis. km)

Napsal: 21 pro 2007, 09:55
od Pavel V.
Pořád řeším to stejné:
škubání motoru, zpravidla při vyšších otáčkách 3-4,5 tis.
AGR je nový, svíčky taky, kabely OK
když to začne cukat tak po ubrání nebo přidání plynu to přestane. Objevuje se to dost nepravidelně, teď byl tak měsíc klid.
Máte někdo nějaký nápad?
Samozřejmě kromě výměny vozu :wink:

Napsal: 21 pro 2007, 10:03
od gErda
pokud sou svicky ok a egr urcite taky, tak zkusit vycistit skrtici klapku a potom krokovej motorek, a pak dej vedet co to dela ;)

Napsal: 21 pro 2007, 10:33
od Pavel V.
No je pravda že na volnoběh rafička na otáčkoměru moc nepostojí, je pořád v pohybu. Taky se stává že po jizdě ve vyšších otáčkách zůstane viset třeba na 2000, i když jedu na neutrál z kopce. Mohlo by to mít souvislost?

Napsal: 21 pro 2007, 12:31
od gErda
urcite, klapku mas vycistenou za 10 minut i s odmontovanim to jew rychlovka ;) a krokovej bohuzel nevim, ten sem jeste necistil, ale vliv to bude mit dost zasadni na to, doporucuju to udelat co nejdriv a budes mit klid, neni to nic slozityho

Napsal: 21 pro 2007, 17:21
od Red_Dragon
cau, mel jsem astru s timhle motorem a jestli se ti stava, ze zustanou viset otacky, tak je to urcite krokovej moturek. Me to delalo taky. Chceto vyndat, vycistit a rozhejbat.
No a s tim cukanim....menil jsi uz palivovej filtr?

Napsal: 22 pro 2007, 08:59
od Pavel V.
Dík za rady, ještě poznámka: před tím jsem měl Fko 1,6 52 kW a spotřebu po městě kolem 8 l(na štrece hravě pod 7 l). Tady s tím jsem měl na posled 8,9 (po Brně), je fakt že jezdím 10 km do práce a zpět, celkem rychle(jsem out of points system), ale pořád se s tím nějak nedokážu srovnat. Máte k tomu nějaké poznatky?

Napsal: 22 pro 2007, 10:38
od Red_Dragon
Jestli jezdis do prace 10km a dost rychle, tak 8,9l je docela v poho. Velkou cast cesty jedes za studena a to to tam tece jinak.

1,6 55kw

Napsal: 30 pro 2007, 22:45
od peteralfa1
Mam ten samý problém. Mam ASTRU G a občas sa mi stáva ze motor cuká. Auto je po velkom servise (rozvody,filtre,olej.termostat) a sledujem ze postupne viac a viac zere a stráca vykon. Poradte prosím lebo uz zacínam byt zufaly! Spotreba teraz v zime 10l a viac!!! Mozu to robit aj sviečky???

Napsal: 30 pro 2007, 22:59
od Frydex
Tipnul bych to na EGR.... kukni na něj...

Napsal: 30 pro 2007, 23:58
od synologic
Měl jsem podobný případ.
Auto žralo jak prase, cukalo a nejelo.
V Opelu v Olmiku to píchly na diagnostiku a byl to katalyzátor.
Tak jsem ho nechal vyměnit a bylo to ok.

Napsal: 01 led 2008, 17:08
od HonzaL
U motoru 8V je škrtící klapka čištěna vstřikovaným benzínem, tam bych problém nehledal, ale v krokovém motorku ano. Ještě by mohlo být načnuté těsnění pod vstřikovacím ventilem a přisávat si falešný vzduch.

Napsal: 01 led 2008, 17:59
od Pavel V.
takže je po cukání, stačilo vyměnit palivový filtr. Originál Opel za 360,-Kč.
teď jsem jel delší trasu a spotřeba naložený a opět nad rychlostní limity(po dálnici i mimo) 8l/100 km. Když jsem měl v ruce starý a nový filtr, divil jsem se že auto vůbec jelo. Starý fitr byl o hodně těžší než nový.
Rada: nekupovat originál od Opla, protože ho nedodávají s náhradními rychlospojkami. (Fram je lacinější a s náhradními rychlospojkami) -bylo celkem napínavé sundat ho a neulomit plastové rychlospojky.

Napsal: 01 led 2008, 19:10
od Majklus
Ukaz prosimte jak ten filtr vypada?
Vymnena jednoducha?Jen vytece zbytek benzinu a to je vse jo?Nevytece cela nadrz namne? :) a kolik muze stat ten farm filtr?
Dik zitra du totiz mnenit

Napsal: 01 led 2008, 20:28
od rychlyradim
chtěl bych se optat zda má někdo zkušenosti z čištěním škrtící klapky nebo krokového motorku..nebo všeho s čím souvisí tyto problémy(ale nejen tyto - třeba dále zhoupnutí otáček) tak nedal by sem někdo zkušenější návod jak si to doma vyčistit...docela by se mi to hodilo :wink:

Napsal: 01 led 2008, 20:37
od Majklus
rychlyradim píše:chtěl bych se optat zda má někdo zkušenosti z čištěním škrtící klapky nebo krokového motorku..nebo všeho s čím souvisí tyto problémy(ale nejen tyto - třeba dále zhoupnutí otáček) tak nedal by sem někdo zkušenější návod jak si to doma vyčistit...docela by se mi to hodilo :wink:
Ja mam akorat zkusenost z klapkou protoze krokovej motorek nemam. :) cisteni probihalo z hadrikem kterej byl namocenej do tech.benzinu,vubec se neboj tu klapku otevrit,de totiz ztuha.Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek