Stránka 1 z 1

Jak přdělat motor na Z18XE ??

Napsal: 28 srp 2007, 20:54
od Roubik
X18XE1 Z18XE Neví někdo náhodou v čem je rozdíl mezi těmito motory?? Mimo výkonu samozřejmě :lol: A jestli by šel ten X18XE1 nějakým zpusobem překopat na Z18XE.

Napsal: 28 srp 2007, 22:58
od Svaja
sorry ty muj brachu ze ti lezu do tematu :lol: ale kdyz uz si nakousnul ty rozdili motoru tak bych taky rad neco vedel-rozdili mezi 2,0 16v ecotec 100kw a 2,0 16v OPC 118kw(nevim to jiste)diky za odpoved z obrazku sem si vsim jen ladenych svodu..

Napsal: 29 srp 2007, 17:03
od Maranelo
Rozdiel medzi X18 a Z18 je hlavne v tom ze motory oznacene X maju lankovy plyn a motory Z elektronicky....

Napsal: 29 srp 2007, 18:18
od Roubik
a proto má o 10 koní víc?? :roll:

Re: Jak přdělat motor na Z18XE ??

Napsal: 29 srp 2007, 18:34
od kai81
DEPH2 píše:X18XE1 Z18XE Neví někdo náhodou v čem je rozdíl mezi těmito motory?? Mimo výkonu samozřejmě :lol: A jestli by šel ten X18XE1 nějakým zpusobem překopat na Z18XE.
X18XE1 na Z18XE nepředěláš,X18XE jsou starší motory,Z18XE novější,myslím,že splňuje novější emisní normy a je v detailech trochu odlišnej.

Napsal: 29 srp 2007, 20:01
od manli2
DEPH2 píše:a proto má o 10 koní víc?? :roll:
z18xe má oproti x18xe1 menší objem, jinej zdvih, kompresi, vrtání, řídící jednotku, vstřikování...

Napsal: 29 srp 2007, 20:43
od Svaja
Svaja píše:sorry ty muj brachu ze ti lezu do tematu :lol: ale kdyz uz si nakousnul ty rozdili motoru tak bych taky rad neco vedel-rozdili mezi 2,0 16v ecotec 100kw a 2,0 16v OPC 118kw(nevim to jiste)diky za odpoved z obrazku sem si vsim jen ladenych svodu..
to Manli2:povis mi neco k tomu?koukal sem ze se celkem orientujes :wink:

Napsal: 29 srp 2007, 20:54
od manli2
rozdíl mezi x20xev 100kW a x20xer 118KW základ je stejnej... ale budou tam úpravy jako řídící jednotka, sání a tak.... a myslim že hlava :wink:

jinak původně ten motor měl 110kW něž přišlo euro3?...

Napsal: 29 srp 2007, 22:36
od spermin
manli2 píše:rozdíl mezi x20xev 100kW a x20xer 118KW základ je stejnej... ale budou tam úpravy jako řídící jednotka, sání a tak.... a myslim že hlava :wink:

jinak původně ten motor měl 110kW něž přišlo euro3?...
Taky to může být tvar pístu, spalovacího prostoru, průměr pístů a jiných mech, částí. 18 kW je DOST VELKÝ ROZDÍL

Napsal: 29 srp 2007, 23:17
od Charlie
A motory označené X mají jen jednu lambda sondu, motory označené Z mají dvě lambda sondy, jedna je na svodech výfuku a druhá za katalyzátorem

Napsal: 30 srp 2007, 15:49
od Svaja
manli2 píše:rozdíl mezi x20xev 100kW a x20xer 118KW základ je stejnej... ale budou tam úpravy jako řídící jednotka, sání a tak.... a myslim že hlava :wink:

jinak původně ten motor měl 110kW něž přišlo euro3?...
jo to vim ze driv meli CALI 150koni ale pak prisli ty pitomy emisni limity

Napsal: 31 srp 2007, 21:11
od beruna
X20XER má jiné vačky, svody a řídící jednotku, sání nevím. Jinak motor 110 kw je úplně jiný než 100kw ecotec, stačí se podívat na velikost hlav a svodů.

Re: Jak přdělat motor na Z18XE ??

Napsal: 19 zář 2017, 22:57
od toledorom
Panove ani holy zaklad neni stejny na X18XE a Z18XE mam svuj zadren Z a mam moznost levne X

Re: Jak přdělat motor na Z18XE ??

Napsal: 19 zář 2017, 23:45
od kaliban
po 10 letech jim to už asi bude jedno