Jak přdělat motor na Z18XE ??
Napsal: 28 srp 2007, 20:54
X18XE1 Z18XE Neví někdo náhodou v čem je rozdíl mezi těmito motory?? Mimo výkonu samozřejmě A jestli by šel ten X18XE1 nějakým zpusobem překopat na Z18XE.
Forum pro majitele vozů Opel Astra G a Zafira A
https://www.astra-g.cz:443/forum/
X18XE1 na Z18XE nepředěláš,X18XE jsou starší motory,Z18XE novější,myslím,že splňuje novější emisní normy a je v detailech trochu odlišnej.DEPH2 píše:X18XE1 Z18XE Neví někdo náhodou v čem je rozdíl mezi těmito motory?? Mimo výkonu samozřejmě A jestli by šel ten X18XE1 nějakým zpusobem překopat na Z18XE.
z18xe má oproti x18xe1 menší objem, jinej zdvih, kompresi, vrtání, řídící jednotku, vstřikování...DEPH2 píše:a proto má o 10 koní víc??
to Manli2:povis mi neco k tomu?koukal sem ze se celkem orientujesSvaja píše:sorry ty muj brachu ze ti lezu do tematu ale kdyz uz si nakousnul ty rozdili motoru tak bych taky rad neco vedel-rozdili mezi 2,0 16v ecotec 100kw a 2,0 16v OPC 118kw(nevim to jiste)diky za odpoved z obrazku sem si vsim jen ladenych svodu..
Taky to může být tvar pístu, spalovacího prostoru, průměr pístů a jiných mech, částí. 18 kW je DOST VELKÝ ROZDÍLmanli2 píše:rozdíl mezi x20xev 100kW a x20xer 118KW základ je stejnej... ale budou tam úpravy jako řídící jednotka, sání a tak.... a myslim že hlava
jinak původně ten motor měl 110kW něž přišlo euro3?...
jo to vim ze driv meli CALI 150koni ale pak prisli ty pitomy emisni limitymanli2 píše:rozdíl mezi x20xev 100kW a x20xer 118KW základ je stejnej... ale budou tam úpravy jako řídící jednotka, sání a tak.... a myslim že hlava
jinak původně ten motor měl 110kW něž přišlo euro3?...